Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePrůvan na schodišti
Výběr: Terpsichore, Print
07. 04. 2005
19
1
5506
Autor
Zbora
Za rohem ticho
a vše jak bylo
jenom stínů ubývá
na schodištích nevraživo
zalomené do příma
1 názor
Hrozně se mi líbí ten nevtíravý, nenápadný rým(((o; Dodává tomu šťávu, jestli se to tak dá říct(o;
Nevím proč, nějak mě to strašně zaujalo((;*
"samozřejmě by bylo možné ji rozšířit dalšími strofami s rozvíjejícím...potažno jiným sdělením...což se v budoucnu může stát...prozatím jsem se s ní pokusil říci jen to co jsem měl taknějak namysli..."
já myslím, že je dobře, žes to nikam nerozváděl, takhle to je dle mého tak akorát. poměrně příjemně se to čtlo...
"ono se to ani nedá dost dobře vysvětlit...snažil jsem se tím vzbudit dojem něčeho co se tváří rovně ale přitom je pokřivené...určité těžko postihnutelné niance lidského charakteru...které vyplouvají na povrch v extrémních situacích a člověk je většinou dokáže ovládnout, protože se nejedná ani o psychózu ani o neurózu, jen určité hnutí mysli směrem k zamaskovatelné nevraživosti a z ní vyplývající sebestřednosti. Podobný výrazový prostředek už jsem jednou použil...možná je jasnější, proto Ti ho předkládám...určitě si vzpomeneš."
to jak dokážeš věc dovysvětlit, mě sem tam odzbrojuje... hihi
Vzhledem k tomu, že je dílko zařazeno v kategorii vázaných veršů tak ano.
Miroslawek
13. 05. 2005
Miroslawek: je krajně neslušné zatížit dílo reakcí kvalitou jej samotné několikanásobně přesahující. Styď se! :o)
...ale já se nevzdám bez boje!
Na stole piko
a všude bílo
rmen do svalů upínáš
v překladištích čeká život
kornatění na žílách
Miroslawek
13. 05. 2005Miroslawek
13. 05. 2005
Doktor Klika
Stetoskopem klinká
plenou lože utírá
Jeho žena
nymfomanka
Za plentou se vysvlíká
Miroslawek
13. 05. 2005
:o)))
Za rohem číhá
(posvátné ticho)
červená šipka neostrá
tlačítko v spěchu pod dlaní prasklo
japonská dívka utíká
Miroslawek
13. 05. 2005
Za volem břicho
a brázda křívá
ostatky světce ukrývá
na strništích brambořivo
maštěné sádlem opata
Miroslawek
13. 05. 2005
...úplně vidím to sklepení...tam když se začne hodovat, to musí být průvan :o) ...dík.
velice zvlastne pritahujici, i kdyz asi to Vazane verse, trochu bnesedi.-) T* anyway..-)
...hele, já vim, že to neni úplně dokonale vázaná věc (třeba co do počtu souhlásek a tak:o) ale alespoň relativně se to rýmuje, nebo ne? (dám si poradit :o)
Misty: už je to lepší?
Šmírák: nikomu se nemůže líbit všechno, fajn, dík za návštěvu :o)
kýtka: musí!
Eilil: ou, díky :o)
kouzelná_květinka
11. 04. 2005kouzelná_květinka
11. 04. 2005kouzelná_květinka
09. 04. 2005Terpsichore
08. 04. 2005kouzelná_květinka
08. 04. 2005
Nicollette: jo...asi na tom něco bude...jen jsem prostě tuhle formu někde pochytil a zaklesla mi do mysli tak hluboko, že jsem jí použil...a nebylo v tom žádné násilí (...a pro uklidnění: znám se s jedním polákem, co tady bydlí už asi dvacet let, a ten píše hůř :o)
Morun: tak alespoň něco...hezky si to napsal :o)
proscutto: to mě těší, dík :o)
misty: tím si právě nejsem tak jistý :o)))
Terpsichore: Kristova noho, Tebe než napíšu :o) ...díky za návštěvy a kritiky.
Kytí: ono se to ani nedá dost dobře vysvětlit...snažil jsem se tím vzbudit dojem něčeho co se tváří rovně ale přitom je pokřivené...určité těžko postihnutelné niance lidského charakteru...které vyplouvají na povrch v extrémních situacích a člověk je většinou dokáže ovládnout, protože se nejedná ani o psychózu ani o neurózu, jen určité hnutí mysli směrem k zamaskovatelné nevraživosti a z ní vyplývající sebestřednosti. Podobný výrazový prostředek už jsem jednou použil...možná je jasnější, proto Ti ho předkládám...určitě si vzpomeneš.
Lehce zakloněný
pravý úhel
hlásá o přesnosti
z rukávů vytrácí katedrály
Díky za návštěvu. Už je dobře?
pozorovatel
08. 04. 2005
hmm...zní to zajímavě, ale možná je to zbytečně až moc krátké, stálo by to za to to ještě rozpracovat, aby to, podle mého názoru, bylo to pravé ořechové...
Augustin_Šípek
07. 04. 2005
JAK U NÁS V SECEsním baráku(kolaudace v dubnu 1912, kdy se poroučel Titanic----), mě pohladilo, ale jo, nestydim se za to..
tip.
Vaneta: díky za názor...samozřejmě by bylo možné ji rozšířit dalšími strofami s rozvíjejícím...potažno jiným sdělením...což se v budoucnu může stát...prozatím jsem se s ní pokusil říci jen to co jsem měl taknějak namysli...
Paranoid_android: sakra...celkem přesně! :o)
Augustin :o)
inlajn: tam musí být extra silné zdi!!! ...to si asi sousedi nestěžují, když si pustíš ve tři ráno něco málo hudby, že mají v ložnici diskotéku, viď? ...závidím Ti :o)))
Acheron: Ty si vždycky něco najdeš (ale tak to asi má být...ve vázaných to nejspíš ponechám, neboť nejsem sto napsat vázanější :o)) ...díky.
rtymá: to je pro mě pochvala nejvyššího řádu :o) dík
Závorka: jo, (díky) :o)
Evička: juchů :o))
Z, to vypadá, jako že hledám mouchy za každou cenu - tady jsem přece jen pocitově ohodnotil :-))
Dadik, misty, Vaneta: tak dobře, já se tedy přiznám, chtěl bych v ní pokračovat...psaním dalších podobných útvárků a jejich následným spojením do celku...jenže tuhle jsem napsal před půl rokem a od té doby ani ťuk...bojím se tudíž nekompaktnosti :o(
Inlajn: ten náš ale taky neni špatnej...je zelenej, heč :o)
Acheron: nic neříkám...ono je přecijen lepší, když se autor dozví nějaká konkrétnější fakta, než jen "líbí" ...ale já kolikrát nevím co napsat.
Pilar: ...doufal jsem, že může stát sama o sobě...je relativně uzavřená. dík.
neboj...ved sa da pouzit "delete"... ;o)...a až take zle to snad nebude...
Nicollette
07. 04. 2005
Misty: brrr, delete mi nepřipomínej...mám s ním neblahé zkušenosti :o))))
Nicoll: ...popravdě já taky ještě nevím, co je Zbora...proto se nesvazuju jednou formou, ale dávám volný průběh svým náladám a asociacím (kdysi někdo řekl, že píšu psychologizující poezii :o)...o něco podobného se asi snažím, ale rád si napíšu i něco jiného...poslední dobou kupodivu dost tíhnu k přírodní lyrice...každopádně svůj osobitý styl zatím nemám) Díky za zastavení.
Nicollette
07. 04. 2005Nicollette
07. 04. 2005
Jako celek mi to nic neříká, nic nepřipomíná. Ale chvíli se nad tvými spisky zamýšlím. To je minimum, které si od Písmáka slibuji.