Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seX-ray image
Výběr: absurd
07. 06. 2005
9
0
3966
Autor
pozorovatel
Když všichni najednou
roztouží hvězdné
pnutí tepla
slunce pukne
srdce rozlije všude
kolem do temna
vesmír se rozsvítí
a já tě konečně uvidím
bože, bože…
to mi připomíná Slunce, seno , erotik..."bóže, ó bóže....auu..."
:-)))
pozorovatel
20. 06. 2005
Ty obrazy se Ti povedly....Ta báseň mi připadá taková něaká celá na Tebe až moc konkrétní....a eště s bohem!
malej_blazen
10. 06. 2005
bonzaku jeden!
takhle ty se mi odvděčuješ, jo?
hm, budu si to pamatovat...
pozorovatel
10. 06. 2005
malej jenom mlží! chce nás rozeštvat!
snad nedovolíš, aby se mu to povedlo!
pozorovatel
10. 06. 2005
:( jak chceš
ale pak ti to připomenu, až se budeš chtít vrátit a prosit o odpuštění...
pozorovatel
10. 06. 2005pozorovatel
09. 06. 2005tři_černí_mravenci
08. 06. 2005
Z toho triptichu je tahle asi nejzdařilejší...teda alespoň závan nějakého pocitu...jinak se snaha o Jinovatu minula efektem...
pozorovatel
08. 06. 2005
...jen přirovnání...technický přístup...mám pocit, že to nejde moc z Tebe, je to jak kdybys postavil zeď podle moderních technologií, ale zapomněl, že teprve roh jí dělá zajímavou...ta tvoje je hladká, takže po ní všechno sklouzne...a táhne se odnikud nikam, sorry.
pozorovatel
08. 06. 2005Don´t_worry
08. 06. 2005pozorovatel
08. 06. 2005Don´t_worry
08. 06. 2005pozorovatel
08. 06. 2005
..a zakončil, díkybohu - já si tady včera v noci četla tvý jiný věci a napadlo mě, jestli už z tohodle podivuhodnýho serveru nemáš díru v hlavě....
pozorovatel
08. 06. 2005
...určitě ne - byla jsem tu včera poprvé, hned sem nacpalal tři věci, dělám brigádu v recepci přes noc a ještě jsem zvládla v poledne zkoušku z ekonomie, sice za 3, ale Bubu (kámoška) - 2 m, černá rtěnka a drápy, černobílej melír, Mlčocha zmákla, sama , mrcha, dostala za jedna...esi díru v hlavě, tak z ní....)..já to nemyslela zle, jen mi přijde až absurdní ten tvuj obrat vod citu, když to zkrátim, k podobným "pnutím tepla". Si to neber, vybrala jsem si tě včera podle nicku, a vo tebe starost nemám, jen legrace...)
pozorovatel
08. 06. 2005
...ale vůbec ne, tady každej helemese z Ťuldova, surrey xA, paranoid , DetroitX.holoNeo a tak, sem šla po český kuchyni....to je celý....)..a pozorovate - tam sem začala..)
pozorovatel
08. 06. 2005pozorovatel
08. 06. 2005
no, že se tady ---jestli si neděláš legraci, ozvbláštňuje nickem, jak může...já se menuju natálie, no a pozorovatel mi přišlo akorát...jestli tedy ses ptal mě....)...ty rozhledno....
pozorovatel
08. 06. 2005
...tam sem to eště nestihla - Brenda volala, ať nejezdim, že po ní zas de ten chlap se strunou...a chce na něj mít aspoň chvíli klidu....
pozo : ho ho ! Vlas mám čistý ! :-)
(hele, to myslíš, že každej, kdo si dá pivo je nemytý alkoholik s rozvrácenou rodinou ? :-))) )
krom toho - to pivo máš kupovat Ty mně, takže informace o Tvém nedostatku v konzumaci lihovin jeví se mi býti zcela irelevantní ... :-))) )
Teď jsem se po celodenních útrapách (no vlastně jsem měl docela klid) vrátil k Tvému dílku...a musim říct, že to čtu trošku jinak...hodně záleží na náladě :o) (ale stejně se mi neto...)
dobré dobré jen mi tam nejak nesedí to bože, bože…ale je asi jenom muj pocit :).
Za tip to ale stojí :)
Augustin_Šípek
07. 06. 2005pozorovatel
07. 06. 2005
červená je barva srdce...ohně...vystižné...jako by to udělalo bůůůůům...:-)))