Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seObojživelník
29. 07. 2011
50
81
7606
Autor
MarK.
Riekam nariekam do korýt
svoje príbehy
niektoré chcem utopiť
z niektorých zmyť
iba vedľajšie postavy
postávam na brehu
ďaleko od ľudí
a kŕmim labute
mliečnymi zubami
sú hladné
ja duševne štrbavý.
81 názorů
na macku a mys uz nie...uz som velka...vraj...a hra na velku ma zatial bavi :)))
..a ktora je tvoja najoblubenejsia hra, misty? (ze by na macku a i mys...ci na...? :P)
..mozno aj ano - ale radcej sme ich premenovali na zuby mudrosti (alebo hryzaky:)
..dakujem, jejdavilda
..v pohode, nes - nic sa nedeje - ja totiz nezbieram len kladne ohlasy, ale v prvom rade nazory citatelom - a pokial ti tam zaverecny dvojvers nepasoval - o.k. - ja som hlavne rad, ze si prisla a ze si sa vyjadrila - cize dakujem, nes.
..a na obranu - resp. na zastanie sa posledneho dvojversa - poviem len tolko - ze lepsie by som hu uz ani umiestnit nevedel - z mojho pohladu je presne tam, kde ma byt - ale ty - a tvoje kukadla (a vnimanie) to mozu vidiet uplne v inych sferach - co je tiez dobre - lebo mat rovnake pohlady na vsetko by bolo velmi unavujuce a stereotipne :) ;)
Sebastiana
31. 07. 2011A.Storožnicyn
29. 07. 2011
První řádek zaujal oním "protislovím". Pak uže se to až do konce "čte samo".
jejdavilda
29. 07. 2011
..tak tymto songom si ma velmi potesil - akurat minuly mesiac som si kupil od NIN album Fragile - krasny to klip - Reznor je spravne uleteny.
..thnx, pasazier!
pasažier letu 1978
29. 07. 2011
..Honzyk, snad som ta tym 'neavizovanym avi' neurazil - pokial ano, omluvam sa :)
..nabuduce ta necham 'hladat' a tesit sa, az ma najdes :)
..dakujem, Honzo!
...koukam, koukam, tys poslal mi avi na sve "dilo:? Trochen neobvykle, ale nest...verse to plne, po dutosti ni stopy, vsak, jak opakuji, ono avi podivne mi pripada.,,,,ja sam bych si (snad) nasel...(?!).........
_____________
*
blboun nejapný
29. 07. 2011
..aj tak sa da:)
..len v tvojom prevedeny, by som namiesto 'zubami' pouzil 'rukami' a bolo by to ovela farebnejsie - cize B stranu singlu mame tiez hotovu!:)
..thnx, nejapny ;)
blboun nejapný
29. 07. 2011mořský koník
29. 07. 2011
..len, aby si mi nezlozila hned pri prvom taktnom takte! :)
..a mas pravdu - teraz by to bolo kapanek drahsie - kedze som momentalne v Kanade:)
..ale raz sa necham opantat a prekonam dialku, ktora zblizi nase hlasy ;) (wau - chvilami to vyznelo az romanticky:)
mořský koník
29. 07. 2011
..zabehlo? potrebujes pomoct? pobuchat po chrbte? (alebo slabinach?:):):):) - zartujem :)
..dakujem, pasazier! (moc)
mořský koník
29. 07. 2011pasažier letu 1978
29. 07. 2011
..presne tak - lepsie by som to snad ani ja neopisal!:)
..dakujem, vk (velmi)
mne to dokopy pasuje,
starnutie + akési odhadzovanie mladosti až v duši niečo chýba
zaujímavá momentka
...joooj, gabi - ani nevies ako si mi zdvihla kutiky ust - velmi si ma potesila!
..a dakujem i za upozornenie - o chvilu bude pan makcen na svojom mieste! :)
po prvých dvoch veršoch som si povedala, za toto mu dám tip, aj keby ostatné nestálo za nič...ale stálo!
pre mňa nemá chybičku, dávno som tip nedávala s takýmto nadšením a bez výčitiek *
vedlajšie - vedľajšie
..tie hrubky (v komente) si prosim ta, thalita, nevsimaj :) (uz som si za ne naplacal:)
..kazda chvila je pominutelna - i ta nesuroda - preto si radsej vyberam tie urodnejsie sekundy (ale to som teraz skoro odbocil:)
..nemas sa za co hanbit, thalita - ja som rad, ze si sa vyjadrila - pokial to vidis tak ako to vidis - je to fajn - ja ako autor ta nebudem presviedcat o opaku - ty si citatel - a mas plne pravo si ma vyfarbit i odfarbit :)
..este raz a s radostou sa budem opakovat - dakujem za tvoju navstevu a venovani cas!
..to ma velmi tesi, 8hanka , ze uz prve 4 slova v tebe i tebou zarezonovali - dakujem ti!
..dakujem za obsiahlejsi koment, thalita (vazim si ho)
..co sa tyka prvej strofy mas pravdu - a dokonca i pri druhej strofe sa nemylis - avsak nadvaznost na seba maju - presne taku podobnu ako su na seba naviazani 'januar s decembrom' alebo 'pondelok s utorkom' alebo 'stari a mladi'.
..este raz ti velmi pekne dakujem!
Vidím, jak stojíš na mostě a drolíš do líně stojaté vody drobky slov...