Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seŽENA
30. 04. 2008
19
34
4154
Autor
Bíša
Žena
je a byla
a navždy bude
v mém životě
synonymem
zrodu
štěstí
radosti
pomoci
družnosti
něžnosti
a lásky
Její přirozenost
emancipace
v pohybu a času
připomíná
vlastnosti anděla
Je naděje
imprese
i romance
Chvění
roztoužení
naplnění
Smyslného skotačení
v rozházeném loži
Matkou mých dětí
Světlem v zachmuřených
a smutných očích
Po dnešním čarodějném reji
v měsíci máji
se láska slaví
i melos a hymnus přírody
Žena je pro mne vždy
nostalgie a vzpomínání
WOMAN - MEMORY
34 názorů
Docela hezké, ale velice subjektivní. Ty totiž dáváš všem ženám charakter té Tvé jedné, navždy milované. Já znám jak ženy takové, jak je zde popisuješ, tak i potvory jako blázen.
Přesto se to dobře četlo, vždyť, kdo by nechtěl, abychom skutečně takoví byli? Všichni, i muži? A aby o nás ta druhá polovice takhle smýšlela?
P.S. Různé typy písma snad nebyly třeba.
Tip.
dědEd :-)
Alice Renata Beaterson
23. 12. 2009
To je super.akorád změna stylu písmen se mi nelíbí.-)Přeplácané,jak plakát:-)
Ještěrčí král
18. 05. 2009Aneste Zanetti
15. 07. 2008Lady_clash
09. 07. 2008
no, kéž by tomu tak bylo u každého muže. Já si spíš připadám stále jako rohožka..t
Bíško tvé vyznání se mi líbí, děkuji
Smetiprach asi je pro něj žena přece jen něco víc, než pro Tebe, když má potřebu sdělit to světu
archie nikdo Ti nebere tvůj názor, ale třeba mně vadí, že na začátku svůj názor prezentuješ podle mně dost jedovatě ... věř mi, umím být taky hodně jedovatá ...
Pišta_Hufnágl
30. 04. 2008
ty kokšo
toto všetko spĺňať
(chlapovi)
tak si idem hodiť mašľu ...
uhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
pozorovatel
30. 04. 2008Smetiprach
30. 04. 2008
Není můj šálek kávy.
Jen bych si dovolil upozornit, že rozdělení básně na verše má mít nějaký účel; nelze vzít hrst výroků a rozsekat je do více řádek. To potom nejsou verše.
jsem vážně rád že mi ho neupíráš :). nebylo by to nudné, kdybychom měli všichni stejný názor...
To archie. Upravil jsem pasáž o měsíci máji, to bych byl nezdárným apogenem Máchy... Ostatní je Tvůj názor, který nekomentuji. Máš na něj právo!
proč hned hnus?? se mi líbí třeba zoloe od de sada, oběma doporučuji. apropó frannsoá víš že máte shodné jméno?, ano vlastním jménem to byl také fransoá, vtipná shoda, že?? :)
ale abych se vrátil ke kritice, opravdu si nemyslím, že je to zajímavé a pěkné, ale nezajímavé a šeredné. ale já tomu vlastně nerozumím, že??
tak tohle je dost strašný, bejt ženská se naseru jako, ovšem povedlo se ti geniálně zmixovat ovidia, sentimentální žvást, něco z máchy a konec super hitovka no woman no cry. to je paradoie nebo vážně myšleno?? pokud vážně myšleno přejdi mé ironické plky, budeš jistě po zásluze otipován...