Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePoprvé
29. 08. 2002
45
13
4169
Autor
Aki
Déšť má chuť soli
sny se drolí
a to jen chvíli
na prudkým slunci byly...
po přívalech něhy
na první stehy
poraněná duše
pomalu si zvyká...
Jen žlutý růže
zašlapaný do kaluže
místo vázy
teď trochu kazí
scénu...
jako když ke kořenům
staletýho dubu
posadíš sádrovýho trpaslíka...
13 názorů
má to krátký, střídavý verš, který se přelévá ze strany na stranu. Samozřejmě neříkám, že to nemá nic do sebe.
Jarmila_Maršálová
07. 07. 2008
jirik: nojo, žiju :o) momentálně těm básničkám moc nedám, tak sem zajdu jen občas juknout, co je novýho... za to avízo se omlouvám, nějak mi ujela ruka a poslalo je to všem... omluva patří i všem ostatním... :o)
Miroslawek
25. 06. 2008
Šmarjá Aki, Ty fakt eště žiješ? A já měl zkazky o tom, že sem občas zajdeš, za legendy k ohni... :) A za avi... no, děkovat nebudu, to bych si sral na hlavu, tak jen tajuplně mlčenlivý odejdu.
Šly takhle ulicí
postarší kurvičky
sluníčko lechtá jim
vrásčité tvářičky
aby to bylo trochu tochu víc dada
přidám i sluníčko co lechtá jim záda
To babči rozpálí úplně do ruda
- já s nima vyřeším problém jak Neruda...
šmarjá, co je na týhle básničce surrealistickýho, nebo dadaistickýho? :o) jelikož JSEM barbar, tak všechny moje básničky zákonitě musej bejt barbarský... :o) o sluníčíčku, lechtajícím tvářičičky já nikdy psát nebudu, promiň... :o)
už_v_pyžamku
14. 01. 2006cekanka_ucekana
19. 05. 2003
cekanka: hele, to jako chceš říct, že kdyby to napsal někdo jinej, tak ho budeš chválit do nebe, ale že jsem to spáchal já, tak jakože tip jenom z protekce...? :o) to je skoro rasová diskriminace bych řek, na to jsme my, barbaři, háklivý :o)))
...a dík... :o)
cekanka_ucekana
19. 05. 2003
cekanka: a sakra, tak to jsem v průseru, to nejlepší už mám dávno za sebou... :o)
cekanka_ucekana
19. 05. 2003
cekanka: no... protože... už bylo i líp... to znamená, že teď to nejlepší není... a jelikož čekám, že se to zlepší každým dnem a ono furt nic, tak jsem prostou statistickou metodou vydedukoval že to nejlepší už prostě bylo... :o)
cekanka_ucekana
19. 05. 2003
cekanka: neé, na odstřel to zas taky není... ono je mi tu i tak docela fajn.. to spíš mě dřív odstřelí někdo jinej... třeba nějakej žárlivej manžel... :o))
cekanka_ucekana
19. 05. 2003
cekanka: když to je těžký... vono většinou toho manžela poznám až když už je pozdě... :o))
cekanka_ucekana
19. 05. 2003
cekanka: tak to si budeme muset dávat pořádnýho bvacha, no... :o)
ono není o línou hubu... to vždycky slyšíš jen: "když ono s ním už nic néni... jemu je to úplně jedno..." a pak se ve dveřích objeví rozzuřenej boxer, 2 metry deset a vysvětluj si, že seš instalatér, když máš na sobě jen trenýrky a někdy ani ty ne... :o))
cekanka_ucekana
19. 05. 2003
cekanka: hezkej koníček, ne? :o) ale na prstýnku já netrvám, beru i svobodný... :o))
chlap jsem, ale já si na svůj majetek šáhnout nechám... a zvlášť od hezký ženský... on pak totiž ještě narůstá... :o))
cekanka_ucekana
19. 05. 2003
cekanka: se stav někdy... :o)) jenže takovejhle majetek ty nemáš, v tom ti žádnej makléř pomoct nemůže, to bys musela na operaci... :o))
cekanka_ucekana
19. 05. 2003
cekanka: asi dost nespolehlivě... stejně jako u každýho druhýcho chlapa... :o))
cekanka_ucekana
19. 05. 2003cekanka_ucekana
19. 05. 2003
si za pár let povíme... :o)) ale už jsem psal, že jsi klikařka... třeba jsi natrefila na toho prvního... nespolehlivej je přece každej druhej... :o)
cekanka_ucekana
19. 05. 2003
čekanka: týjo, kdyby to tak čet.. :o)) tak se někdy ozvi... rorvážeme uzel a uvidíme, co bude... :o))
Na Miroslawka moc čirý, na mě zas málo, piš blbiny, pjekňe prosííím...
U Vulkan: zvíře! ano!! konečně někdo, kdo se nebojí říct pravdu! :o) takovej malej českej vulpes vulpes... (čti vůlpes vůlpes) :o))
jo... a díky... :o)
Miroslawek: to by se ti ani nepovedlo :o)) to by se totiž nepovedlo nikomu :o)))
Miroslawek
28. 09. 2002
Miroslawek: když já radši básničky takový, kterým je aspoň trochu rozumět... :o)) já na takovýhle věci ale stejně moc nejsem, radši páchám ty svý kravince, tohle byl jen takovej pokus... :o)
a díky za upřímnost :o)
Miroslawek
28. 09. 2002
Jsem tu podruhé, přečetla jsem si kritiky, pobavila se, no. Je to tvůj způsob vidění světa, já to nevnímám jako schválnost, prostě vidíš kytky v louži a trpaslíky u stromu. A to je to krásné, že je ten svět (a jeho mrňavý vzorek Písmák) tak rozmanitý.
Ten trpajzlík sedí, ale radši se vrať ke kravinám, pjošim pjošiiim. :-)
Proč píšeš tak dobře???
Ty bys moh psát sebe pitomějš a ždycky by to mělo
ňákej divnej náboj.... gde to bereš?? Tu jiskru...
dík***
Harold: čéče, nevím, jestli dobře, ale každopádně mě těší, že se ti nad tím nezvedá kufr :o)
možná je to tím, že netlačím na pilu... nesedím každej večír s ohlodanou tužkou u bloku... když mě napadne nějakej ten veršík, tak si ho napíšu... mám jich už pár stránek.. :o) ale je to třeba fakt jen jedinej veršík... a když na něj koukám dýl, jak 5 minut a dál nic, tak na to prdnu a nechám to dozrát... pak na to jen tak mrknu třeba za měsíc a buď se žárovka rozsvítí, nebo ne... když ne, mrknu zase za měsíc... asi tak nějak... :o))
a díky za přízeň :o)
Tve kritiky se mi nelíbí,vyser se na ňaký hlody ty dokonalej vážňáku ulítlej,
Ty pseudofilozofe,plácáš kydy.Seš normální ? Asi ne .Proč zbytečně sereš lidi ,pitomče?
koblyho, koblyho... víš, já si hodně cením upřímnosti. proto se taky upřímnej bejt snažím... a proto jsem taky napsal to, co jsem napsal... pod dvě tvoje "díla"... to, co jsem napsal, není žádná kritika, páč nebylo kritizovat co, ale jen můj názor, poznámka...
k filozofovi mám asi tak daleko, jako ty k jedničce z češtiny, nevím, kde jsi tohle sebral... :o) a k dokonalýmu vážňákovi ještě dál... :o))
jediný, do čeho ses trefil je, že nejsem normální... už jen proto, že se nebojím říct nahlas něco, co si jiný jenom myslej...
a že seru zbytečně lidi? to je hovadina největší... já te totiž neseru zbytečně, já je seru rád... :o))) a tebe obzvlášť :o))
přeju ti moc fajn den :o)
malykuba01
31. 08. 2002
jejda, díky moc všem, jsem netušil, že se to bude až tak líbit :o) byl to jenom takovej pokus o něco jinýho, než ty moje blbiny...
Tak takhle rozjásaný kritiky jsem jinde neviděl. Ten Aki, to je jistě skvost. Krapet mi neladí závěr, jinak slovy Kastla. T
Happy: Aki není skvost, Aki je vocas :o) a občas taky Bůh :o))) dík...
a vidíš, já si zas myslel, že se mi ten konec docela poved, to je přesně to, o čem jsme spolu vedli debatu... :o))
Aki no to je vskutku houpačka. Ocas, Bůh, to by měl $vatý Pendl radost :o).
Neřek jsem, že ten závěr je nepovedenej. Jen mi nesedí k předešlému. Slovy jedlíka - jako bonpar v houbové omáčce. Což jinému apetítu může být skvostná pochoutka. Je to o tom, máš recht :o]
Teho trpajzlíka sis moch zgumnout,zas lepčí než ňákej tento...
se docela dobrej no ....................................................TIP
Aki, seš šikovnej .-))
kravince i takováhle lyrika ti jdou skvěle.ioc se mi to líbí :-)) *