Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sedéšť za oknem rychlíku...
Výběr: Print
12. 04. 2007
23
40
3314
Autor
martinez
|
40 názorů
jo, je to vodňovodní, krásný vidění zpodhladinní, ale koukáme-li ze dna, máme za nebe hladinu, tudíž existuje oprávněná naděje, že nad ní je ještě nějaký "jiný nebe". A ty ryby v ulicích a za okny... ! :)
mořský koník
28. 08. 2007kostroun z jeskyne
01. 05. 2007
poslední dva řádky bych pro dojem nepotřeboval..
..každopádně gut.. hezký pohled na bouřku, hezké vcítění se..*
Afterpoe the Automatizer
17. 04. 2007
Mám za sebou prvú tvoju prózu. Priznám sa prečítala som si ju trikrát. Čo prečítala...tie slová som priam hltala. Úchvatné...
Ale neboj sa, tie cinkotavo dopadajúce slzy dažďa nemiznú v nenávratne a nezomierajú ;-)
verim ze vsichni nejsou zli,ale jakoby to bylo den ode dne tezsi a tezsi se o tom presvedcovat a verit tomu.Zeme je divna planeta s divnym obyvatelstvem.*
vypadá to, že koukáš na ten samej svět, co je občas vidět i z oken autobusů nebo tramvají ..
no - já bych milý Printe někdy TAK ráda předstírala... ale já to neumím - na mně to každý hnedle pozná :o)
díky!
no já spíš než kritiku myslela jak ti jako je... dobrý nebo jako na tom obrázku? ;o)
ale dík - je to z dob když jsem dojížděla do brna na vysokou a jednou se spustil cestou hroznej liják aj s krupobitím a my stáli uprostřed toho někde v polích, docela dlouho... před dvaceti lety, tak přivři očko ;o)
Barbar_Cohen
13. 04. 2007
můj B. - ráda tě vidím v jakémkoliv stavu... :o)
je to vážně mimo proto je to MIMO... možná když budeš střízlivej, dopadne to pro mne ještě hůř :o)
ale klidně dojdi zas - klikni si na přečíst později a máš to - a včil radši zalehni ;o)
Barbar_Cohen
13. 04. 2007
To nemá chybu, marti - úžasný pohled..
Honzyk jdi se zelenými k šípku - kdybys bydlel u nás měl bys jich rychle plný kecky. To co se děje teď na konci nedokončené dálnice D8 je jejich debilní dílo. Využívají sice výhod civilizace jako my, ale mají plné huby chytrých řečí a následky jejich chytrosti odskáčeme my, žádný doktor Patrik, žádný ministr Bursík...
díky
i tobě
aj tobě děkuju
a moudré i za názor a přesvědčení!
snad to bude jak má a všeci se poznáte :o)
Obyčejný_chlap1
12. 04. 2007
dílko svou zřetelně citovou povahou,
působí skvěle,
tvůrčí invence se proměnila v toužebné přání
..čili přeji Ti...* Sm.
malinka_hvezdinka
12. 04. 2007
Honzyku - v mezích naší planetární soustavy nešlo... za zelenku... :o)
vůl nevůl - hlavně dyž máš názor...a dík ;o)
stano, bestyjko... díky aj vám :o)