Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seŽivot
23. 08. 2002
31
0
4111
Autor
Rowenna
Normálně lidsky žiju.
Mám klubko vlny
a velikánský rám
barevnou huňatou
ji rámem proplétám
a to co vznikne
nechápu.
takovéhle miniatury miluju.... zůstává po nich jen úsměv a lehké opojení... Prévert na víně .-)*
Moc se mi líbí....to je život*Zatímco zpřádáme přání a plánujeme,stává se nám*TIPK
Já taky nechápu, z toho si nic nedělej, a ještě horší je, že nechápou ani ti okolo a přitom se tváří, jakože nic, jakože ví...
Skyvagrant
02. 09. 2002Skyvagrant
02. 09. 2002snehurkasnehurka
29. 08. 2002Drownedgod
27. 08. 2002
Bez toho prvního řádku by to bylo lepší. Tak nějak mi nepasuje k tomu ostatnímu, ale to může být jen můj osobní pocit. Jinak líbí.
:-))
já souhlasím z Ostrichem... mluvíš mi z duše. Chápání, nechápání... pointa života. Mluvíš mi z duše :o)
Tomu říkám metafora a pointa. Inspiruje to a dobře se to pamatuje. Mimochodem, v této souvislosti je velice zajímavá souvislost slova pletu - zároveň je to vytváření řádu a zároveň , je to ztrácení se v řádu. Pokud se tedy pozdě v noci nepletu.
Ale jinak, když to, co vytvořím, nechápu - chápe pak člověk doopravdy vůbec něco, když už ani sebe ne? Nakonec, to, že něco chápu, je jen další mýtus. Svět je ve skutečnosti tak složitý a naše logika tak tupoučká... No a co?...Já v tom vzorku svetru vidím kousek řeči... :-)
**
Bez toho lidsky by to bylo trochu lepší, tvrdší, vyzývavější...bych myslel.
A delas dobre, ze zujes tak jak zijes..-)) jednou se pochopi vsechno.. hezke. T
Jo...život je krásný, panž plno věcí nechápem...kdybychom všechno chápali, byla by to skara nuda,no ne? :o)
přesnost bude asi tvou výsadou ;-)
Nečetla jsi knihy Hodina čarodějnic?