jo...obzvlášť defloratio :o))
Dobrý. Asi si vod tebe přečtu i další.*
jj, všimnul jsem si, že si všímáš věcí poněkud skrytých
hezká reakce
7 my připomíná Brno. Je to docela výstižné.
Čtyři zásahy ze sedmi do černýho... to je slušný!
Čtyři zásahy ze sedmi do černýho... to je slušný!
zrovna za mnou jede rimmer a bude mi přednášet o sitcomech, přijď
Mně se nejvíc líbí druhá, šestá a sedmá.
...komiks mne naladil morbidně-hravě, avšak pak to všechno nějak příliš ztěžklo a zvážnělo, humor se vytratil kamsi... škoda mi.
poslední je geniální...
jo a to Tvý "jééé" :)
jsem si představila krtečka
heh :)
krteček:)))je mi hrozně podobnej... vlastně ho nakreslili podle mě
tjj, závidím :))
Musíš být fakt pěknej :D
jsem černej, mám velký nos a šedivý flek na břiše:)
jo takhle :D
tak to asi zas tak pěknej nebudeš :D
docela jsem překvapená, myslela jsem si, že to bude horší-nakonec se mi to líbí-t***
Některý dobrý, některý lepší. A za ty lepší ti dávám tip. ;-)
a za všechno ti děkuju:))
ty zacatky sou moc peknost... dal a dal je to takovy beznosti.. jestli te to zajima :)
mě vlatně zajímá jenomo to:)))
jo, je to dobrý
..
ta poslední - jako bys přesně popisoval jednoho takového - tady v Ostravě. Všechno sedí, jen ten pes ne, mince ne (bohužel) a ten náš má ještě něco navíc. Vždycky sedí vedle Poezie!
To ho šlechtí.
jo, mininátury - to slovo jsem někde použila a teď Tě zažalouhuju, holomku!
:))
*
malej_blazen: nevadí, naopak se skvěle hodí:)
Katugiro: Ty mě šetříš!
:)))
Elyn: Mně taky:)
sidonia: Díky!
dismorphia: O tom bezdomovci chci napsat povídku... oni jsou vůbec hodně zajímavý.
Kamarád znal jednoho vandráka, co uklízel odpadky na ulici. Vezl si vždy sebou ten svůj vozejk s koštetama a mezi nima měl i nějakou tu knihu filosofie, kvantový mechaniky a tak.
Vím, žes to slovo použila. Již dlouho tě kopíruju... možná proto jsem tak neúspěšný:(
jo, to je príma story, ta moje je bohužel o to chudší, že ona Poezie, která tak věrně posedává s houmíkem po lavičkách, je v krabici a červená a tekutá a ták
(zato já budu jednou slavná, když se ze mě čerpá, jen mě nesmíš vyčerpat, víš?)
Poezii piju rád.
(jednou tě vydojim)
Poezii dojím ráda.
(jednou tě vypiju)
beru tě za slovo!
..vypiješ až do dna!
To "tss" beru jako že ti uniká ventil
a vypiješ si
mě s brčkem nebo to zvládneš na ex?
budu se těšit, moc těšit
pozo: Šetřím, ale jednoho dne se vrátím a se mnou přijdou úroky. Tady jsem se pobavil a nic hlubšího jsem rozpatlávat nechtěl.
kamo ted si mi privodil dilemato....ze zacatku me to narvalo rikal sem si ze ti to hodim i do vyberu..pak me to teda zase neco malo donutilo si to trochu rozmyslet ale konec je vybornej vybornej vybornej no tmu rikam trochu m itam vadi to obraceni k cloveku a tak...ale jo tv
s moralizovánim mám problémy už dlouho,
tak se to už aspoň snažim schovávat...
za výběr díky!
jsem nečekal takovou čest...!
vážně díky
Citace sebe: "Víc miniatur dává na výběr."
/pozorovatel v prologu/
...konečně to někdo pochopil! A dal mi výběr!!!
*
mně se líbily všechny...
krásný postřehy, a hezky popsaný :o)
Díky moc!:))
...se na tebe taky kouknu
teď už ale musim jít spát, tak snad nezapomenu:o)
Dobrou noc.
Teda celkově - chlope, tohle jako jo, to jsem si vybral dobře, teď už se Tě jen tak nepustím... A teď jednotlivě :)
1 Tohle... Není to moc originální myšlenka, aspoň já na podobné téma napsal celou povídku... Kdysi :)...
2 Hodně dobrej obraz, působí dost ujetě a přitom se drží pevně na zemi, velmi pozoruhodná syntéza...
3 Poslední věta je naprosto geniální...
4 Slabší kus, jako bych to už někde čet, možná u čekanky...
5 Hodně dobrá myšlenka, zpracovaná tak akorát, genialita v jednoduchosti...
6 Viz předchozí, už mi nějak docházejí slova chvály, ale zasloužíš si je :)
7 No, tohle mě nevim proč moc nevzalo, ale myšlenka dobrá, to jo...
Takže jednotlivě:
1 díky
2 díky
3 díky
4 díky
5 díky
6 díky
7 díky
A celkově: díky moc! :)))
:))) To snad ani neni zač, děkuju já :)
Jezdím metrem a poslouchám, co si lidé povídají.
Díky ti!!
A matka mu narvala prso do úst. „Mě neobměkčíte vnady světa!“ vykřiklo zalykaje se mlíkem.
Kam ty na to chodíš? Božská pasáž
Tu poslední se taky budu snažit dát do povídky...
Budu rád, když si přečteš a napíšeš jakýkoliv názor k nim.
Díky!
Při čtení knihy o jedné schyzofreničce jsem narazil na podobný příběh typu mýho Komiksu a tak jsem napsal miniaturu. Avšak náhle mě napadla další a další a další. Ani tu moc nejde o obsah (ikdyž jsem se o něj pokusil), ale zpracování bez přebytku a zvláštnosti, kterou takovéto usekávky či momentky představují.
Mně se líběj krátký momenty typu Americká krása (na ty další si už nemůžu vzpomenout), jako když přes obraz proběhne něco neočekáváného bez představení se, bez vysvětlení se - a tohle přesně se mi tu nezdařilo, protože si zakládám na obsahovém poselství a moralizování.
Vše.
Mrzí mě, že to byly jen nákresy. Nebo jen obrázky, které hned zmihly a já se o nich nedozvěděla zhola nic. A možná právě proto tu jsou ...
Defloratio se mi líbí popisem, pár řádků ... jakoby provokující nevinnost, ale to okolí ... je hezké, jak ses snažil vyhnout opakujícím se slovům.
A Zrodil se život mi přišel dost zajímavý. Ačkoliv mi to příjde zmatečný, tak mě láká představa, jak by to mohlo vypadat rozšířené.
:-) v pořádku. Já si zase cením Tvého věcného přístupu. Není v těchto končinách samozřejmostí.
Díky a měj se ...
přečetla jsem to celý a líbilo se mi to...:)
t
StvN, to nehrozí. Vůbec poslední dobou nic nestíhám a psaní už vůbec. Aspoň se mi příběh hezky rozloží v hlavě.
Gabio, dík, žes přečetla celý a líbilo se ti:))))
Delahaye, kvůli tobě jsem se ještě jednou zamyslel a trochu pravdu asi máš. Nevim, jsem teď trochu neschopnej nadhledu nad svym dílem, možná později.
Mně to moc neřeklo.
Hrozně z toho kouká touha nacpat do co nejmenšího počtu slov co nejvíc moudra ... až se to zalkne a nechá to rozpačitý dojem (aspoň u mě)
Co s tím ? Asi to víc rozvést a nesnažit se zahušťovat sirup a spíš zjistit, jestli ta chuť je ta pravá ... :-)
Delahaye, ale mě tu ani tak nešlo o ty příběhy jako o způsob psaní, vyjádření, strohost, nepřehánění, zvláštnost.
Nikam nic necpu. Prostě jsem napsal, co mě napdlo. Ty miniatury byly sepsaný hned po sobě a jsou si proto podobný. Díváš se ze špatnýho úhlu, i když bych ti tohle psát zrovna neměl, protože čtenář má vždycky pravdu.
Více slov by ublížilo a ztratilo na původním smyslu a účelu. Rozvádět to určitě nebudu (možná jen použiju nápad s bezdomovcem).
Díky, cenim si upřímnosti.
Pak tip není na místě. Mě mrzí.
Mohla bys být víc konkrétní, proč nedočetla, proč 1 a tři, proč docela jo?
Nechci bejt otravnej a tak odpovídat nemusíš, pokud nechceš.
Jsem nadmíru spokojenej. Tohle jsem chtěl slyšet, i když mě to trochu mrzí. Nesnažil jsem se psát jen na efekt... doufám, že čtenář objeví i víc.
Díky, protože (viz. prolog) dávam čtenáři si vybrat.
Líbí se mi nonkonformnost tvých minidílek...T
1. je fýborny..ma to smrnc a pravdu...nojoo je to tam:*))ta dnesni zracena kultura...a ja o tom neco vim..to studuju :*))
3. zajimave napsana avsak myslenka nic objevneho...libi se mi jen zpracovani...a tak nejak tohle tema se mi ted pomerne aktualni...chjoo ta rocnikovka
4. je fajna ale opet spise provedenim
6. je uzasna asi nej pro hrocha:*)))ta to ma taky:*)))
posledni je nadherne horka...pomerne pusobiva
..je to dostatecne hluboky na hlubokou noc? pozn. autora: 3:44 ...:*))))))kazdopadne T* ..zaslouzeny:*)))
mně se to líbí.....není to tak dlouhý tak to jsem schopna číst....dobrý nápady Lukýši....t
Ztopořené topoly, dobrý výraz.
První se mi nelíbí, protože moralizuje.
Druhá je zbytečná. Nic moc obraz.
Třetí je zajímavě pojatá, tak nějak pozorovatelsky.
Čtyřka má dobrý závěr. Ale je slabý, protože věty nad ním jsou bez výrazu.
Pětka je dobrý nápad, ale nelíbí se mi dovětek s upřímností. Zase moralizování.
Šestka docela dobrá, divný konec.
Sedma má výborný nápad, to bych rozpracoval. Líbí se mi pointa.
.. jednoznačně řízek... (tip a avi)
Díky moc všem.
Souhlasim, že dvojka je zbytečná, ale byla první a celé to jaksi rozjela.
Nad bezdomovcem a nejen nad ním se zamyslim a možná z něj udělám povídku...(tu jak jsme o ní debatovali, StvN).
Ještě jednou díky všem!
Dívka klopila oči před sklopenou hlavou mladíka...nee..klopila před sklopenou...brrr...
ale .... s úžasem jsem četla tvé pojetí věcí "těch" a necítím tu moralizování...jen konstatování, obrazy...cosi velmi zvláštního...rebelství, vzpouru...a to já miluju...nejde nedat tip:-)
avi
Proč brrr? Opakování je schválně.
Díky!
protože mi to zní hrozně neohrabaně