Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVodopád
13. 02. 2003
36
0
3352
Autor
houba
* * *
ze skály dolů
udiven zírá tiše
zmrzlý vodopád
* * *
Anatol_Irhem
14. 04. 2005
Pekne vystižený moment pohybu-nepohybu.. Tvá haiku se mi líbí čím dál víc.. ^__^
Nelíbí se mi to - je to hloupost, ale - zpochybnit jde všechno, takže to asi necháme tak .. :-)
obávám se, že vodopád ani nezírá, ani tiše, ani udiven. Pozoruješ sice velice romanticky, nicméně mícháš svoje představy o tý romantice do toho pozorování. když chceš napsat haiku o zmrzlým vodopádu, prostě se jím staň. Vím jak je to těžký, ale pro haiku "bohužel" nezbytný. Jinak obraz je velice hezkej.
křach!
kusy rampouchů i se šutrem
letí ze skály
Nádhera....najít dneska dobré haiku je jako najít hřiba královského:-)
Zosha_in_Caribic_2
04. 05. 2003
Huuuu,tak toto na mě působí přímo ledově a mrazivě....
Snad záměr autorky???
Dzerdžinskij
07. 03. 2003
mineral, Faramiris:
děkuju moc, jsem ráda, že se vám zamlouvá tenhle vodopád :o)
Insuficientia
15. 02. 2003
zůstal jsem chvíli jak ten vodopád .... už jsem jich takhle pár viděl, ale nikdy mě nenapadlo, že se o tom dá tak krásně napsat ***
jeeeeeee, děkuju ti, mě to napadlo taky až po dlouhý době, taky jsem jich před tím viděla hodně....vodopádů a vodopádků...... :o)
čaj piju, takže mi tohle haiku bodlo. Připomnělo mi taktéž nedávný pobyt na horách :)
taky ti nejde z hlavy "Macušima, ó, Macušima" ?
mně ne
nic lepšího nenapíšu :-)))
ale tohle tvoje je moc hezký!
Astalavista
13. 02. 2003snow_white03
13. 02. 2003
ó, hory...
takhle bych cítila "Modrou", kdyby byla zimní... ;-)
moc líbííí*****