Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSmích z kapsy odřených džín
Výběr: hai_mal
11. 11. 2005
32
0
4999
Autor
Pacer
Koukalas
zamyšleně na sever
tak jsem ti šáhnul
na jih
a tobě se
kdesi v kapse
odřených džín
narodil smích
plný citu
plný vášně
a taky
plný vin
moc hezké verše
TIP a V
dílo bylo dáno do Výběru a tudíž odstraněno z klubu *Tipy písmáků*
děkujeme
:)) hai_,mal dík za opakované výběry.
Jen jestli ty se mne tím nechceš zbavit:)))))
opakované ? - nevšimla jsem si :-))
Mám tam v tom klubu toho nějak moc......no...
Někdo musí z kola ven :-) tak to průběžně pročisťuju....
:-)
Smetiprach
20. 11. 2005pozorovatel
20. 11. 2005
dík za obě návštěvy:))akorát, že z toho nic nemám, sakra..jen dobrý pocit:))
:))je jemný rozdíl mezi měl mít a chtěl mít..ale tím bych netrápil hlavu členky klubu pod jménem uvedeného :))
napadite, ty svetove strany :-) ..konec me dostal, tak trochu to zesmutnelo, ale krasne*
poslednísklenička
19. 11. 2005
:)) jste nějaký aktivní klub - dnes jsi druhá:)) Nebudu se mezi vámi bát o poctivost?? :))
poslednísklenička
19. 11. 2005
nech se prekvapit :-)))
skoropannen se bat nemusis, neni to nemoc ale privilegium!!
poslednísklenička
19. 11. 2005
:)) tak tak, pohádko..klikly a než to přečetly, byly klub starých panen..a to bude ten správný čas lákat tam dědečka:))))
poslednísklenička
19. 11. 2005
To Craerassy:
Ženy jsou ty, které rozhodují o tom, kdo bude žít v další generaci, kterým mužům dají přednost při plození dětí, a které naopak nemilosrdně vyškrtnou z další reprodukce. Jsou to právě výhradně ženy, kdo utvářejí a jsou odpovědné za složení populace. Muži - toť pouhé zboží na regále ženské samoobsluhy. A vzhledem k tomu, co nám říká psychologie prodeje o jejich způsobu výběru a jakosti ženami obvykle vybíraného zboží...
moje vysvětlení je prozaičtější..asi..Velmi často se stává, že dívka či žena v přítomnosti v té chvíli blízkého muže se zahledí do některé ze světových stran a myslí na jiného blízkého muže, který se tím směrem vyskytuje. Jistě, pak se obrátí a usměje na mne..ale..kousek viny v tom smíchu je:)
Vihar...kruciš, to jsou mi věci...naštěstí se na to takhle nedívám:-))
Pacer...jojojo...znám, znám...občas vedle juknu, ale to chlapi taky!:-))
při šedivé neděli dík písmákům za návštěvy v kapse:)
Též za tipy a za klub
Crae:opravdu to chceš vysvětlit? :))
Koukalas
zamyšleně na sever
tak jsem ti šáhnul
na jih
Toto je podla mna perfektne....:-)
Jo joo tak tahle se věru povedla..!! tIP jak vyšitej..**
Na jih se to šahá teda.. a přitom na severu by to taky.. : u))
to je dobré. :-) zabývám se ruznou symbolikou, ale tohle by mne nenapadlo.
Tím posledním řádkem... a vlastně celá
jen se tak zamýšlím, proč mi muži a jinoši
ty ženy a dívky pořád obviňujeme
ale to ony nás také...
T
kouzelná_květinka
11. 11. 2005Honza_Princ
11. 11. 2005
* pěkné.. moc. Kdysi napsal tuším Sýs jednu z mála povedených věcí, kde bylo..
šáhnul jsem ji tam/
na hebkou zástrčku/
rukama rovnou na fázi/
a hned jsem jsem dostal ránu
to mě baví, tyhle košilaté metafory :-))
dají se použít
Jenom krátce...Poslední řádek a trochu mi ztuhl úsměv...Tahle se mi líbí...*