oprav jen můze na múze
jináč díky za nádherné počtení
*
(avi)
To je paráda, málo kdy mě něco fakt sejme, pravda že tenhle týden je to už po druhé, ale to je jen shoda náhod...
K těm chybám, já dělám mnohem horší a mnohem víc, takže mi to nevadí ani v nejmanším...
*
ach ta je skvělá skvělá skvělá
fakt
strašně moc se mi to líbí...
stranš moc je tahle věta blbá..
ale jiná mě nenapadla...
strašně moc díky..
jsem strašně zvědavá...
DÍK TOBĚ...*
a dávám ten 33...promiň,jestli umřeš:-)*
malej b: to i love you je citát z básnišky co tam on četl... on to byl vlastně refrén...
vaneta: dyť jo, ono je to vlastně dost soukromý a plně to spolknou jenom lidi co byli ten den se mnou.... a to jenom ty části, ve kterých se vyskytujou...:)
az na to i love you kery mi do toho fakt nesedi je to krasny moc vyborny uuuuu..po dlouhy dobe v a tip samozrejme
ano ano to je cesta velkého Jirky
musím ti dát tip i když je jich už třicet až jich bude třicet tři nebo tak ňák tak zemřeš a zůstane po tobě tohle plus dluhy
..myslim,ze se ti to moc povedlo..opravdu..nevim,jestli je to mou naladou,nebo kdovicim...ale prave ted co to ctu je to uprimne krasne..
Hmmm....je to určitě moc krásně napsané...super slova aj věty poskládané jako nitky vzácné tkaniny do nádherné mozaiky...ale podle mého názoru je to trochu moc dlouhé...cca první polovina je neuvěřitelně dobrá, ale ten konec už je o něco slabší...nebo spíš to je tím,že méně je někdy více....Sorry.
turandot: achjo, ty prostě umíš psát kritiky:)
cup o t: dík, od tebe to potěší..
ach a proč já ji čtu až teď ? taková krásná.
bylo to skvělý.
***
(to je jako hrabě, teda jako takovýto pánové věčně skeptičtí a ...)(promiň)
(...)
nebo jako parádní rozloučení cestou, s cestou...:-)
výborně osobní a zároveň vševobjímající....*
Beat jako vyšitý (navíc poslouchám rádio Beat) TIP
"dík Básníkovi s B.
co plete lapače snů tak lehko"
"za to že umí mluvit o hudbě
jako by ji v touž chvíli naplno hrál"
Dva mezi mnoha další skvělými... Vážně krásná, nadějeplná.
(Jen jedna nesrovnalost - tohle je lyrika, ne epická poezie. Jistě - zabývá se dějem jednoho dne, ale důležité jsou pocity, emoce, vyznání a ne akce sama...)
výborný, fakt že jo :)!
t*
Trošku sem škádlil..mno a pobavil jsem se...takže popojedem.
Trošku dost mě reje, že sem tam nebyl...to mi věř..
Ty, Shammanne, a jak se tenhle tvůj příspěvek týká mě, že mi na to posíláš avízo ???
Shammann> Souhlas s Pištou (bez avi jeho směrem)
Jenkote, tak bych vás CHTĚL mít všechny u sebe a bavit se s vám a rozebrat ty věci ale takhle... je vás mocmocmoc... nevím:(
děkuju ale nebudu odepisovat...
Ten den byl moc krásnej vážně...
(a za kombinací spis. a nespis. si stojím jsem to Já a nikdo s Tím nehne!)
(G)
bratříčkovi: co to zase meleš? necítím se tak--- tohle zavání jaksi divně myslíš to vážně nebo víš že všichni stejně tápeme ne v temnotách ale v absolutním světle?? (jinak tomu rozumim ale megalomanie téhle tvé kritiky je dost obludná:) )
malé sestřičce: kují já bych totiž měl být radši napsanej než osoba... vždyť nejsem nic než snůška historek který jsem zažil & zažiju... (kdo uhádne parafrázovanýho filosofa má bod) ... co mám jsou jenom věci který mám spolu s ostatníma... a jsem rád že i s tebou... totž s Váma s tím největším V na světě...
myslel jsem to tak
že se nikomu z nás nepovedlo vyjádřit ten den tak jasně a srozumitelně a s myšlenkou a tak - a vsadím se že se o to spoustu lidí pokoušelo, nemluvě o mně, kterýmu se to nepovedlo vůbec - ad megalomanie : tahle báseň je jaká?
dík za přivřený oči před sluncem
dík za ruce přilepené na sklo
a tak vůbec Pírko dobry.
Líbila...čistě a tak nějak celkově :o) t*
Až na nesrovnalosti ve spisovštině x nespisovštině (příšerná výrazy, které tu kdosi použil :-)) se mi to líbí - hodně moc líbí!!
I já musím říct své "Díky" a dodat, že slova jsou tady hodně chabým prostředkem pro popsání toho, jak moc se mě to dotklo, takže se o to ani nesnažím, dávám TIPa + řadím do klubu + zavýběruji si + mwzi nej
A neptejte se, protože JO - AŽ TAK...:-)
ježišmarrrrjáááááá**********
Jo, když se někdo umí koukat kolem sebe... :)) ...tak by se taky měl umět kouknout, co napsal. Kupříkladu "síky Malé Sestřičce" nebo "cvíli čistej", to je jednoduše odfláknutý.
Mě se to moc líbí až na ty chyby, ale na výsledným dojmu to nic nemění. Tip
Souhlasila bych s Petrem_Panem ohledně spisovnosti...
A pak, nechci být puntičkář, ale "připoměly" se píše mně...
Jinak po pravdě jsem se v tý básni trošku ztratila (ale možná to je tím, že sem dneska trošku nepozorná)...
Prožitá - autentická - proto pro mě skvělá. tip
achjo bylo to nejlepší a tahle báseň je nejlepší no a tak:)
jo, být tak chvíli čistej ;) snad nejbetelnější "deníčkovej" zápis, jakej jsem kdy četl...člověče, Ty máš dar...a vůbec bych to nepřirovnával k Hraběmu, je to čistě Tvé...souhlas s Rowennou...
****t
P.S. Ty, není náhodou lepčí "připomněly"? :-) já česky už zas neumím, jen mě to jaksik trklo ;)
aha, on to tady už kdosi připomněl, promiň, já si nad Rowennu už netrouf ;)
hůů, nejlaskavější seš, jako náš velikej a rozumnej otec kterej o náš o všechny pečuje a kterej vždycky všechno uklidní, všechno vidí dřív než my a všechno vidí jasněji než my..
jejku!
....tak tahle je opravdu krásná..a je tam toho
tolik tolik,všechno jak jsi nám to povídal!!!
a jak to tak všechno bylo...
*tip Velkýmu bráškovi
od Malé sestřičky:-)
*