Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seOd pasu°°°°
Výběr: Noe1, Print
24. 01. 2006
26
6
4820
Autor
kassiope
Ještě dost neznám
tvé údery
a mezi žebry
je stále tolik místa.
Dám si tam svařené cokoliv,
uchlácholit se nechám
Cohenovým chrapotem
a od pasu dolů
bude mi dospěleji.
6 názorů
není zač... mě se to moc libí, to co a jak píšeš, ale když jsem si přečetl deset, patnact věcí, potom mě už nějak moc netahlo čist si dal, jelikož jsem tak nějak tušil to mužu tušit...
Nebudu se bránit, jistě máš pravdu. Mám svůj styl, svou kolej a ne a ne z ní vyjet jiným směrem. Už ten posun potřebuji - musí ale nejspíš přijít něco břeskného, co to zapříčiní. Díky za nahlédnutí.
no me prijdou vsechny ty tvoje veci libivy a hezky, ale tak nejak na stejny brdo... teda z toho co sem zatim cetl...
Cohena já taky ráda poslouchám- obzvláště, když jsem s "někým"..- vytváří pro mě magickou atmosféru. :-)
Jinak báseň nechápu- hlavně začátek.
milly - děkuju... možná ti pomůže tohle - byla jsem na jazzovém koncertě, bylo příjemně, bicí.... svařené víno a mé myšlenky u jednoho člověka....
měj sný večer...
nebudu tu rozumbradovat... ostatni to uz zvladli...
jen pridam svuj vlastni *tip
Krásně sis, nadělila:-) Nic hlubšího po mě nechtěj, co hlubšího můžýu říci, než -krásné! "piT"
Zpívá Leonard ... básník Leonard ... jako bych ho slyšel.
zvláštně působivá, vzrušující věcička *t
pozorovatel
20. 01. 2006
Noe - děkuju, když ho poslouchám, tak hladí, schovala jsem si ho v sobě.... starého pána s chrapotem :o)
pozo: máúcta... díky :o)
pozorovatel
20. 01. 2006
Tý vaďo... to může být docela příjemné... je mu tam jistě tiše... a třeba sbírá inspiraci..
Jo tak Cohena fakt můžu, i když ne dlouho...to je pak moc monotónní... ale ten jeho hloubkáč, to jakojo :-) *