Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePerný den
31. 05. 2011
36
65
3194
Autor
avox
Včera jsem měla perný den,
byla to ale hračka,
mívám jej jednou za týden
a funguje mi pračka.
Perný den, ten opravdický,
inu, proč to neříci,
nastává dnes, jako vždycky
- totiž, můj den žehlící…
65 názorů
žehlím odpoledne a zpívat smím až o půlnoci, tak si pouštím CD, ale opravdu raději Waldu, než Carmen :-))
Stařec_007
06. 06. 2011Sebastiana
03. 06. 2011
Asi nejsem ženská,
to je nadělení,
včera ani dneska
pro mě práce není.
Já jsem zvíře líné,
v pelíšku se válím,
na ženušky pilné
koukám jenom z dáli.:-))
koloušku, koloušku,
děláš si legraci
která ženská denně
má jen jednu práci?
ale zkus to, přijdu si přečíst :-))
Garay, Bíšo, díky za úsměvy :-)
To je dobrý nápad,
přímo inspirace,
dny v týdnu si nazvat
podle druhu práce.T*
díky, já všechno jen ze života... a kolik dobrých rad se mi dostalo v komentech! :-)
no to víš, Di, že jí nepovím (ona není z nejchytřejších, ale dušinku má přecitlivělou)
Týjo, mám z Hekaté mindrák. Prosím neříkej jí, z čeho jsem ji pozezřívala!
Mohla by mi vyškrábat oči ;-)
(Náš kocour Knedlík je také kastrovaný, ale na čistotnosti mu to tedy nepřidalo!)
no, znovu jsem to neprala, ale horní kousky z koše máchala, neb kočenka zrovna dost líná - to jsem nějak přehlédla předtím.
neznačkuje, neb je šlechtična - modrá ruská. Je křtěná: Hekaté, královna noci, ale říkáme jí Ketyška (a hlavně - je, s odpuštěním, vykastrovaná).
To naše druhá, Minuška, ta je až z Hané z útulku............:)))
... já si to žehlení zpříjemnila - vždycky si pustím filmeček a pak to celkem jde :-)) *
sepotvkorunachstromu
01. 06. 2011
Dyť to povídám, šepote, znám své papenheimské! Jó kočky! - a kocouři jsou další kapitola sama pro sebe. Náš kocour, Knedlík se jmenuje, nás trestá - zejména za přehlížení jeho veličenstva - počůráním interiéru.
Copak Vivaldi, ten byl osobnost ;-)))
sepotvkorunachstromu
01. 06. 2011
Ó, to já zas jo, znala jsem jednu takovou vznešenou v sousedství, stoupla si ke dveřím koupelny, chvíli čekala, jestli jí někdo otevře, pokud ne, hupsla na kliku a otevřela si sama... však nám Ferry poví, jak to je... Héééj Ferry!!! :-))
U nás nežehlí nikdo. Kombinuji finty s pečlivým věšením, nežehlivou úpravou a módním vzhledem ležérní nenucenosti ;-)
A pokud jde o kočky, v noblesu nevěřím. Žádné násilí si totiž v ničem nečiní.....
u tebe si to žehlí každý sám? :-)))
kočenka u Ferry je nóbl mňaudáma, ta by mimo luxusní kočičí hajzlík nikdy...
Copak mně se to usmívá, já nežehlím!
:-)))
Ferry, hned tu kočenku odežeň, než ti prádlo pročurá skrz na skrz. Ta naše to udělala!
díky za návštěvu a projevy účasti, ale co nadělám, už se toho starého zvyku asi nezbavím :-)
zblblýptáček
31. 05. 2011sepotvkorunachstromu
31. 05. 2011
Neumím žehlit vsedě, to bych si asi vyžehlila koleno... mám výmluvu - od žehličky mne zahnala bouřka, počítadlo jede přes UPS, žehlička nikoli... dokončím to zítra, však mi to z koše neuteče :-))
já měla dnes v plánu velké žehlení, rozhodla jsem, že zkusím vsedě. Šla pro židli, žehlička se nějak moc rozpálila. První kus - košile - udělal psssssssšššššššš a od té doby ji odstraňuji ze žehličky. Na koši plném prádla si ustlala kočenka..
Tak mi tvé dílko přišlo zvlášť vhod... Jen žehli, žehli - já pár dní hodlám stávkovat. :)
t*
Aha, ty jsi z těch, co večer odcházejí se slovy:"Vrátím se brzy...., totiž brzy ráno..."? No tak cestou kup čerstvé noviny a pečivo k snídani :-))
nemyslím na politiku,
když s rozbřeskem se rodí den
já za domácí beru kliku,
jen jak průšvih bude vyžehlen
:o)
opánky - na stůl? to bych svedla, jenže žehlím na prkně a být na prkně bych ještě nechtěla :-))
Nostalgiku,
průšvihy v Česku dávno jsou
již v nežehlivé úpravě,
hleď jak se naši politici
do nich vrhají po hlavě... :-))
příběh vpravdě sympatický
má každý si to k srdci vzít
ač úkol někdy je nadlidský
každý průšvih "vyžehlit"
***
Robinia, když mi bylo "takových ňákých" bydleli jsme asi dva roky v baráku bez vodovodu - pračku jsme měli, ale na praní se voda nosila ve vědrech a máchat se chodilo k Radbuze... :-))
Diana, filemon, díky za úsměvy :-))
jj, praní je díky pračkám hračka, ale když vzpomenu na praní v mém dětství, tak to byla pěkná fuška
Díky všem, za návštěvu, tipy i příspěvky :-)
Květoňu, jestli máte doma takovou tu žehličku, co se do ní přikládá žhavé uhlí, ráda ji odkoupím, nebo vyměním za novější model :-))
Ede, já si u žehlení zpívám, naštěstí mne slyší jenom pes... :-))
Haber, kdybys tak věděl, co všechno mám na mysli... :-))
Gabi, viz mou odpověď pro Neposuzuji
Můrečko, taky u žehlení zpíváš?
Ještě jinak:
Já žehlení miluju,
to je chvíle jediná,
kdy v TV fotbal sleduju,
a paní je ticho - nežehrá.
:-)
Tak to dělej jako já -
na žehlení kašli,
obleč všecko zmačkaný
hlavně, že jsme čistí.
:-)
Květoň Zahájský
31. 05. 2011
Na takhle podrobný rozbor už není čím odpovědět; snad jedině slovy písně z dob dávných: My letci... Jenže to už by nebylo o ženách :-))
jejdavilda
31. 05. 2011
Lakrov - ocelových, nebo zocelených? železné by zrezly... :-)
aleš - asi žehličku na vlasy? naše Lucka to dělá taky :-)
jejda - opravdový jen jeden, já to do půlnoci zvládnu :-))