Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sevšichni jsme jen písmena jedné abecedy...
Výběr: Print
13. 08. 2008
33
47
2980
Autor
martinez
.živý Ábelžertuje o Apokalypseakceptuje žalmy ižalostné anekdotyo tom jakarabský žroutnebo židovský asketaživoří v asymetrickém žalářiaktuálního životažluto - azurováantická ženaapaticky žvýkážlutý ananas/žertuju... amatérsky/a někde uprostřed bývákrvavý Kain a takykulhavé kurvykoktaví kněží ikypré královny skřehkými kostmikouzelnými klíči akrásnými květinami...a v karmínovém kouřikoneckoncůkonce konců...Ano, ...žel..
47 názorů
experimentátor
18. 09. 2009mořský koník
29. 11. 2008sestricka.slunicko1
05. 09. 2008
ahoj kami - já před chvílí doučila... a je tu sluníčkově u nás :o)
mám pro tebe krásný písničky až budeš technicky připravená :o)
sestricka.slunicko1
05. 09. 2008
koukám tu už zas musím poděkovat dalším čtyřem - díky moc
a pro "brňáky" - už se těšíte na první poprázdninový sraz? někdy po půlce září nebo koncem bysme mohli... co? :o)
ti mi asi unikli - máme doma něco málo na dvd ale zahanbena doznávám že o nich nevím teda...
ano Rajmunde, "jen"... záludní ne, to se mi nehodí - žertéři, to ano :o)
..jen?..
.... jestli jsi nakonec nechtěla zbourat Pythágorovi ty geometrické...amatéři jsou záludní.
buenavistasocialclub
15. 08. 2008
tož vám tu zas všem dík :o)
a informace pro Norsko ať už s číslem nebo bez - není to poprvé, bez unylých veršů píšu poměrně dost často... ale kdo chce psa bít... znáš to... :o)
fuf, to je náhul, jsem skoro měla pocit, že nejsem střízlivá...no, pěkné slovíčkaření, abecedničko :)
Pryč je unylé básnění, kterému velí verš ! :-)
Z tohoto jsi musela mět aji radosť. A možná (dokonce), že to šlo skoro samo
*
zpívající trávník pch, kandidát vět
14. 08. 2008
aby to bylo jen hraní, chybí mi tam krvavé koleno a žravá dáma... a jaksi přebývají ty konce konců... asi jsem nepřišla správně naladěná? */
dobrý nápad...svého času jsem absolvovala školení, kde bylo jedním z úkolů stvořit věcu s největším počtem slov začínajících počátečním písmenem tvého jména...bylo to zábavné
no já mám eště tendenci rozlišovat malý a mladý... ale esi ty to máš takhle teda, tož su v klidu :o)
a děkuju aj čerstvě přišedší Jarmile :o)
považuji to, že někdo dokáže zůstat duchem malý, za přednost jednu z největších .. :-)
Jarmila Moosová Kuřitková
13. 08. 2008
samozřejmě že duchem, protože od určité doby vím, že na centimetry jsi větší než já :-)