jak na me skocil ten obrovskej holohlavej chlap a proplachtil vzduchem nade mnou, tak jsem si to moc nemyslel :-) ale je se vzdycky nachomytnu :-)
to vážně není fér... kde se člověk připlete k takovým bezva událostem?
já nejdřív vydám fejetony, ale paměti to by byl naprosto šílenej román
mým zážitkům nikdo nikdy neuvěří...
Báječně jsem se u čtení pobavil. Již jsi uvažoval o tom, že bys sepsal paměti? Nemohu nedat TIP!
Áha.. Přemejšlela jsem jenom, z čeho mohly ty burgery být..
Ale jo, naznačujete... :-)) .....trochu... .-)
tofu mam celkem rad :-)
ale zase vsude bych ho necpal :-)
jinak my nesmime ani naznacovat?
Mno, co ti říká takový tofu?? .-)
Já spíš myslela takovej ten efekt, kdy něco naznačíš, že se mohlo stát a vzápětí oznámíš, že se stal opak....- nevim, jak sae tomu říká.. :-)
vege burgery nejsou nijak zvlast dobry - pokud nemas rada plastovy veci :-)
ono to snad ani nejakou velkou pointu nema, protoze je to gulas z prihod
Věru pěkné, železný muži.. .-) (jen možná až moc předvídatelný některý části- kdo ví, jak píšeš Ty, potažmo fejetonisti typu Křesťana a tak, tak často neni překvapenej pointou... .-) Např. že se v bezdomovci může skrývat sportovní talent, ale neskrýval se a tak..)
(ty vege burgery bych ráda ochutnala..)
nic jineho jsem si ani nepral :-)
Děkuji, hned je na světě veseleji! *D.
Anicko :-)) znas me
ironic man
hahaha
vtipné jako vždy, trochu až moc ironie, ale líbí se mi to i tak:o)
Jirko, byl to zážitek, který ve mě dlouho dřímal.
Jamoyce - máš pravdu - obrat Topolánkova jednička je poměrně mladý - přemýšlel jsem o tom, že ho použiju v jiném fejetonu, protože mě někdo prosil, abych vystoupil na kongrese jako "prostředník". :-))
Pěkný čtení. Je to něco mezi fejetonem a povídkou, ale dobře jsem se pobavil. Jen mě trkla ta Topolánkova jednička - jsem teď na pochybách, jestli se to odehrálo jen rok až dva zpátky, kdy už tenhle termín byl zažitý, nebo jsi (a to si spíš myslím) k popisu tehdejší situace využil spojení, které vzniklo až později. Každopádně to není nic proti ničemu, jen mě to zaujalo.
Michale, nevím, zda je tu kolonka ...reportáž..., je to výtečně napsané, opravdu.
eh, z tvý vyčerpanosti strach nemám :) Jakože se karel menuju ;)
:-)) jenom jestli uz nejsem nametove vycerpany
ale oni si me ty zazitky zas potkaj :-))
ty příběhy ti závidim, tu možnost čerpat kde se zamane
(ne natolik, aby mě to pohlo k činu za takovými příběhy odejít, pravda, ale stejně závidim :)
ty příběhy ti závidim, tu možnost čerpat kde se zamane
(ne natolik, aby mě to pohlo k činu za takovými příběhy odejít, pravda, ale stejně závidim :)
:-)) a ted to vypada, ze zase zacnou dalsi silene zazitky
parádní čtení, jen tiše závidím, že jsi to vše mohl zažít.....***
tak to Tě beru za slovo - nemám nic proti zelenině :-))
na jeden Ťa pozvem... potom budeš inak rozprávať... (tamtie možno ale naozaj dobré neboli)
musím se opravdu smát, fakt tohle prostě dokážeš, rozesmát lidi :o)*
skvostny vegeburger :-)) to je oxymoron, ne?
diky palino
až na ten vegeburger (v skutočnosti sú skvostné) je to geniálne :)
heeee, ceka me zkouska z ucetnictvi :-)), tak na tom budu stejne
vyhral jsem i nekolik turnaju v nohejbale a v karate, ale tenisu jsem a zustanu komikem :-))
ale mrzi me, ze jsem nanapsal nic o nohejbale
Zase vynikající, hlavně tenisový závěr :-)
Škoda, že nejsi "papírový" spisovatel, tvoje knihy by se dobře prodávaly..... *
MD - tvar falu na pravou miru? Jsi :-))
synacku - diky
Diano - ja jsem to tam nepsal, ale na staz jsem se dostal pres jednoho cloveka, co ma tovarnu na boty a Louise je dcera jednoho bohateho zubare
a nejdriv jsem byl asi 3 dny u nich v krasnem prostredi, tak jsem mel taky zkreslenou predstavu, do ceho jdu v Newcastle :-))
SUPER! FANTASTICKÝ! Dlouho jsem něco tak vtipného nečetla! *********
Tak takovou Anglii neznám. Mám přátele v Milfordu (Godalming), kde jsem opakovaně trávila ty nejpříjemnější dovolené v idylickém sousedství, typickém pro díla Hosewooda a Agaty Christie.
Vida, co lze v GB také zažít!
Tedy ne že by to byla jediná věc, která mě zaujala :) to ne..
Ale nedalo mi to neuvést tvar falu na pravou míru..
Jsem zvrhlá.
:)
a už jsi mírně podezřelá :-))
(zvrhlá intelektuálka)
ja jsem si koupil skvely tenisky asi pred pul rokem, co maji na zavazovani jen jednu tkanicku (takovej zvlastni system) a nejradsi bych je nesundal z nohy ;-))
:-)) vzpomněl jsem si díky Tobě na jeden zážitek z Polska :-), který možná literárně zpracuju
Ju, Vaude, já se tu mořím se zážitkama z českého vlaku, a myslím si hohoho, a ty mě pak odrovnáš takovýmhle Fenhamem... Mám já to zapotřebí? :-) Nu, asi budu muset jezdit v noci, a o nějakou zábavu se postarat vlakovým barbecue nebo tenisovým turnajem... Jako vždy za úsměv .-) *
Hezké. Jemný příběh s hezkým překvapením. Tip.
léta se mi posmívali, že si neumím zavázat tkaničku a pak mi to zachránilo chrup :-))
Strhující čtení!* Mimo jiné jsem si z něho vzala poučení, jak je důležité v pravý čas si zavazovat tkaničku :-)
vazne o tom chvilkama uvazuju, tak mi to ani neprislo divny
pisu pro radost a pro kontakt s lidma
ale jestli svyma radoby veselyma historkama skodim "skutecne literature" ...
od smazani me drzi mimo jine nektere vesele nebo osobni komentare ostatnich
nerozumim, v cem je problem?
uz me dneska dalsi servery pozadaly o pretisknuti ... asi se jim to nezda tak spatny
od ty doby, co jsem napsal dva uvodniky, tak celim takovy celkem zavistivy kampani ze stran ostatnich min ctenejch
v posledni dobe vazne uvazuju, ze sem prestanu psat nebo si dam pauzu (aby zdejsi ctenari mohli klikat na ty lepsi autory)
Sid, ja jsem dobrodruh vsedniho zivota :-))
skvělý jako vždy
člověku se až nechce věřit, co všechno je možné zažít:))
az za mnou prijde globalni krize, stanu se modernim umelcem :-)
je nevim jestli nejhorsi...
jen jsem nejspis zavidel, ze ja musim makat a nekdo dva mesice vystavuje kupu uhli a je slavnej :-))
ja jsem si poridil skladaci didgeridoo (Kveton mi zase napise, ze jsem mel radsi foukat do skolniho penalu)
koncertni (netusil jsem, ze neco takoveho existuje) stoji kolem 1500 euro - na ruseni nocniho klidu mi staci ta moje pro zacatecniky :-))
uz jsem nasel i Orshi Drozdik :-))
... Nigel, who had withheld £182, offered to pay with 182 bread buns, but these were rejected. "It is the military-industrial machine which we are resisting. We must trust our conscience in believing in a juster world", says Nigel Wild ...
jo jo .. vězeň svědomí .. :-)))
taky bych mohl zkusit platit disketama, pár jich mám ... :-)
http://www.conscienceonline.org.uk/Pages/wtr.html
Nigel Wild
Delahaye dikes!
dlouho jsem nevedel, jak to napsat - bylo tam takove uzasne panoptikum postavicek, ze by to vydalo na vic textu ;-))
"Dobře upečený vege burger chutná asi jako špatně uškvařený občanský průkaz. "
nádherně bizarní :-)
velmi dobré, Vaud opět v nejlepší formě :-)
T.
jestli mas Parkinsona, tak Ti to na tu kytaru musi hrat samo :-))
Jo. A ty mé vzpomínky se budou jmenovat "Nad hrobem neznámého rockera aneb rozhovory Alzheimera s Parkinsonem".
:-)) profik nic nezazije a napise o tom knihu
lenoch jsem :-)) ted sice pracuju a delam u toho skolu, ale lenosim u toho :-))
ja myslim, ze Tve vzpominky rockove hvezdy by sly na dracku
Prdlajs! Lenoch jsi!
Já, bez témat a bez talentu, si musím všechno vymyslet.
Tobě stačí sednout a napsat.
(A máš to!)
guy diky za cteni
Kvetoni - tam se tem velkejm tlustejm holohlavejm, co se porad perou, rika Jordies :-)
Kdyz jsem ted premyslel, jaky to tam bylo neuveritelny - tenhle samotny vylet je tak inspiraci na knihu :-), ale jsem zrejme autor mrhajici namety
Jako vzorek - vynikající!
Doufám, že takto povzbuzen, začneš psát paměti. (Neměl bys to odkládat, dokud si ještě něco pamatuješ.)
Tvé humorné zážitky z cest, budou určitě pro mnohé poučením.
Nakonec, já už teď přestávám hořekovat, že jsem v životě nevytáhnul paty z rodného Náhorního Vepříkova. Newcastleští skíni si na mě určitě brousí zuby, tak jim to přece nebudu usnadňovat. Pche! Ale rád si přečtu, jak se to stalo někomu jinému, tak se přimlouvám za pokračování.
rajo díkes :-))
Lauro - koupil jsem si v sobotu didgeridoo, tak to mám u sousedů taky nahnutý. Neumím na to moc hrát, tak to zní jakože chovám slona trpícího nadměrnou plynatostí :-))
jo,ale v práci se moc nenajím..-tedy ne,že by nebylo co,ale co do kvality..když je maso ve všem,jím housky nebo něco,co si schovám z minulého dne..-jinak mám spíš problémy snadváhou..doma to doženu
tak v kuchyni :-)) to Tě ani nemusí nikdo zvát, tam jsi u zdroje :-))
..no jo..to chápu..mě naštěstí nikdo na steak nezve.... a v práci mě berou jako svého ústavního šílence(pracuju v kuchyni v ústavu ,pro zrakově postižené...ale jiná postižení se taky berou..)
Jardo díky moc!! Ani jsem tam nepsal dobrodružnou cestu stopem do Anglie :-))
nevím,neznám - já jsem měsíc nejedl maso a pak mě pozvali na steak ze špitálu a domácí mě skoro vyhodili na ulici :-))
..no..přemýšlím,jestli se mám přiznat k zločinu,že jsem taky ten "vegetarián"...-ale vege burger jsem nikdy neviděla a po přečtení tvého dílka ani poznat nechi.......jinak moc legrace!!-D
Díky, Vaude, z toho řve život , humor i fantazie. Kur - ňa ! Jar - da....
ještě mám titul z tenisu v kategorii ženy - viz mé dílko Turnajový zvrhlík :-)
Zní to všechno tak nepravděpodobně, že se to snad i stalo :-))))))
rajo - už jsem doplnil diakritiku a zvětšil to :-)
Pohádko :-)) ano, to je on - zážitek skoro nesdělitelný
nehraju s Tebou, dokud nezvětšíš pícmenka!:)