nektery pasaze sou moc dobry;)*
nooooo to bude vetsi problem, stanice Gast uz ani na moje signaly neodpovida :o))) ale nejak to uplacame ;o) a dekuju*
Hmmm... Jak říct tak nějak zaráz že to je dobrý a že se mi to vůbec nelíbí?
Úmysně nečtu předchozí názory a tudíž je možný, že nebudu originální. Je to rozhodně autentický, ale každopádně to silně kulhá. Čím víc to kulhá, tím víc to budou plačky mít rády.
Ide ti to fakt nadherne samo...
Uf asi hodne impulzivni pocitovka... snad ani nevim jestli ji nejak hodnotit...
...na tvou tvorbu mi to prijde tak nejak strasne moc vyrvane a preplacane silne pusobicimi slovicky a spojenimi... ale splnuje nazev :-))
No jasně, jsem to ale hlupák!
Vždyť jsem Ti k tomu ani nic nenapsal...
Musím souhlasit s reb., je to přesně ta věc proč to je v klubu a ten název... Punkové staccato... ;-)
Prostě skvělé!
...ať si říká kdo chce co chce, tohle je opravdový skvost a správný exhiboúlet, to je prostě něco co tu chybí...díky...SuperTIP***************...:-))))
jedině slůvko místyfikace za něco stojí...
alespoň že je zdarma! :o).
rada: Měň (se) pokud něco v oku vadí.
:oI
pitomče :-)
georgese skloňuju stejně ráda jako nezvané c
sejdeme se na vlachovce
*
(báseň jako slepenec mastných fleků vod voběda)
*
Nefer :o) dekuju...jsi me presvedcila ze to o co se snazim je spravny...
Jo, dobrý, líbí. A ještě něco se mi dabliku líbí, tvá reakce na názor miklunky, že je to moc smutne a krute :)
miklunka: s tím, co se děje kolem nás se nemusiš smířit nikdy, pokud nebudeš chtít, stačí jen dělat to, co dělá valná hromada všech lidí. Ráda bych ti řekla jak na to, ale nemůžu, neumím to.
Jo tak to je moje, fuckt pěkný!*
pár kulek
do čel dětí
v Capital of Freedom
pár jinde
v rámci globalizace
............................
má milá, rozmilá
když jsi ještě
kurvou byla
bývaly naše večery
osobnější
Tohle jsou opravdu skvělé pasáže...
Až tu skládanku sestavím budu chtít říci víc...zatím TICHO
* (snad jen originalita co mě oslovila?)
docela síla výrazů tip za spád a nastínění reality
:o( no prave ze az moc...a ty urcite vis jak to myslim...ta basen je vazne dobra ale ja proste nejak jeste nemuzu pripustit...nebo se odmitam smirit s tim jak co je...(nemam na mysli nic konkratniho...jenn vsechno to zly...)
pěkný puzzle obrazů; místy mám sice pocit unělýho hledání ve vyjádření hnusu, ale asi to tak mělo bejt :-); TIP a určitě do klubu :-)
vý...kríky!!! chcú skrátka tip... rovnako ako samovolnej exhibicionizmus... ktorý tam síce nikde ani trochu necítim... ja...
samovolnej exhibicionismus... to je teda pěkná blbost...:)))
místy je to trošku (trošičku) "klišé"
ale silné výrazy (ne ve smyslu vulgarismu) a hlavně - opravdu punkově kříčí
*!
se na me moc netlem!s timhle nesouhlasim....a je to smutny a kruty a vsechno...:o(
mikli a do toho krasnyho a idealniho sveta kde zijem se to vubec nehodi, vid?
vsem dekuju*
,,kamšot"-tak toje moc........t
... přeju příjemný večer:-)
mě se to líbí
akorát škoda, že nikdo nepíše nic pozitivního
ale pokračuj a hlavně dál pař jako o život, bez toho by se v tomhle světě nedalo fungovat...
tip
Pandora
cumshot, oral
sex live
Maria je panna
tančíme passo doble
na obě strany
trochu makroekonomických
teorií trochu
nečíselné bídy
tahle pasáž se mi líbí, jinak mlčím atd. ;-)
inu když je o čem, píše to samo.....tip už jsem dala tam dolu
ju a hermi, radši mlč, víš, abys neplýtval zbytečně slovy sem, když seš můj osobní katalog, víš, ne?....;o)
Nui, mám to ň á k chápat? ;-))
no, ň á k asi ju :o))))))
Ale jó * ... i když to má výhody i nevýhody výkřiků ;)
jeden punkový výběr....:-)))
První sloka to hodně schazuje, jinak to ke konci graduje, tak jak má.... za cumshoty tip:o))*
nesnasimdepresenetedatadyaodtebeavubecnetipujuprotozetihleodmitampodporovatprominadrzimpaleckyatjelip...vsem...
Cava, dekuju :o))
Mea, placas...
kalais, videt me v tom muzes, klidne ve vsem, v podstate nic bych ti nevymlouval :o) neni to basen, je to MIMO a jsou to vykriky, tudiz to jako basen skvost byt nemuze ;o)
mikli ;o)
a vsem diky!
řikej si co chceš, ale mě se to prostě nelíbí, je v tom něco co vím co, ale je to tak blbě napsaný, že prostě ne! a soráč že rejpu
rejpej, dyt tu stojim o hlubsi kritiku :o) jenom nevim jestli si tak presne rozumime...rikat vecem pravyma jmenama, "natvrdo" prece jeste neni exhibicionismus, ne?
No to neni, mě jde spíš o to, že je tam toho někde až nuceně moc a nebo moc nucený, i když jsi to možná psal nenuceně, prostě se to z tebe sypalo, jasný, ale to je právě ten exhibicionismus, ani o tom nemusíš vědět :o)
aha, takze takovej samovolnej exhibicionismus...ufff doufam ze to je vyjmecnej stav :o)))