Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNepořádky v kalendářní chemii!!
Výběr: Noe1
02. 12. 2005
26
1
7763
Autor
papouch
To, že existuje deuterium je obecně známá věc.
S hrůzou jsem ale zjistil, že týdenní chemická tabulka je neúplná!!!
Proto z důvodu kompletnosti od nynějška zavádím i depondělium, destředium, dečtvrtkium, depátkium, desobotium a denedělium.
Máte v té chemii pěknej bordel, to vám povim!!
1 názor
fógl v labině je peklo a je-li to papouch, pak dvojnásobné.
je-li deúterium izotopem vodíku, čeho pak je izotopen destředium? :-o
dílo bylo vloženo do Výběru a tudíž odstraněno z klubu *Tipy písmáků*
děkujeme za účast
Marcela.K.
17. 12. 2005
Deuterium???V životě jsem to neslyšela, ale jelikož jsem dedebilum, tak se ani nedivím:-).Je to moc :-)))
Tak Mluvici baliku - Demeter Deskripta jest zde. Rada pochlebniku batoharu tiparu uz ti narostla do kridel, coz - vyndej kladu z voka:))) Postrehove v-tip, o dulezitosti bych se prela Tome, casove se nevejdu a jinak ptakovina jak remen - Mendelejev by si dal voci f ksandy kamarade. Ale vsechno de, vlastne...takze, hlavne ze sme v chuzi:)))
Whitesnake
05. 12. 2005
to musim ventilovat žíta na VŠCHT-a rovnou u rektora, sic nejsem žádnej de-bill
Whitesnake
02. 12. 2005
Depátkium :))) *!
Když nad tím tak přemýšlím... všiml sis Papoušku, že tam taky maj nějakej rozpor ve vzácných plynech? Protože prý neon... tak když ne on, tak kdo teda?! :)
,Hm,hluboké studně znalostí a hledejte, vy, hlupáčkové,hledejte,pěkně se zamažete.
Začínáš dotahovat našeho národního všeuměla Járu Da Cimrmana. Už ses projevil jako nadaný filolog - třísloviny, dvousloviny atd., teď jako chemik vynálezce. Že ty jsi Cimrmanův nemanželský potomek? :-)))***