oslovují, jsou pravdivý * - ne každý umí přetavit do slov
Tvá dílka mě velmi oslovují a líbí se mi:+)
Padám do bezedné propasti
bezbranná a bezmocná
bezvládná bezduchá loutka ve tvých bezcitných rukou
Bez hlesu se k tobě modlím
( beztak mě neslyšíš…)
LÁSKO bez slitování…
konec parádní, ale jinak pro mě slabé, myslela jsem, že už mě to ničím nepřekvapí, ale ouha ten konec :-)
zajímavá...
jedinečná...
nespoutaná...*
bezvadná lásko... - líbí:)
Je to tak Láska...přidávám TIP, líbí se mi
šmankote, já tu z někerejch udělám závisláky!!!
:o)
attarko, dík - si přijdu jak Alenka v říši divů! 30 tipů!!! asi už moju klidně do důchodu...
:o))
láska slabost není... dokáže dát sílu k čemukoliv... s láskou člověk bývá silnější... bez ní je zranitelnější, slabší... ale někteří se snaží tvářit silně a statečně... já ne, já lásku potřebuju... nejsem bez ní sice úplně ztracená v životě, ale nejsem celá... ale asi se to od člověka k člověku mění :o)
...absence lásky je často chápána okolím jako síla...je tedy láska slabost?...krásná báseň...
oh díky, statečný jinochu! :o)
bych ti tipla tu kritiku, kdyby to šlo, Oldíku - díky! :o)
Bez diskuze bezvadná ukázka bezbřehé gradace básně bez větší hloubky myšlenky - jen bez velkých úprav servírovaný tok myšlenek, jak se bez ladu a skladu ženou bez omezení bezohledně hlavou. Přesto je právě proto dílko docela pozoruhodné a tak BEZ váhání dávám típek
... neříkala jsi, že dáš avi, když najdeš něco do klubu??? :o))) ... * Tink ... a jestli můžu, tak "k" .. :o*
to mi bohatě stačí - díky moc!
škoda, že se dá tipnout jenom jednou :-(...:-)
pivnik díky - a posílám ti avi na tu bimbací - esi teda projde písmákovým traktem... :o)
nemaji slitovani, proste obcas be(z)stie... lasky, nase... krasna... *
su hravá od přírody... díky :o)
ty víš, jak sem to myslel:) a navíc, mam tipů plný kapcy, tak sem tam někde ňákej nechám, z mýho to neni, teda když to za to stojí, žejo:)
j.nick - odejdeš... nechals ho tu... ;o)
a bez brýlí se hodí tématicky... a možná ti to i vylepšilo dojem :o))
Lais sr., Jokh,(závorka), Wee a Stínošlap - díky moc :o)
sice sem to čet bez brejlí, ale je to bezva a bez tipu neodejdu:)*
sem se musela po odchodu zas přihlásit, abých neměla dluh do rána :-(
nemůžu říct BEZ KOMENTÁŘE, tak holt no comment
°°°°°
to je další z písmáckých zádrhelů... ale co už... stejně tak je zvláštní že se sem dostanete na avízo ještě zpátky... písmák bourá všechny meze :o)
díky, i tobě Printe :o)
aha.. vidíš, to jsem si ani nevšiml, že můžu až zítra .-) I zítra bys u mě měla tip :)
díky, Armande... koukám že je tu nával, ještě to ani nevykouklo :o)
Pořad lepčí rejža, než manipulant ;-)
ano, pane režisére... :o)
díky!
Tak tuhle si dokáži představit na nějakém Poetickém čtení při svíčkách, trochu důraznější hlas, lesk v očích a tak. Výborné.
no co už s váma... čovek to s váma myslí dobře... aby vás nezahltil... a vy sami, dobrovolně... no toto... :o))
vy se mi tu chlapci předbíháte... je to tu nachystaný až na 25.!
díky :o)
fiiiiiiiiiiiiiiiiiiha krasne