..dakujem, Aroganc - este teraz mam pred ocami papier i miesto, kde som danu basen napisal - niektore veci jednoducho z nas len tak spontanne vyjdu - a tento Odtok je presne taky spontanne vyteceny!:)
v abecednom poradí
od septembra po teba
Většinou mi delší poezie moc nesedí. Málokdo umí držet myšlenku, vytlačit z ní vše důležité a přitom zbytečně nerozmazávat. Tady se to povedlo *
..podstatne je, ze si to ustal:)
..daky, VT Marvin, ze si sa stavil :)
..dakujem, O - az som sa zacervenal (na oboch pulkach:)
..skutocne si to velmi cenim, ze sa stale najdu ludia, ktori dokazu citat aj medzi riadkami - este raz ti velmi pekne dakujem, O.
...jsi výborný básník...a je v tobě citlivá duše ženy...
..dakujem, A.H. (vazim si to!)
..som rad, ze si zakusla, dadadik (dakujem)
..vele dekuji vrele, blboune! (cenim si to - velmi)
...vele dobré veledílko** klaním se
..diky, Morgaine (nielen za navstevu)
..som rad, ze si priletel az sem - je mi ctou ta privitat a spolocne vzlietnut!:)
..dakujem, pasazier.
fak super si sa vysypal
to postupné gradovanie...paráda
..Tesseract, vidim, ze ty uz si zacinas spievat:);)
..diky, moc
..mlha bola mojim orientacnym bodom, bez nej bych nevystartoval a vzdal to hned pri starte:);)
..diky, Pacer, som rad, ze si sa stavil na par slov;)
..Ferry, pokial by sa dal tipnut koment, tak ty by si odo mna isto jeden tipik obdrzala - dakujem za milu a absolutne nie prekombinovanu teoriu - start - ciel:);)
dobrý start a pak mlha. Ale na tip stačí
Obsah více než prvoplánový si zasloužil použitou bezvadnou formu, jež báseň jako celek povyšuje na medailové místo v cíli dané etapy...
Uff, to jsem překombinovala, dojem náramný prostě.
t*
..Honzo, skor mam v nej teraz poradek a len triedim nektere prozitky!;) (ale nebranim sa nasmu 'duetu' - len, aby sme za chvilu nezacali stekat - haf, haf:);)
..bolo mi potesenim sa ta dotknut, Petrusha.
..diky, Haber, vsak ma aj kolena boleli (po dopisani:);)
..Chan, som velmi rad, ze si sa stavil a vyjadril sa, tesim sa z kazdeho nazoru a uhla pohladu.
toto sa ma veľmi dotýka ... hm ...***
cetl jsem tu druhou....taky krasna-----vypada to, ze mas v ty palici nekdy taky peknej bordel, myslim, ze bysme byli strasna dvojka:)))
si sa pomodlil :) * pekne *
zaciatok fajn...potom sa to roztieklo do vaty.../s/vedomie cisto na efekt/aj tak klise uz/...archetypalny zaver jak za trest...neoslovilo
..ja mam k bozskemu, mila brackenridge asi tak blizko ako ty daleko:);) ..ale mozno, mozno raz zacnem viac verit ako fandit!;)
a ja ti mavam na pozdrav z moji stoky.....bozsky MarKu
..velmi si to cenim, ale viac ako tipy, ci vybery si cenim vasu (teda i tvoju) spatnu vazbu, bo o to tu v prvom rade ide - aby ludia spolu komunikovali, ked uz sa obcas boja pozriet pravde do oci:)
..a este raz ti z mojho kostela, dakujem, brackenridge!
dala bych ti taky vyber kebych bola kritik
To bylo v jiné hladině : styl...
..moje pravidla su jasne dane - podaj ruku a schovaj zbrane!;)
To je tím, že ty spíš chápeš mně, než já tebe. Tímhle jsi trochu potměnil svá pravidla a pro mne jsou tím pádem jedlejší. To víš - stáří už má svou setrvačnost (:-D
..diky, Jerry, vazim si tvoje pristavenie sa v mem chramu!;)
Pěkný otčenáš - tomu bych rozuměl a zpověď, ze které mi vykukuje růžek pýchy... Jako celek je harmonická a z obecného začátku se vyvíjí do vyhraněného konce. Fajné *
..a ja opat dakujem a opat si to viac a viac cenim, Alegna
ostatní už pochválili, já se jen přidám s poklonou
..diky, Norsko - som rad, ze si doplaval az sem!
pekne. v abecednom poradí *
..ani nevies ako si to velmi cenim, ze ta zed, na ktoru spolu s Watersom pojdeme, sme vlastne uz zacali spolocne burat!
..a nedekuj, medzi prateli je dik to, ze su!
..jo, ja nes - trochu som ztiekol cez krcne stavce az k chodidlam a nakopal seba i ludi kolem do...:);)
..dakujem, som rad, ze sa pacila, cenim si to, nes.
..obavy su vzdy na mieste;)
..dakujem, misty, bolo mi pozehnanim sa prestat (na chvilu) obavat:);)
prepadla som :)))
aj ked som sa na zaciatku trosku obavala, ako to cele dopadne...
..dakujem, a2a2a, velmi si to vazim, skutocne som rad, ze som ta potesil, lebo tvoje slova mna potesili dvojnasobne! Este raz dakujem.
Líbí se mi moc, je obsahem závažná a skeptická, ale přitom jsi použil řady nápaditých obrazů a civilního jazyka, v závěru emotivně vygradovaného, včetně využití slova prepadávam a prepad dávám
..to on si hraje se mnou!:)
..dikujem, za tvoj sepot;)
..hezky sis pohrál..to sdělení obsahuje vše..
..vsak ma uz spoznavas (a seba tiez:);)
..dakujem, Honzyku, velmi si to cenim a nenamietam v buducnosti osobnehmu kontaktu - dialky su predsa na to, aby sa prekonavali!:)
...chtel bych tě poznat......***