Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZlomkobraní /2/
Výběr: Augustin_Šípek, .dunaj., Print, SENIOR, a2a2a
10. 12. 2007
46
41
5470
Autor
Smetiprach
/ v zahradnictví /mám rád tu nevyslovenou naději
v hovorech starých žen
- jak si stěžují, co syn a pes a zdraví;
vánoc už se letos nedožiju paní -
když nakupují sazenice na jaro
/ rozjařená /důchodce čte parte,
mladý muž složenky,
osamělý čtyřicátník přemýšlí,
jestli to, v čem zaujatě klacíkem šťourá jeho syn,
je či není hovno;
pro jistotu ho okřikne, vstávat se mu nechce
--
dívka jde parkem a líbí se všem
41 názorů
Smetiprach
06. 05. 2008Water Lily
06. 05. 2008Svicevusich
02. 01. 2008ciernytulipan.
02. 01. 2008
Znovu jsem se začetl do všech čtyř a jeden výběr mi zdál nezaslouženě málo.
podle mě - první taková tuctovka - druhá pecka! - a při tom je to tak jednoduché...
chlapci a chlapi se nám už také pobačkořili - když nakupují sazenice na jaro; ten existenciální podtón mě svírá škrobeností, nevnímám to jako silný zážitek z básně, spíš jako železnou konstrukci, která se těsně uzamkla a tenhle styl básně, ta výpověď by měla být o uvěřitelnosti a druhá báseň či druhá část básně...sic to zní jak hlášení z průmyslové kamery, ale aspoň že existuje nadhled:)
S předchozí kritikou ohledně násilna není mým mnenstvím souhlasnělým.
Totoť je dobré svou upřednostivostí nápadivého uvědomna před šroubárenstvím nepřirozeného abraziva, kdy se dá obrazivita i metaforace raději učinit oželenou neboť jimi není beztak stojeno za nic.
Je mnou byto relativně potěšeno z kritikohlediska i tím faktovím, že zde je možná poučivita i pro začínající nepisy, kteří ještě metaforaci nerozumí ale je si jimi snad myšleno, že nás musí zásobovatět svými díly i když nemají co o čem říci.
Je mou kvalitní osobou přičteno k relativnímu dobru ono přes ovnější objektobsah docílená nitrozrcadelnace. Výběr neudělen pro spíše malou ambitivitu obdobné poetace a spíše sebedarné směřivo.
2
Souhlas s fouckaultem. Pointa jedničky je násilná. Obě násně mají společné to, že popisují docela zajímavé obrazy a pointy... obě mají fajn kostru. Její podání je ale jaksi mechanické. Obě jsou dobré a špatné zároveň.
Braennewyn
11. 12. 2007
žádná ..vzletná slova..v jednoduchosti je někdy krása a tvé texty to potvrdily...
stačilo by mi ta první, ta se mi líbila mnohem víc, připomnělo mi to téma, o kterém jsme diskutovali o víkendu "a na jaře už nezaseju.." ;) *
Obě dobrý.
Jsa čtyřicátník, ten pocit znám, taky se mi nechce vstávat. Mně se ale ke všemu nechce ani okřikovat paňáry, i když mě manželka mocně nabádá. ÷)) *
Antiutilitaristka
10. 12. 2007Augustin_Šípek
10. 12. 2007
...Smeti.. no mně, zrovna mně to vykládej, zvláště takhle o vánocích .-p ,-))