Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sezBor - dó
Výběr: dream, hai_mal, vesuvanka, Print
09. 12. 2005
22
0
5770
Autor
Noe1
Sbor dobrovolných
pijáků
vína
pije
zmije
nesuší
hubu
na háku
má
zda bílé
zda rudé
zda zralé
zda mladé
zda suché
zda sladké
vparkupaří
od září
do září
a i dnes
pít míří
či v les
či v luh
či v háj
či v bor
či v Bor
d e a u x.
Usmáty_autor
09. 02. 2006
hmmmm, já jsem pro to bílé...určitě, ale ve spíži pusto prázdno...ach mé (ne)vinné můzy, kam jste se jen poděly? mé slzy kanou....ej...eště že doma žádné není, to by to dneskaj dopadlo:))) dotipujem a pudem:)
neříkám ani špatné, ani dobré, prostě jiné a zajímavé...
...ačkoli pro exe patrně zatím ponechané v kapsičce "možná...někdy"
;)
Škoda!!! Myslel jsem, že o Tobě také napíšu nějakou hezkou báseň...ale když je to tak.... :o))
Přihlas se do vily. Tam se Ti bude líbit!!! Toho chlastu zadara, fakt bomba!
Pišta_Hufnágl
12. 12. 2005
přednes prózy v Jindříšské věži?
a s dcerou co už pije víno?
nové božolé je na mne moc mladé, mám raději hutná vína ... ale to Bordoaux o kterém to je bylo taky dost mladé :-(((
Luk_Malér_8
11. 12. 2005
co je ten posledni radek?
jinaxe mi samozrejme libi ten tvar
i kdyz my studenti mame jen na krabicaky
pokud se dvakrat do mesice mozna vickrat jak kdy nepostesti
ze aaano
*t
kouzelná_květinka
09. 12. 2005kouzelná_květinka
09. 12. 2005kouzelná_květinka
09. 12. 2005
provokace: ZDE JE STRUČNÉ OSVĚTLENÍ POJMU AL-TAJ-DÓ, či jak píší někteří ortodoxní tai-dóisté "Al-tai-dó"
Hravé, inteligentní, pozitivní a vtipné. Ve formě vidím láhev s vývrtkou. Láhev má ale podobu PET 1,5 l - typ Dobrá voda, tak nevím, proč ji někdo zazátkoval korkovým špuntem, který se drolí...
přesto si uhrála ocenění :o)
Al-tai-dó.........musím se tam pak mrknout abych byla v obraze.
Prima blbůstka :-)TV
Jsi šikula :o))
Ale jak teď budu v očích lidu vypadat?
Navíc v parku na Parukářce už nepařím, nýbrž jsem své aktivity přesunul do vytopených prostor pohostinských.
Zvláštní, jak se přidáním jednoho bezvýznamného písmenka změní smysl celé básně...najednou mi příjde, že jí nepíšeš z vlastní zkušenosti, což jsem původně předpokládal, nýbrž se snažíš vylíčit příběh někoho jiného...Pro příští taj-dó navrhuji název Piš-tó (tuhle jsme spolu byli v restauraci, dodám Ti podklady :o)))
REDHOT: uznávám, že tvá kritika ťala do živého ... jen blázen by otvíral PET lahev vývrtkou. Dílo jsem upravil.
Zbora: to není o tobě, občas vystupuji z tramvaje na stanici Zborov a tehdy, když to vzniklo jsem před tím výstupem levně pořídil lahev červeného francouzského, nejmenovaného, a tak jse měl radost.
hai_mal: podívej, ale spíš až budeš trošku pod obraz :-)