Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sepár teček
Výběr: KayTee
10. 11. 2005
25
1
5620
Autor
dadíková
mírně divně kolem
žaludku
lehce nadneseně v hlavě
a nervózně v rukách
trochu hloupě
ne
vlastně ano
ano
a úsměv
od ucha k uchu
1 názor
dílo je ve Výběru a tudíž odstraněno z klubu *Tipy písmáků*
gratulace :-)
ať žijí tipy.....)))
jo a co se stane když pak někdo dílko vrazí do výběru? co se klubu týče
dadíková - no, kdyby se nějaký redaktor rozhodl, že nějaké dílko z klubu zařadí do Výběru, tak to dílo z našeho klubu smažu, protože bude ve Výběru, kde je to řazení docela přehledné.
Takže se, doufám, nebude zlobit nikdo :-)
dobře, už mám jasno, to se ale stává často, budeš možná mít dost práce s tím...zařazuješ dílka po 10 tým tipu?
jo, dílo které má 10 a více tipů jde do klubu *Tipy písmáků*
a když mám čas, prohlížím každé dílko jestli náhodou nebylo zařazeno do Výběru
co je však dost důležité je, že na konci měsíce v tom klubu zůstanou natrvalo asi tři nejvíce tipovaná, ostatní se z klubu vyřadí a uvolní se místo pro nový měsíc. Protože by to bylo za chvíli strašně nepřehledé. Psala jsem to v Událostech včera, když tak si to přečti - a taky klub přijímá nové členy kdybys třeba chtěla...
:-)
to je chytrý...já to četla jo....:)) ale blbě asi
já klubová ani stranická nejsem dík...
viz Smetiprach - à propos - svého času tady byla propagace halucinogenních a psychotropních látek zakázána - ani jsem nepostřehl, že ten zákaz byl zrušen ... :-)
Smetiprach
10. 11. 2005
vobludy vobluďácký.....
anče možná se trapas taky bude hrát....to se nikdy neví....:))
Smetiprach
10. 11. 2005
jak hrát, nerozumim...já trapasy ze zásady žiju, a dost kumulovaný u mě sou:)
jo takhle, promiň, sem natrvrdlá hňupka...hele, podle toho, co píšeš, to zatim vypadá, že jako v cajku. Taky něco rozjíždim, ale obávám se, že tam neni to nadneseně v hlavě...něco chybí tomu - a nejvíc důvěra, já sem ti paranoik až hrůza:)