Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seHyphopová
09. 01. 2006
17
1
4340
Autor
Zbora
Neumim se vyhnout rýmu
Mám fakt hodně hustou rýmu
S rýmou v rýmu ztrácim sílu
Dallas má už 600 dílů
Nemám víru v bedny škvíru
Jenom v roštěnčinu díru
Z politiků cejtim síru
Od Husqarny vlastnim pilu
Sem fakt raper zlýho zrna
Mě nezajmá v lese srna
Moje holka byla z Brna
Dáváme si spolu trávu
1 názor
Tak roštěnčiny díry se ti zachtělo! Chlíváku!!! a znáš i soutěž Hip hap hop? letěla tak v ´91 až ´93, se mi zdá...
eleja...holt vynechas jedno pivko na kaci a skaknes to domluvit, o co de:)
a kurva! neumím se vyhnout rýmu
tak jsem se seknul na šprýmu
vznilém v oblaku konopného dýmu
jak pohádka od bratří Grimmů
a konstatuju:
hm ten prolog je lepší než ta slátanina pod tím. a ty bass beast určitě byli mnohem lepší akce než kdybyszůstal s těma Kontrafaktama nebo Orionem (beztak maj lepší MC´s než většina českejch hoperů - i když nezpívaj česky)
chichichic, chtela bych to videt nazivo! nebo spon slyset! nemas nejakou nahravku?!?!?!?
Nemám, ale když přijedeš někdy na nějaký písmosraz a přivezeš mi půl litru rumu, tak Ti to předvedu naživo :o)))
zboro?! to ses ty?!:))))
ta ganja se tam teda moc nerymuje mno...
ale jinak....
kdyby za nic, tak za Jenom v roštěnčinu díru ten tip fakt dat musim, muheheheeh:))))
*t
A za druhou půlku rumu jdu se Zborou do duetu ... už jsem s ním byl na pódiu v Roxy, tak proč ne :-)))))))
veliký úsměv *t
Mohla bys blíže přiblížit to "blíže tady"? Třeba v Uherském Hradišti? Vyhovovalo-li by?
Ve Zlíně neznám žádnej sál ... zato v Hradišti, takovej divadelní klub ... šup, šup ... pronajmi ho a dej vědět, kdy máme přijet ;-)
No jak bych ti ho popsal ... klub nad Slováckým divadlem, ale ne nad tím, co je u té silnice na Brno, ale nad tím, co je kousek od náměstí ... orientuješ se?
jj, vim, co myslis, to me nenapadlo. no nevim, jak to tam pronajmu .... :-)))))))))
dobrá recese :) prolog se povedl a básnička je dobře ujetá. zlý raper a srna v lese je fakt hustý!! :)) celkově, super nápad! :) *
Luk_Malér_8
09. 01. 2006slonovina2
09. 01. 2006slonovina2
09. 01. 2006deemzetpeeee
09. 01. 2006
pořád řikam, abys přitvrdil ... a už je to konečně tady TIP (slyšela jsem daleko vágnější textíky, třeba - svět je kulatej, svět je kulatej, je kulatej, miluju vás, lidi!:-)
kouzelná_květinka
09. 01. 2006
Tak ´prolog dobrej, jako... hele, ale kluci z Kontrafaktu mi vonehdá řikali, že to takový texty stojej za píču, voni asi nesnášej konkurenci...hele já si spíš myslim spíš to, že správnej hopper přece nemůže mít rýmu, natož pak pilu Huskvarnu... a holku už vůbec ne, správnej hoper má jen svý prkno, gramec a macatýho džointa...
Já ale nejsem hoper, tož typ.;-)
#
pozorovatel
09. 01. 2006
Až Tě hiphoper chytí, vykostí Tě a vnitřnosti po stromech rozvěsí, kacíři :-)
Je to výborný :-)
noó :-)))
jakože fakt fakt úlet voe úplně maso hukot, kdy zajdem na ten board čéče, fakt jakože válíš kámo, co? No piču, héééj mééén !*
Augustin_Šípek
09. 01. 2006
Fakt jako díky za skvělý a hustý vohlasy...asi se vrhnu na textařinu.
Tak zatim čaj...a zejtra bude Punková...tak nezapomeňte...všeci ruky hore...je to známka punku!
:o))
Dobrou.