Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seChroustjazz – nevinná broučí oběť krvelačné Fou
Autor
Craerassy
Nemohu souhlasit s Fou, která je zaujatá, protože chrousta veřejně miluje, čímž ztrácí objektivitu, kterou já oplývám a tudíž si mohu dovolit chroustovu poezii rozšroubovat a součástky zde volně pohodit. Ačkoli se chroust v minulosti několikrát projevil jako pijan a emancipovaná mužatka, nedovolím, aby mu nadával někdo tak nevybraným způsobem, jako to udělala ve své kritice psychicky narušená Fou, která ho dokonce nazvala vrahem! Chroust zabíjí jen ojediněle a navíc v sebeobraně, což zde nebylo vůbec zmíněno!
Přejděme tedy k samotné demontáži:
už už jsem chtěl přestat dávat svým básním dlouhé názvy, když v tu chvíli zazvonila sousedka a řekla mi, že jestli ani tentokrát nevytřu chodbu, budu si muset napouštět vanu příště sám
chroust zde hovoří o svém vztahu se sousedkou, se kterou se často proti své vůli koupal a jediná možnost, jak toto utnout, je přestat se koupat
co se týká vytírání chodby, zde jde jen o metaforu, chroust zde odmítá býti hadrem své sousedky a nechat sebou dále manipulovat
stále se mi motáš
do puků kal hot jazz
zde chroust jasně hovoří o své hokejistické minulosti a zároveň o tom, že je členem SDH Kal, což je sbor dobrovolných hasičů, jak jsem si našla na internetových stránkách, hot – zde se zmiňuje o tom, že i jinak orientovaní jedinci mají možnost se začlenit do tohoto sboru, který je nediskriminuje jako např. armáda a jazz, jak je známo, je jeho oblíbený hudební žánr
do sedlin veršů káv
do čísel milenek pegasů
zde si dovolím citovat Fou: „lež! Má oskara a neurotel, ani jako okřídlená slovní hříčka mu tu neprochází pro absolutní absenci inkontinetních kausativ“
nejenže Fou nestydatě vyzývá chrousta k tomu, aby jí byl po vůli a ležel, ale ještě ho obviňuje z inkontinence, což je vzhledem k jeho věku nadčasové…tedy doufám..
Fou dokonce ani nepochopila, že chroustovy milenky vlastní koně, na jejichž čísla sbírají dostihové sázkové kanceláře sázky
do jízdních řádů rikš na zaoceánských parnících
do uzlíků na hlasivkách sboru kapesníků
Rikša je přezdívka fotbalisty Richarda Adamce z AFC Améby „B“ … chroust zde popisuje náladu sboru na zaoceánském parníku při návratu po prohraném zápasu…hoši zde používali kapesníky, jelikož nálada byla smutná
už nemohu dále psáti básně
nemám slov, písmen a sil
chroust si uvědomuje současný stav své mysli, slovní zásoby, stav své zchátralé tělesné schránky…toto je volání o pomoc, která nebyla vyslyšena! Fou! Sketo! Nechala jsi ho v tom a ještě mu podržela hlavu pod vodou!
básně
věčné našlapovaní kolem různých kaší
závody ve zbrojení na sto metrů
anabolickými steroidy vyhnaná ješitnost
velryby vyplavené na pobřeží slonoviny
pijavice na břichu kapradí
chroust pochopil, že jeho styl je velmi náznakový, zatímco jiní autoři se nebojí napsat slovo sračka nebo prominent a nechodí tedy kolem horké kaše jako on…já to chápu jako jeho boj s vlastní citlivou duší , kde závod ve zbrojení prohrává, což ho nutí brát zakázaný doping a tímto je diskvalifikován – zde jde o pocit velryby a nezazlívejme mu tedy, že se rozhodl jako pijavice parazitovat na jiných autorech a vykrádat jim kapradí
opět odcituji Fou: „přece jen k němu ještě cosi nepatrně cítím..“ ano, Fou je zaslepená láskou k chroustovi , což činí její kritiku neobjektivní a nespravedlivě přísnou!
kuchyň plná motýlů
musím se chrousta zastat…neukradl tuto pasáž…má v kuchyni sbírku motýlů, na kterou pozval větší polovinu písmácké ženské populace…to vím jistě!
autobusová zastávka..oprejskaná..na ní sup
potápěč v mléce na nádech a povzdech
láhev vína a zlomená vývrtka na sny
koláže z dopisů od milenek
třistakrát vylouhovanej čas
Fou tvrdí: „u nás supi nejsou, tak odkud to má, nevím, snad z filmů…“
chroust měl jistě na mysli bojové uskupení Strany utlačovaného pohlaví sdružující nejradikálnější členy pod hlavičkou SUP.. stránky tohoto sdružení jsou opět k nahlédnutí na internetu a kdyby Fou nebyla taková mrcha líná, našla by to tam
potápěč v mléce jasně signalizuje, že je chroust na odvykací kůře a s povzdechem odsouvá láhev vína, láme vývrtku a dusí se..jedinou záchranou jsou mu bývalé vztahy…přesně řečeno tři stovky bývalých milenek, jejichž dopisy si vytapetoval pokoj
nene..
psát dobré básně je jako
čůrat - nezvednout si prkýnko
a nekápnout..
Fou opět obviňuje chrousta: „aha, tak proto si sedá i při čůrání!!!“ ... přitom chroust zde zcela upřímně hovoří o své touze neukápnout při čůrání na prkýnko, což je jen projevem jeho lidskosti a nesplněného snu
Nebudu na závěr vůči chroustovi ironická, jako to udělala Fou
„ Co říci závěrem? Snad jen bych chtěla apelovat na ty, kteří přeceňují jeho celosvětový přínos poesii a byli střízlivější, než-li on, při hodnocení jeho básní (pokud lze tyto výtvory takto pojmenovat) a raději se dvakrát profackovali, než-li dají tip“,
ale řeknu jen, že chroust je chlapec ve vývinu a zaslouží si poklepat po rameni, zaslouží si slova povzbuzení i od uznávaných autorů, aby získal pocit, že zapadá mezi místní prominenty, že na něm někomu záleží, a proto jen na závěr použiju starou, neotřepanou pravdu ...pomozte chroustjazzovi…ZABTE TOHO BROUKA, AŤ SE NETRÁPÍ….