Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePoezie mého srdce
15. 05. 2003
23
1
3033
Autor
Kytička
Poezie mého srdce
Zažít noc s andělem
jít za hlasem svého srdce
jsem okouzlená tvým úsměvem
a dýchá se mi lehce
Jsem do Tebe blázen !
Vadí… nevadí?
Polibek bez Alibi…
svádí
A najednou vše do sebe zapadá
vše ladí….
jako ty zvonky jarní konvalinky....
cinky linky cinky linky.....
1 názor
tak dobře...
ó!
mé srdce se třepetá
z mých očí tryskají zelené slzy nepříčetné závisti
avšak zároveň cítím, jak ve mě cosi roste...
ANO! je to LÁSKA!
k Tobě!
zachránila jsi mě!
všechno začíná být tak růžové
aaaaaaggggrrrrrrrrrhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
s hvězdičkami...
Don´t_worry
02. 07. 2003průser_mračen
12. 06. 2003průser_mračen
12. 06. 2003průser_mračen
12. 06. 2003průser_mračen
12. 06. 2003průser_mračen
12. 06. 2003
Podle doslovného významu soudím, že to asi původně znamenalo něco jiného - ale tehdy jsem rozhodně ještě nebyl na světě.
Kyti, když my si vždycky znovu tajně přečtem tvé dílko... (ale nikomu to neříkej! :o)
Ach jo... Holt když někdo nechce být oblbován... :o)))
(Jistě že jsou, ale už jsem buď zapomněl, kde je hledat, anebo ještě nevím, kde je hledat. :o)
Nota bene, latinská zkratka s týmž významem, běžně používaná i v angličtině.
Děkuji, Albi. Navíc jsem si všiml, že se mi asi už večer klížily očka, protože jsi nehovořil o nevzdělancích ale naopak o vzdělancích... :o)
Takže jsem taky nevzdělanec, no jo...
(Nerad bych se hádal neprávem, ale nota bene měla původně jiný význam než post scriptum, ne???)
Děkuji vám všem za názory a milé kritiky.
PS: omlouvám se, voubec by mě nenapadlo, že tady někdo s tak milou přezdívkou přebývá :-). P.S.: Polepším se :-)
Toxman: No, jo, ach ty TV pořady.... :-)
Díky všem a hezký den.
cekanka_ucekana
19. 05. 2003
Nejvíc mě dostaly cinkylinky. :o)
Za to máš ode mě Ť.
Ale hned ti musím vynadat, protože ses zařadila do zástupu (či spíš davu :o((() nevzdělanců!!!
Jakpak se píše zkratka, která znamena Post Scriptum???
Ano, modří již vědí!
P.S. !!!!!!!
(Takhle budu hubovat každého, kdo to neumí a furt mě tu bezdůvodně oslovuje, aniž mě zná!) :o)
jejda, se mi to tam vložilo nějak předčasně a ještě bez prologu... no nic :-). Jen jsem chtěla říct, že je to taková malinkatá "blbůstka" a pár spojení je použito z různých seriálů popř. pořadů na našich TV :-)).
A díky Armánků :-)
PS: Huž ti jdu konečně psát odpověď na tvůj dopísek :-)))
morskyvanek
15. 05. 2003Navždy_Tvůj
15. 05. 2003
Jenom ta noc s tím andělem tam být nemusela, protože jak si ho představím v té jeho bílé čepičce, je pocit z básně rázem pryč :o))
Je to kýč jako zvíře ;o)))))))))))))))))) A po literární stránce fakt šialenost ;o)))))
Tož moje POF a pápápá ;o)
m.
Takové mile roztomilé...a jak to krásně cinká celou básní:) ***
..cinkylinkycinkylinky..