Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePo odcházejících zejí stopy...
23. 01. 2003
38
2
4420
Autor
Armand
Po odcházejících
zejí stopy
...do doby
lednové
vody
nespěchají
Bříza nemává
a i stromy
listy zuly
kruh uzavřel se
a hory nebem
nepohnuly.
2 názory
zblblýptáček
30. 09. 2010
půvabná a laskavá... * připomíná mi cykličnost času zde dole a neoblobnost nebe a jeho zákona tam nahoře... nebo naopak? Zasvěcenci říkají "jak nahoře tak dole..." :-)
..proč stojí hora na místě..?
Proč zastavovat déšť?
nebe jen horami nechává se drát..
občas... a hory mají uslzené oči
snad v tom je harmonie
smutek a vinu...vidím hlavně...
že kruh se uzavřel - je smíření?
je porozumění.. a v porozumění je mír, harmonie ... everything in its right place... :)
Úžasné! Ve mně sice právě "Po odcházejících
zejí stopy" , ale cítím i to smíření. Báseň je harmonie. TIP
Ticha_duse
09. 04. 2003
Nuit: šel asi, kam ho nohy vedly... k čemu proč... proč stojí hora na místě?
jen tak, jsem zvědavá holka a když se ty odchody ted' tak množí..........tak to jen tak
připomnělo mi to haiku o hoře Macušima ;-)
a ještě něco, ale jen tak zábleskem, nemůžu si pořádně vzpomenout (snad že ledovou horu srdce rozehřeje)
myslela jsem, že to končí tím prologem, ten se mi líbil i sám o sobě :-)
celé je to hezké a o břízách nespekuluju...
mario_di_fiore
25. 01. 2003
Hezky se pláče nad rozlitým mlékem... ale uvědomme si, že Břízův odchod jsme zavinili my všichni... ti, kdož mlčeli i ti, kdož mluvili... a nehodlám rozlišovat, čí vina byla větší či menší...
... je to trpké jako pláňata...
!*
Vio: není trochu zcestné rozdělovat vinu ? Myslím, že je každého volba, jak zpracuje různé informace a reakce.
Netroufla bych si nikoho vinit za to, že někdo jiný něco udělal, odněkud odešel apod.......
***** tip. Nějak mě to rozesmutnilo. A třeba už jsem smutná byla. Přeji krásný den.
některé stopy čas nezahladí........................................
.................................................................................
.................................................................................
ach jo, jeden z nejsmutnějších tipů
Wopi: netřeba smutku myslím, ta báseň není smutná ... je vyrovnaná.. něco končí, něco začíná..... a ve smutku je radost, jako v radosti je smutek... jako jang je v jin a jin v jang... .-)
Astalavista
23. 01. 2003
- celá mi přijde zamrzlá v jednom okamžiku...
- a to je dobře, nebo špatně?
- myslím, že tady dobře...
*
Navždy_Tvůj
21. 01. 2003Petr_Palkovský
20. 01. 2003
krásný... nemůžu se rozhodnout, zda se mi líbí víc prolog nebo samotné dílo, ale dohromady je to prostě vychytávka... ***
víš co? mě ten bříza mapadl ještě dřív než jsem to slovo Bříza přečetl... Kvůli stylu psaní...je to jak od něj...ale od tebe a je to moc prima!
****