Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSvatba (dirty+klipeto)
Výběr: pozorovatel, Fouckault, Smetiprach
02. 07. 2006
6
0
5782
Autor
Dirty
pozorovatel
19. 07. 2006
tak ještě upřesňuju, že after party bude někde v klubíku na náměstí republiky v soukenický od 19.00, takže kdo chcete přijďte, kdo nechcete, pošlete aspoň dar :) podrobnosti 21.7. 12:30 :-D
juuuuuuu.. gratulka jak plasen..:-)))) a este hoooodne uzasnejch bafnicek.. i deticek.. at nejni mymynko na sfjete takovy wosamely bez zlopivych sourozentsu.. :-) hodne stesti.. dowopravdicky.. :-
)
Pablo_honey
11. 07. 2006
ale samozřejmě to není ten hlavní důvod :)
jinak jsem Prue, jestli jsi mě ještě pamatuješ :)
Musela jsem se podívat, že je klipeto ten klipeto, které myslím. Žasnu, že se nějakej chlap chce ženit tak mladej :-)
Tak ať máte pěkné literární manželství s happyendem :-)
poletiku vůbec netuším kdo jsi, ale beru tě do party :)
malej blázne, to si mě asi s někým pleteš :))
malej_blazen
06. 07. 2006
To já tě miloval víc než pišta a smetiprach dohromady, ale milencem nebudu ;-)
Smetiprach
06. 07. 2006
no tak to uz mám dva milence :) a budoucí náhradníky :) super :) hele a já ten telefon prostě nemohla vzít :) doufám, že teda dorazíš a s tím focením nemyslela jsem to jako tak, abys prostě přišel a nafotil nás, ale tak když zrovna budeš mít foťák tak nás můžeš trochu vyfotit :) ale jenom trochu :) ráda bych tě za to třeba pozvala na oběd, ale peníze prostě nejsou :) (už takhle děkuju, že má tomáš jen dva sourozence a já jednoho :)))
Smetiprach
04. 07. 2006Smetiprach
04. 07. 2006pozorovatel
04. 07. 2006
hele _JiKo_ nejsem žádná vonášková, když už tak petra a když už ani to ne, tak petra klapka!! ;)
a vdávám se poprvý a naposled!
Pišta_Hufnágl
04. 07. 2006poslednísklenička
04. 07. 2006Pišta_Hufnágl
03. 07. 2006
hele a ta vonášková se bude vdávat jako po kolikátý? ... to je diskriminace, asi vstoupím do ligy za práva žen a stanu se prvním feministou
pišto ty mystifikuješ :) janek nám volal, že prej příští týden nemá čás :) je to až 21. :)
pišto ty mystifikuješ :) janek nám volal, že prej příští týden nemá čás :) je to až 21. :)
Pišta_Hufnágl
03. 07. 2006
ty vole pišto, já tě taky miluju :* ale nemohl jsi to říct dřív? :)) jo a máš dobrou animaci :)
ps.nevíš co je s jankem?
ani jeden mě neznáte a já vás též, ale co, hodně štěstí vám ze srdce snad popřát mohu.. ;)
mongolský_vlk
03. 07. 2006Pišta_Hufnágl
02. 07. 2006
hele všichni samozřejmě přijďte :)
nicol jasně, že jsi tě pamatuju :) teda jestli si to ty (byly jsme na šipkách v "a je to baru?" :))
hele chlastat se bude, ale až k večeru, ale samozřejmě každej za svý :) (výdaje za nutrilon a pleny nejsou zrovna nejlevnější :-D) nejspíš to bude v crossu, tak doufám, že přijdete na obřad a můžeme se domluvit :) my odložíme dítě (na chvíli samozřejmě) nakonec to bude písmák open :)
pišto: jasně, že kvůli tobě ;)
Pišta_Hufnágl
02. 07. 2006
no, abysme mezitím na tu sázku nezapomněly... Jsem Tygřice- ta potřebuje Partnera jen v určité dny..... ve zbylých ten radši uteče, aby nebyl pokousán........
Taky myslím na Dirty, že jí tu kecáme pod svatebním oznámením...- omluva......
Aspoň přihodím svatební dort:
http://www.oneintheovencakes.com/wedding_cakes1.htm
http://www.creativecakes.com/weddings.htm
http://www.lindyscakes.co.uk/WeddingCakes.htm
mongolský_vlk
02. 07. 2006
Takže seš vdaná pořád, či co? (není to, doufám, příliš indiskrétní..)
Vsadíme se, která se první vdá, nebo jak to myslíš? .-))
mongolský_vlk
02. 07. 2006
tak vožrat se, myslím, můžu radostně i bez svatby.. :o)) za to mi svatba nestojí.......
Já myslela, že Tys už vdaná byla.....?
No, schválně........ ;-))
mongolský_vlk
02. 07. 2006
cože?? Vlky nejím..
Jo tak, jako že by sis ho vzala- už chápu......- no, já bych se taky vdávala, ale nesmělo by to bejt moc závazný do budoucna.........., hm.............., uvidíme- možná se někdy vdám....
mongolský_vlk
02. 07. 2006
jé...,.tak to si nevěsta s ženichem ani svědkové, chudáci, nedají ani kousek dortu- když bude jídlo jen pro nepísmáky.....
Že gratuluju...... :-))
Zrovna dneska jsem byla smutná, že jsem ještě nebyla nikdy na svatbě......, zeby.......? :-)
mongolský_vlk
02. 07. 2006
mongolský vlk: už to vyšlo, vyšel z nás malej písmák ;)
daddy: autora nevím, ale je to převzato ze zlínských klapek :) tímto autorovi děkuju! :)
póza: jasně přijď, ale jídlo nebude :) jen pro nepísmáky :)
chroustjazz: jasně můžou