pohledy klíčovou dírkou a mezerou mezi stromy a domy. Vím, co to je a přesto to není definitorické - asi jako Hamletův otec v mlze na hradbách... Perfektní řemeslo zkušeného a dobrého autora. Najmě Kantýnská mne upoutala způsobem, jakým se dá nazírat všednost
lapeného časem na visuté hrazdě
mezi
saltem narození a saltem mortale
skvelé ! :-)
Přes ta líčidla není textům vidět do obličeje, abych tak řekl. Velmi dobře provedený básnický popík (= tip), kterému podle mě chybí trochu promyšlenější raison d'être.
v istom zmysle, samozrejme. postupná otrava slovami, až kým nepretečie kalich fráz...:)
To SENIOR: nie sme na základnej škole, aby sme hodnotili za snahu.. a nikde tu nevisí tvoj učiteľský diplom.
To stenos, Markel, Luk, Háber, Zbora: teší ma, že Vás dj baví a ďakujem.
To Háber: znamená to, že páchame hromadnú literárnu samovraždu? :)
To Zbora: svetská sláva - poľná tráva...:)
Je to jakoby dobré, ale za cenu vykonstruvané suchotvárnosti umocněno zásuvkami kurzívnosti ale pro autory bez současného přirození talentu k nim asi jediná cesta. Když to nejde samo a přirozeně. Takže dám tip a doufám že se i ostatní budou tak snažit,t.
Oceňuji, že publikuješ souborně víc textů po úměrně delším časovém úseku a umožňuješ tak i ostatním autorům, aby se nějaký ten čas mohla jejich díla udržet ve zlatém výběru.
To s tím Jankem není od věci...také jsem si všiml, že máte podobnou poetiku...to samozřejmě nic o plagiátorství. Kolmačka, Slíva a Trojak taky píší v podobném duchu ;o)
Všechno moc líbilo, nejvíc ale kantýnská - T
Kantýnská skvělá - jinak opravdu slušný.
To Fouckault: ano, je! Díky.
To _JiKo_, zuzulinka, fukolt: děkuji! :o)
to je diskuse
kantýna a forštelunk jasně zaujaly ale nenudil jsem se ani trochu ani u těch druhých dýdžeji
vTip
:-) toto že je nový autor?
ale děláš pokroky.. mně si třeba ještě nepoděkoval:)
To pozorovatel: aha, to už mi říkali na totemu, že je to blbina, mně to nedá, ale třeba se časem odnaučím. :o)
:)
kdo ví, třeba je to tím neustálým děkováním
on taky často děkoval:))
To pozorovatel: tak to jo, špatně jsem tě pochopil, omluva. :-) A jdu se ještě začíst, z toho co jsem prolétnul mi žádná podobnost nevyvstala.
myslel jsem to tak, že ho tam vidim
jako když si čteš knížku a vidíš tam Reynka
pořád nám něco cosi připomíná
To pozorovatel: no, napsal jsi "vidim v tom Jan(ka),
k básni se zdržuju hlasování:)" a já to pochopil tak, že to považuješ za zcizené a proto nehodnotíš. Navíc, díval jsem se a ta podobnost mi poněkud uniká. Takže jak si to vlastně myslel? To avízo mi asi fakt uteklo, docela mě to nadzvihlo.
a já zas nedostal avízo
to asi z toho rozhořčení
"pokud to má být nařčení z plagiátorství, ocenil bych kdybys o tom přinesl nějaký důkaz."
co mám přinést?
já jen napsal: vidim v tom Jan(ka)
to je celý
To pozorovatel: pokud to má být nařčení z plagiátorství, ocenil bych kdybys o tom přinesl nějaký důkaz. Takovéto plácnutí do vody, navíc od redaktora, mě docela uráží!!!
tak já to teda napíšu
vidim v tom Jan(ka)
k básni se zdržuju hlasování:)
To Georgino, Print, Veskalách, dadik: Děkuji vám všem! :o)
nejvíc charitas a forštelunk
*
jo, das ist gut :) fakt hezký obraty
Augustin_Šípek, joyce11, BAD_GIRL: děkuji vám moc!
Pavel_Antad: neblázni a piš! Je to pořád lepší než se uchlastat nebo skončit v blázinci, no né? :o)
jeste si par takovych prectu a prestanu psat uplne
dobry
To sklenář: děkuji a teď už i vím, že nikoliv pane ale slečno! :o)
To a2a2a: aha, už mi to došlo. Zvláštní, já mám kantýnskou taky nejraději, byť se většinou líbí jiné. Ještě jednou díky. d.
Opakoval bych se, hodnotil jsem již na totemu, jen snad,že je dobře, že na Písmáku se objevil další výrazný autor, ze všech krásných pro mne nejkrásnější Kantýnská, ale jen o kousíček. O zralosti tvorby autora svědčí nejen řada "civilních" obrazů, ale s jakou lehkostí jim dodává jakýsi přirozený pohyb.
To Gondolán: třeba až se příště vyválí na seně. :o)Díky!
To a2a2a: děkuji!
Děkuji, všiml jsem si! :o)
před chvílí jsem četl na Totemu *t