Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKytarové pohlazení
Výběr: Noe1
23. 01. 2001
24
0
6768
Autor
Vojtek
Tak mne napadlo, že vlastně i lidé, kteří si jen drnkají na kytárku, můžou mít mozoly.
ta bříška palců ... svědí mě prsty... ale jinak je to hezký obrázek... *
moc pěkný*ale jedna maličkost-hraju na kytaru a mam ztvrdlej akorat prostředníček,prsteníček a malíček,,na levý ruce(žádný palce)ale chápu ze jde o rým=)
Pohlazená bříška = vykrejou tvrdě kytarovou spokojenost..:)
hezky struníš :))) od tkadlení..
Miroslawek
21. 02. 2001Semipalakva
06. 02. 2001
Fají: no vidíš, a já myslel, že rytmus k hudbě patří ;-) tak už mě nechte, no...
Vio: vsaď se,že rytmus básně se liší od písňového. Fakt. zeptej se Papoucha:-)))
Semipalakva: copak nechápeš??????
JiKo: Tvoje úprava má rytmus, spád, jede.. to je přesně to, co sem nepatří... Ta Vojtkova hladí a přepadává z řádku na řádek...
Líbí se mi, je krásné, jak se dá něha vyjádřit mozoly...
JiKo: No jasně, co blbneš? Když říkám JiKo, tak přece myslím Vio!!!
Plomiň, jsem se spletla :o)
:o)) no do postele si ještě stále beru častěji manželku (kytara se na to dívá ze zdi a snad jí to nevadí)
Had: jo to je taky ono. Je vidět, že si rozumíme. A zakazuje Ti taky brát si kytaru do postele??? :-)
... taky se mi žena směje,když jí hladím levou rukou, kde jsou na prstech rýhy od strun :o).
Tip
Skřípe to...trochu víc.Nicméně po obsahové stránce se mi to moc líbí.*
Kamaráde, dost dobré. Jen Ti nesedí rytmus.
Stejně TIPík ;-)
Dovolil jsem si malou úpravu:
Hladím Tě a Ty už spíš
Prsty hbité - ruce tkalců
To je od kytary - víš?
Že mám tvrdá bříška palců
Vijóšu, mysim, žes to nezgóml. Vojteho nemá rytmus a líbí se mi to víc :-)
Vio: sice tvoje ú prava rytmus má (mě ten rytmus doopravdy unikl...uznávám), ale ty jsi posunul význam dílka kapánek mimo (ale né moc)
Všem: děkuji
Můsím do toho šťouchnout, zní to sice skvěle
ALE!!!
Logika! Bříška palců? Kterej akord hraješ palcem? /ale uznám, že dotaz je mimo páč já umím asi jen 5 a to ještě blbě:-)/
ja hrala palcem "cikansky G", jak mi za to nadaval pan ucitel, jelikoz jsem byla lina delat poradny.
libi se mi to!
Jiko: Pokud hraju na elektriku tak palcem levé ruky tlumim. Na akustiku mi tvrdne pravej palec od vyklepávání :-))))