jasne :-) uz jsem tento palcivy problem rozdejchal
Ahoj, hezké :-) přidávám tip.
Mohli bychom to prosím publiknout na Splatu?
zrejme bych se musel na predavani kvetin holit, tak si to rozmyslim
Ale to klidně můžeš! Letušáci také neexistují a přesto obsluhují cestující v každém letadle. Jen abys nelitoval! Některé těžkosti hostesáka už tušíš - a co teprve ty, o nichž zatím nic nevíš? :-)***
jasne :-)) napadlo me, ze nektery veci budu muset do knizky prepsat
a nekde bych tam chtel zapracovat komentare lidi pod fejetony :-))
a bonusovy urco taky budou
mam neco rozepsanyho
hostes to bude něco jako letuš.
No, početl bych si dál, ale musím do školy (kdyby to byla přednáška, samozřejmě bych pokračoval, ale bohužel je to seminář a laptopy nám zakázali - to je další z důvodů proč se těším na tvoji knížku - schovává se pod lavici nesrovnatelně lépe.) Jen doufám že se ovládnu a nechám si něco nepřečteného než vyjde.. (nebo tam přidej jako překvapení nějaký dodatek - Např: povídka Vauda se třemi novými slovy která jste ještě nečetli! Něco jako bonusové scény ve filmech... pouvažuj o tom ;-)
Na sklonku roku - dal jsem Ti na Tvou stranku obrazek, jak nejcasteji vypadam :-))
poznas me podle prilby na hlave :-))
nakonec filosoficka, amerikanistika anglistika.
na pravnickou chodim jenom zazivat gastronomicke peklo kapitalisticke menzy :D :D :D
ehm materske znamenko neni, nicmene jsem identifikovatelna podle veledulezite vypadajicich bilych desek---
:)
kdy muzu ocekavat navstevu velkeho fejetonisty?
a co se stalo se školou - práva nebo filozofie???
(velký fejetonista je i velký jedlík a první milovník italské kuchyně - a zapomněl jsem si koupit sušená rajčátka :-))
(jak Tě poznám - máš nějaké nápadné mateřské znaménko??)
:D Z pozice hosta rozhodně ano! bjá se zas budu se těšit na nvštěvu velkého fejetonisty :D
tak tam hned jak přiletím z Barcelony zajdu :-)
to zní skvěle :-)
Ambiente Pasta Fresca v Celetný a prosím adminy ať mě nemažou za tuhle neskrývanou skrytou reklamu :D
kgirl - vidím, že máš samá zajímavá povolání :-)
přijdu na konkurz - řekni kam :-)
:D hlášení z pozice hostesky:
k nejčastějším chorobám z povolání v naší branži patří mnohonásobná fraktura žeberních kostí zůsobená mocnným sevřením těla korpulentním rusem, očkování podstupujeme přírodní formou imunizace - dopíjením nápojů ze sklínek vzácných hostí -
takže vy wannabehostesáci o nic nepřicházíte :)
tip
:D hlášení z pozice hostesky:
k nejčastějším chorobám z povolání v naší branži patří mnohonásobná fraktura žeberních kostí zůsobená mocnným sevřením těla korpulentním rusem, očkování podstupujeme přírodní formou imunizace - dopíjením nápojů ze sklínek vzácných hostí -
takže vy wannabehostesáci o nic nepřicházíte :)
tip
hehe;)
ani mňa by nevzali za hostesku, z toho si nič nerob:DDD
ja meriam 156 cm;)))
*
Nic si z toho nedělej, já taky už od druhé třídy prahnu po postu bodyguarda anebo lépe nočního hlídače, ale mé prosby dosud nebyly vyslyšeny.Možná už proto že na tu profesi mám značnou podváhu a také příliš málo vyholené vlasy.To je holt život,...:o)))
skoro jsem se lekl, co máš málo vyholené ;-))
jinak bych Ti chtěl doporučit své dílko, kterak jsem byl bodyguardem prezidenta Havla... ;-))
Ale můzáka byste chtěly, ne??
Kytiii - zesměšnění to být nemělo. Podle bontonu by měl předávat květiny muž ;-)) Mně to příjde jako potupa žen, aby někde postávaly jako věšáky na šaty a tvářily se dekorativně.
Docela ujde, ale už jsem četl lepší. 3+
Tak tomuhle říkám SKVĚLÝ fejeton, je to krátké, vtipné, osvěží, originální, pravdivé a čtivé. Nebere si na mušku jen jedinou věc (úchylné snahy úchylných feministek, profese hostesky etc.) a skvěle zvedne náladu. TIP!!!
...je to sice hezké zesměšnění... ale zase ne natolik, abych tipovala... toto téma mi moc vtipný totiž nepřišlo
ruku na srdce, miso...
vazne bys byl nadsenej z toho, kdybys dostal nejakou cenu a kytku a pusu ti prisel predat zarostlej chlupatej hostesak?:)
já nejsem chlupatej (tak moc) a na předávání bych se oholil ;-)
no...ty mozna...ale co ostatni, kteri by se o tuto praci uchazeli? nebo chces zaplasit diskriminaci tim, ze to budes delat sam?:)
Bezinko, Arielo, podezdívko, Milly díkes!!
a2a2a - samozřejmě, že mezitím vymyslím něco jiného a nebo se nechám sám nominovat na nějakou cenu ;-)
Delahaye, plzeňský - nu což, snad se příště zlepším
basnikalex - co třeba hajzlbabka?
RMM - díky za klubík!
Alojs - v tom si rozumíme ;-)
velmi ftipné. ftipné a ujeté zároveň.
tohle mohu dosyta :) *
Jo, náročná profese.... :-) -t-
Ano, muži to mají těžké, protože v některých povoláních jsou diskriminováni. Stejně tak jako není hostesák není u nás zatím ani třeba Mr Aerobik, nebo Mr ČR apod.
TiP
Výraz "hostesčího" inv. důchodu zní moc hezky. Zde je vidět (slyšet) libozvučnost češtiny. I anglikanismům dokáže dát zajímavý tvar. :-)
Jako například slovo "soráč" - no nezní to líp, než plytké a otřepané "I´m sorry" ?
Jinak to dílko je opět velmi humorné! :-)) *t
tip, ale podmíněně, že stáhneš svou žádost televizní radě, ale napadlo mne, že by se to mohlo vyzkoušet na známé televizní Miss babička. Navíc jako kardiolog by to byla nefalšovaná srdeční záležitost.
hele, chlape, nikdo přeci nečeká, že musíš chrlit geniální kousky obden
radši si dej pauzičku, až se to v Tobě zase nahromadí (něco jako sexuální abstinence) :-)
to dílko výše ve Tvém zájmu nehodnotím .-)
měj se ..
Řekl bych, že to příští bude určitě lepší. Sorry.
hostesák :-))) skvělé.... TIP a V
a víte kolik podobných diskriminací existuje,,, chlapi by měli konečně začít bojovat o svá práva!:-)
jo!
já chci taky rodit a mít menstruaci!
a dobře děláš! víš, že by pak určitě chlapi dovolili mít každý měsíc pět dní volna...:-)
Bad_Girl - kdybych tvrdil, že jsem "host", jak navrhuješ, tak mě asi nepustí do zákulisí ;-))
Mně se tyhle anglikanismy příčí, ale klidně bych mohl být třeba flower-boy nebo kissing bugaboo.
Díky za návštěvu a vaše reakce!!
výborný - naprosto *
pozorovateli - haha :D
...já si myslím,že roli hostesáka by ti dali tak akorát v rádiu...sám jsi dobře posřehl,že hosteska je mladá...v pětatřiceti jsi hochu patrně už za zenitem...i když tě inspiroval Big,dávám ti t...kdyby ti to bylo proti mysli,tak mu půlku tipu přenech ;-)
Malá_Holko - díky. S pozorovatelovým návrhem moc nesouhlasím, jenom kdyby k tomu bylo těch pět dní volna ;-) za měsíc.
mylenka - díky, že jsi mi přidala půl roku a ohodnotila velmi taktně můj estrádní potenciál. Snad se mýlíš. Tip či snad jeho půl Big_Georgovi rád virtuálně odesílám.
Mistře díky, též. Jste věčnou studnicí inspirace ;-))
Myslel jsem, že bychom měli fejetonolevoklubisti psát na společná témata. Každý měsíc by někdo z klubu (třeba podle abecedy) zvolil téma měsíce. Co vy na to?
Anglicky je hosteska - hostess
a hostes - je host
a hostitel - je pro změnu taky host
a host - je guest
Myslím, že v tom mám celkem jasno. A pak že je předávání květin jednoduché. Až budu mluvit o hostes(s), tak si budu muset dát pozor, kolik s jsem vyslovil.
...no, to se povedlo...t.
...myslím,že se nemýlím,než by tě naučili to oblíbávání a pukrlata,tak ti do těch 35 moc scházet nebude a stejně jsi už ve svém věku neperspektivní,leda,že bys změnil obor a v šatně zdarma dělal z oceňovaných bab mladé kočky ;-)
hah:)
vtipny
hostesak? spis hostes...
je to takovy kratsi.. chlapsky:)))
*t