Krásné, Kačenko!Takhle bych napsat nikdy nedokázala!*
"Víš co? Běž se vycpat", to mi někdo nedávno řekl,...... vidím, že se historie opakuje. máš u mě jedno velké a významné PLUS
Kačírek---) V pohodě,já mám ten samý problém :o))))
Tak tohle je fakt dobrý, mrzí mě to kvůli tobě, ale jsem ráda, že jsou holky, který sebou nenechaj vorat. Takovej si tě nezaslouží (sakra už zase poučuju) sorry :o)
...myslím, že cokoli dodávat by zbytečným mohlo být.....T-p.
Je ,,chvála" to samé, jako ,,pozitivní kritika"? ...protože jestli ano, tak v tom případě ti to pozitivně kritizuji. Já bych se k něčemu takovému neodvážil...
Jestlipak se dá poznat ,,krása" člověka....podle jeho básniček?
...krásná...Katčenko.
To šlo skutečně od srdce. *
hmmm, tak to jsem te nejak propas.... :-(
Nemohu a ani nechci kritizovat to co je bolestí, ponížením, vztekem, životem. To umí každý lze jen obdivovat tu sílu duše vypořádat se s tím, uložit to hluboko do nitra, to je umění. Chyba je v tom že po takové zkušenosti snadno podlehneš někomu kdo se jen nepatrně liší...!
Dneska mám taky náladu polsat někoho k šípku. Je v tom tolika upřímnosti a naléhavosti, že....nemůžu jinak.* Tímhle jsi mě opravdu potěšila, ale už je líp..doufám.
hmmm, co dodat... snad jen poslat avizo... :-)
Xero: Jenže tady už jsem taky byla :-))) víš :-) ale dík :-)
Měla jsem to uložené ve svým počítači a až teď jsem se dostala k tomu, abych ti na tohle dílko dala TIP*
Nejvíc mě zaujala snad už ta první věta:
Pokaždý když tě vidím, chtěl bych vrátit kousek naší minulosti, Kačí...
Vím, jak ses musela cítit...
Dej ty svý krásný oči jinam...
Krásná věta, krásná báseň. Dík/*
Neni zac.je ze zivota.Tak to opravdu bylo.
Je to strašně pěkně napsané, někdy se taky tak cítím, ale asi nikdy bych tohleto nedala na papír, to by mi zabralo tak měsíc.
Kdybych mohla, tak Ti dám 100 tipů.
Viz Fil,další nebo jiná slova jsou naprosto zbytečná......
Díky....
sady
PANEBOŽE!!!!! Jak je možný, žes tohle napsala??? To je muj manželskej život! Do puntíku. Do posledního puntíčku. Sedim a brečim, protože tohle jsem řikala manželovi několik let. Zbytečnně.
*
Chtěl bych ti dát tip. Jenže nevim za co. Za báseň? Za sílu? Za duši? Z lítosti? Chtěl bych ti dát tip za to všechno. Ale na druhou stranu je to život. Všechno krásný něco stojí. Nebudu rozebírat pocity, ani tě litovat. To už udělali jiní. Dám ti tip za tvou duši. Chtěl bych někdy do takové duše pohlédnout.*
Opravdu?Tak se koukni ...muzes si v ni cist...kazdou moji basnickou budes mit kousek precteny...
ach jo...TIP Nestál za to, když Ti ublížil
No a vis ze dost casto premyslim a vaham,jestli stal nebo ne? Obcas si reknu ze ano,nekdy ze ne...nejhorsi na tom je,ze prevladaji ty ANO...
Vidím tE živě
I s tou tvou krásnou tváRičkou
Možná trochu problém s fontem, ale na některých místech jsem to ě zahlédl. :o)
Snad opraveno,diky za upozorneni :-)
Neni zač. Koukal jsem, že jsi vstoupila do klubu :o)))
az na ten prvni vers HO v tom vidim.... teda jestlik to ma bejt ten kteryho myslim:-) Uz ho rozdejchej,holka.... *
No jo no,je to ON s velkym O i N a ja uz to nak rozdejchavam,ale kazdopadne vis ze tohle neni az zas tak pravda... :( bohuzel,porad ...ale nic,to vyresime v posledni lavici u dveri :-)))
kate:...ale ne pri dejaku*1*
Neeeeeeeeee! Jak by me TOHLE mohlo napadnout??? :-)))
Možná by stálo za to opravit pár překlepů... :o)
Muzes mi napsat konkretne jake,pls??
Čo bolí to prebolí....... :-))... ale jinak zajímavej nápad..*
Velká bolest z toho čiší.... *** klubík i teď
Když je nejhůř, tak se směju sám sobě... někdy to pomáhá*-)*
... dobře vykřičenej pocit ...; ono to asi občas chce se z toho vypsat ..; pravda, většinou to nepomůže, ale člověk si tak řekne že při vší tý bídě vznikne aspoň báseň .. :-)
Ono to trvalo,neboj...Hoooodne dlouho... :-((
Pamatuj si svoje slova,
neudělej chybu znova
*Odpouštět se musí, nejradši,těm co mi hodně ubližují, odpouštím na jejich pohřbu...
BARBAR surovec
Dnes jsem přečetl mnoho básní i od takových autorů, jako je Lyryk,Stanislav Vašina,Mirosláwek, ale tahle na mě udělala největší dojem- je v ní cítit život a né nějaké hraní si na umělce a ukazování svého sečtělého intelektu. Dnes už těžko budu číst lepší a jsem rád, že jsem tu mohl strávit chvilku, která mi rozzářila den i když je to díko smutné.Děkuji ti mnohokrát!!!T*
Jeee,tohle bylo strasne pekny poslouchat.Dekuju ti take,i ty jsi mi tak trochu rozzaril den... Myslim si,ze v poezii si na nic hrat ani neumim a nepisu pro tipy,nebo neco takoveho.Pisu pro sebe a pro vas-ctenare poezie bez pretvarky.Diky.
To jde poznat, když člověk píše pro sebe, pro druhé, od srdce... Pak ta báseň má v sobě životní pravdu a kouzlo upřímnosti. Moc se mi to líbí a ta forma mě nadchla!! Je to prostě úžasné a TIP!!
no páni!!!
a já myslela, že trvá, než se k tomuhle člověk dopracuje!
asi to trvalo... úderně vyjádřený, všem holkám asi výborně srozumitelný (bohužel)
dílko - tip
Ježišmarjáááááá!
Co se to stalo?
Já nejhsem programátor, abych tohle dokázal!
Zkus se ozvat Oldovi (Olda-správce serevru)
MOc moc omlouvám!!!
Nevím co se to stalo!
JB
dobre velmi dobre, tvuj postoj je skvely a to dilko taky
dobre velmi dobre, tvuj postoj je skvely a to dilko taky