Takhle kurva dobře jsem se již dlouho nezasmál. Je pravdou, že my Češi jsme Švejci. Nikoli však hloupí, ale naopak vychytrale zlomyslní:-D Každopádně Tip jako hřib!
tak to nepudu, šedovlasá se strništěm mě vyděsila
jestli kolegyně stále soutěží v designu a líbají na potkání, půjdu vám tam dělat oživlou sochu
diky :-) pripomnel jsi mi, ze musim pozvat kamaradky z vyzkumu na oslavy me navstevy Barcelony
tak si knihu budou moc otevrit az po Tvem koncerte, jinak jim bude zabavena a vydana az na konci skolniho roku :-)
Tak to zas prrr!
Proti takovéto kopulaci múz mám vážné výhrady.
Já si budu drásat prsty do krve, mozoly si dělat na hlasivkách a posluchači mi do toho budou šustit listama a pochechtávat se tvým vydařeným šprýmům. Nehledě k tomu, že dozajista tou koupí finančně vykrvácí a do klobouku mi toho už moc nepřihodí.
:-)) asi to bude jeste chvilku trvat, ale urcite dam vedet
Kvetoni - budu prodavat knihy na Tvych koncertech :-)), tak Ti jednu venuju zdarma :-))
Já si ji taky koupím!
Ale musíš si s tím pospíšit, dokud jsem při penězích. Brzy se chystám jít pro chleba...
Tak držím palce! Knížku si tutově koupím. (Nekecám, už jsem tak u jiných učinila). Doufám, že až vyjdeš, dáš oznámení na Písmák :-)))
:-))) na knížce se už pracuje :-) - už mám editorku a upravujeme články a přepisujeme (zatím jsme u 2. fejetonu a chci jim dát do knížky 50-60) :-)))
jenže editorka píše nějakou veledůležitou závěrečnou práci a já mám měsíc školu... ale snad
Květoni, sorry za dost opožděné reakce :-)), ale jsem moc rád, že mě čteš /četls
hahaha, to mi připomnělo Dona Sparlinga, Kanaďana, který přijel učit angličtinu do Brna do Jazykové školy. Byl to takový upřímný nezkažený chlapec a netajil se tím, že touží zvládnout češtinu. Tak si ho vzali do parády brněnští "štadtlaři" ... Když na nás pak ve třídě chlubně promluvil česky, přímo jsme zkameněli! Dodnes si pamatuji naše zděšení a jeho udivený, nechápající výraz.
Fejeton paráda! bezprostřední, přirozené vyprávění. Neuvažuješ vydat knížku? *********
Vaude.
Člověče, jak to děláš?
I když popisuješ nějakou tragédii, čte se to tak dobře,
že jsem v pokušení tlouct hlavou do zdi a závistivě úpět:
Proč se tohle nestalo mě?
Alojs - diky :-)) Ostrava jede :-)
Chystam se napsat CZ-spanelsky slovnik zmatenych pojmu - treba Venda neni ve spanelstine zdrobnelina Vaclava, ale prodej, bacha (baja) je slez
dostal jsi mě :) velmi frekventované slovo kurva a přitom - sedne to tady jak tebou zmíněný hrnec na prdel. A vůbec, jsem z Ostravy. Cením si každé podobné "popularizace". Nota bene takové, která je podána vtipně. tentokrát tip. (věděl jsem to, šel jsem takřka najisto) :))
jojo, tak o Irech nic jinyho nemam :-)
psalas mi neco o Dublinu, tak si precti moji Odevni typologii Iru, kterou jsem psal asi pred mesicem :-)
Kytiii, Rumco, palino8 - diky!!!! Kdyz jsem premyslel, jak tohle napisu, tak jsem dostal v letadle zachvat smichu, az si kolem me mysleli, ze jsem se zblaznil :-)
:o) Sis to ale uměl zařídit :o)
*
Marne ..jako vzdy exeletni....kurva ,bo to je fakt fajne...posilam tip, kurva jako krava...
Marne ..jako vzdy exeletni....kurva ,bo to je fakt fajne...posilam tip, kurva jako krava...
:) jj, ja jsem si rikala, ze urco nepises s diakritikou, pze jsi v zahranici a nemas ceskej pc.. :) znam to, ze se na to rychle zvykne. :) ted taky pisu bez carek a hacku, koukam:) ono se da zvyknout i na cteni, ale je to lepsi s tim:)))
Arwennn - kvuli diakritice si budu muset koupit pocitac v CR. Je mozny, ze se to povede za 14 dni :-) Diky za ocitani! Diakritika me taky stve, ale uz jsem si za tu chvilku celkem odvykl psat bez ni.
:)) to mě rozesmálo:)) přesně to jsem dneska potřebovala, zvedlo mi to náladu.. dík:)* jenidá chybička/majinká/ : škoda, že chybí diakritika:)
ahojda, diky :-))
Bigu - uz jsem si myslel, ze jsi na me zanevrel, kvuli tomu, ze jsem se odstehoval k mori :-)
:oDDDDD
mno, ještě že vám tam nedělaj ještě jiný národnosti
Je tě kurva radost číst :-) *
No... :) Sladká jižanská důvěřivost :))***
skvělé jako vždy :-)))) TIP a díky
Hahahahahahahaha :)))))))))*****
Milly, díky! :)))
Ahojda vsem! Diky za navstevu. Porad se bavim myslenkou na den, kdy pujdu se zenou v Barcelone do ZOO a potkame tam na nedelnim vylete nekterou z Francouzek a holky se zacnou predstavovat. Pocitam, ze moje zena bude mit jeste 2 dny skytavku :-)
Jinak Ostrava je ted hezka, to musim bez muceni priznat. Jen se mi to nehodilo do fejetonu... Ale s tim libanim 3x to fakt netusim, Pacere :-)
já sem si sice myslela že ho máš v oblíbených, ale dyž si říkala že nestíháš číst, tož sem to pojistila ;o)
su odrovnaná, díky Milly a Vaude :o)
a nějaký avi
Směju se......., směju.... :-) -t-
dneska jsem se asi poprvé zasmála, díky tobě, líbilo MOOOOOOCCCC!!! - T
BTW - tohle vypadá, jako že jsi v Ostravě nikdy nebyl :) Viděl jsem obojí - nelze porovnat - ale jinak fajn..a taky vím, od kdy francouzky líbají třikrát - ale to už mimo soutěž :)
prima. takovy multi-kulti:)
"Vysvetlil jsem jim, ze se da pouzit i v pozdravu jako jeho pratelske zesileni: “Jak se kurva mas?” "
tady jsem vyprskl gin s džusem a potřísnil si tak monitor .. za což Ti velký dík, neb to už se mi dlouho nestalo :-))
T.
Díky, na anglizmy se já vyptávám každého, jsem odkojen ruštinou a němčinou, jako byli Romulus a Rámus odkojeni vlčicí...:o)
Montreale diky za gramaticke poznamky, hned to opravim :-)
Testosteron-free zone znamena, ze tam nejsou skoro zadni chlapi. Ti co tam zustanou se v prevaze zen zacnou chovat jako zensky taky :-)
Open space asi nema cesky ekvivalent - je to kancelar bez sten, kde sedi pohromade nekolik desitek lidi v jedne hale a steny maji jen nejvyssi sefove...
máš to samozřejmě moc pěkný. mám tě v Oblíbených a tvoje avíza si zatím od loňska schovávám na památku. ale děláš drobné pravopisné chyby i bez diakritiky...
nepíše se "Francouzsky" - když mluvíš o ženách z Francie, tak jsou to pouze "Francouzky" bez "s", ale ony hovoří francouzsky !!!
Píše se jen Budweiser, ale SviJany, nikoliv Sviany. Ty neexistují.
Tahle cast vyzkumu je testosteron-free zone - co to je?
open space okostymkovane vedecke pracovnice-- totéž. Mám jazykovou průpravu jen z ruštiny a němčiny. Die Kurve je zatáčka i v němčině. Der Kunde je zákazník, Kundendienst je služba zákazníkům.
Sloužíš svým zákazníkům (čtenářům Písmáka) opravdu dobře, milý Vaude...:o)
:)))))
až se stydím...taky jsme vždycky jako první učili cizince "plznička" a vulgarismy:)))
jen švýcarům jsme nakecali, že češi se zdraví "miluji tě":)))))
to je ta zákeřná česká povaha...:D
umis vyuzit situace co:)
sranda musi bejt:)))))
mravenci - diky za cteni!!! skoda, ze furt nemam diakritiku - dnes pro zmenu z Dublinu zdravi Vaud!