To mi připomíná to moje "PEP SI a PEP zůstaneš!"... :)
to se mi líbilo od Sabriny ... ´ještě na to nemám názor´
no
.
můj názor byl v igelitovým pytlíku na Festivale Bohemia
co s ním je teď ... čert ví
no, trosku se to tahlo a oci, zvedave co dal, delaly milovy skok kupredu-pak to prislo a ja se musela vratit a projit se tim znova...
pekne pomalu...
hezky sis za zer oval
T*
Neuvěřitelné!
Před pěti minutama jsem toto ono spolykala na chlebu!!!
:)))))
Jsi kůň, Papíchu!*
žer to v ....
.. né !!!!!!!
:c)
Šufle je 4. června a navrhuju sejít se o chvilku dřív než to začne a sjet si to :o))) Sejít se zvlášť u škopku bych byl normálně taky pro, ale mám teď děsný fofry a nestíhačky :o((( ona totiž děsně těsně po Šufleti je konference mladých mikrobiologů, kterou organizuju (ne sám, s pár kolegy, ale je s tím dost práce).
vona je to vlastně scénka.. (uznávám, že je to příšerná kravina :) .. teda .. původně to scénka nebyla, ale .. Bacííííí!! Kdy že je ten Šuplík?? (Dej plíz připoutávku) Ale měli bysme si to napřed v klidu narežírovat a sjet .. mám to v palici .. bude to i s reqizitama :-))
panebože ty seš vůůůůl :)))
kdysi jsem chtěl, aby se můj syn jmenoval Gervais. ale přišlo mi, že by se mu možná zlí spolužáci posmívali.
Taky jsem čekala , co se z toho vyvine...ale je to moooc dobrý..))))))) Papouchu, ty se nezapřeš..)) Prostě vtákoviny!
PAPOUCHU PAPOUCHU:))HM HM:)))
nežer... si tlustej dost :-))))
píp
Ja jsem snad uplne blbej...ja jsem to nepochopil....:-(
Tohle je jasný TIP za nápad.
P. S. Možná kdyby Osoba 1 nepřeskočila Ká, mohlo to být kratší :-)
:o))) už som sa nemohla dočkať konca
fantastic :-)))))))))))))))))))))))))
Žer ik-s Máničkou a Hurvínkem:)
ajo, chybí mi tam K :-)))
:oDDDDDDD)))))))))))))))))))) Papouškůůůůůůůůů......já se z Tebe asi......./?/ pominu /?/
Ale, čte se to jak detektífka.....já byla napjatá jak kšandy, jak to asi dopadne.....
inu, jsi fťák :o))
No, chuti k jídlu to rozhodně nepřidá. Při jaký příležitosti tě to napadlo?
reklama?
připomělo mi to topola...
"...A pak mi volala moje sladká máma, jestli prej vim vo tom, že mi volala X. A pak volala P., jestli prej se stýkám s X., tak jsem mimo..."
|No hodně zajímvý....vlastně na to ani nemám ještě názor...počkej...už to mám.....nooo:o)))
***
Pointu jsem tušil od začátku, asi proto, že mě ta hříčka taky kdysi napadla, ale takhle dokonale bych ji rozhodně zpracovat nedokázal :-)))
P. S. Papí, nezpracujeme to jako scénku na Šufle?
:o)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))!!!
To sem eště nežral ;o)))))))))))))))))))
m.
:o))))))))))))))
žerMé žerVé :o)
Na to šuple to dejte a nezapomeňte podrobně dodat, kdy, kde a za jakých pohnutých okolností dílo vznikalo...
*