Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sea bála se být večer sama
Výběr: Elyanne
15. 11. 2005
16
6
2961
Autor
Caallisto
a chtělo by se křičet v tichu
tulit se k zemi
dýchat prach
skákat s vínem do kaluží
do každé kapky
zaklít strach
slepě tančit po kolejích
rozdrobit se
vprostřed drah
vpít se do ran na zápěstí
léčit solí
(být svůj vrah)
6 názorů
Lucifer`s Angel
21. 11. 2006
Krásné, až na to poslední, to mi přijde, že se tady na Písmáku dost opakuje :-) Ale dávám T*
Krásné, až na to poslední, to mi přijde, že se tady na Písmáku dost opakuje :-) Ale dávám T*
spíš já díky, taková kritika se příjemně čte
přeju kráááásňoulinký podzimňozimní den :)))
Matkan_Lopussa
03. 12. 2005
tohle jsem už četla dřív- líbila se mi ta sůl- asi se mi včera vybavila, když jsem psala svou poslední........... Je tam taky- ale úplnej plagiát, myslim, to neni...........
a tahle se mi líbí víc než předtím,,,,, a nepřijde mi neoriginální :-)
líbí se mi zaklínání strachu do kapek. a ty koleje
-t-
děkuju
jsem měla nutkání napsat "zasklít strach" ale špatně se to čítá
ale teď to zase taje :( nějak moc v Brně svítí, na Vsetíně prý je milión vloček!
ufff....
konečně jsem se dočkala kritiky, která neříká jen "ano" nebo "ne", ale "proč ano" a "proč ne"
takže děkuju hlavně těm, kterým stála ta chvilka za to, aby mi tu kritiku napsali (snad pomůže a posune dál)
jinak přeji krásný den - na Vsetíně úplně drsně sněží!
na vsetine snezi? si delas prdel?
no to je v pytli.. takze ve zline mozna/urcite taky...
na vsetine snezi? si delas prdel?
no to je v pytli.. takze ve zline mozna/urcite taky...
na vsetine snezi? si delas prdel?
no to je v pytli.. takze ve zline mozna/urcite taky...
nedělám... je to takový ten urousaný sníh... mokrý :( na sněhuláka neee :(((
Tak tohle je zrovna ten případ, kdy něco čtu a zjišťuju, že přesně takhle to taky vidím. Jde to samo od sebe, lehce to plyne. Být svůj vrah-pro mě to právě klade akcent na nebezpečí samoty a strachu ze sebe...moc se mi líbí!
Není špatné, protože má od všeho trošku, sice jak píší předřečníci, není příliš nápaditá (nejspíš pro to, že pocity jsou pořád ty samé...) ,ale plyne, neškobrtá. Na můj vkus přespříliš zhutněný příběh a to nikoliv bezstrátovou kompresí, takže se vytrácí hloubka a vyšší harmonické a báseň upadá k šablonovitosti. (víno, koleje i pořezaná zápěstí jsou mezi písmáky časté motivy) Vazba nenásilná s jednoduchou grácií. Cením si vzájemné vyváženosti příběhu, pocitů a obrazů na zvoleném (pro rozlet velmi omezeném) prostoru.
Dvojka
Tip
Smetiprach
16. 11. 2005
Pro me velmi dobra, i kdyz uz jsem taky napsala neco podobneho, jako kazdy druhy clovek, co pise - tomu se proste vyhnout neda. Podle me mas talent. Forma je skvela a ackoliv pouzivas zname motivy, podavas je jinak, nove. Treba vyraz "lecit soli" me nadchl.
V danem tematu perfektne odvedena prace, je fakt, ze na konci to malicko skobrtne, ale ja bych s podrezanymi zilami taky skobrtala, takze...
Proste vzhledem k tomu, jak sis poradila i s tak zprofanovanymi motivy a obrazy - tip i vyber.
Juj, to bylo rychlé... :) děkuju za kritiku...
... btw, konec znamená, že se bojí být sama se sebou, nikdo ji nekontroluje a tak může udělat, co chce.... cokoliv. Dala jsem to do závorky ;)
ceder_john
15. 11. 2005Braennewyn
15. 11. 2005
Myslím, že jsi na dobré cestě...a vpodstatě souhlas s Braennewyn...i když asi nelze psát zpočátku příliš originálně...jednak bys nemusela být pochopena...a za druhé se originalita v tomto žánru musí "naučit". Nelze být pouze originální, jde sice o to být nová...ale zároveň musíš akceptovat určitá pravidla...která se bezesporu dají někde porušit, avšak nelze vytvořit zcela nová, vlastní.
Dílko se mi zamlouvá.
t.