Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZápěstní blues
Výběr: jenyk, Print, sidonia
21. 12. 2005
27
0
10684
Autor
Zbora
Osičky vousů
zchudlých skrání
vypnuté odříkáním
v hodinách zachrastí
Bez bolesti
v jitru plání
slzičky z ostnů
protečou zápěstím
Usmáty_autor
20. 02. 2006
Tak že seš to Ty :o) ...tahle je konkrétní...tak můžu. Je to o neunesení tíhy svého vlastního osudu. Inspirací byl jeden bezdomovec.
Usmáty_autor
17. 02. 2006
hezky onomatopoická , však taky trošku onomatolálická :o) snůška slov nesmyslně chrastivých :o)
a snad s tou tíhou let
co pláče v jitru plání
chce se to rozmyslet,
kohoutí kokrhání
dneska už naposled
pozdě...
už nezabrání ..
Lin_Sien_2
22. 12. 2005kouzelná_květinka
21. 12. 2005Smetiprach
21. 12. 2005
Na zvuk dobrý a musel jsem číst víckrát, ale ani zbla nevim, oč se jedná a to mě deptá.
Kytko, co znamená to čb...jako čarovná bylina? :o)
Smetiprach: vykloubené! :o)) ...no víš jak to mám s motivama...když jsem měl vyražené zuby, musel jsem je v každém textu alespoň jednou zmínit :o)
StvN: tady jde hlavně o formu...i když konkrétní smysl má.
Smetiprach
21. 12. 2005Smetiprach
21. 12. 2005pozorovatel
21. 12. 2005
Aha, formu, no, tak dobrá forma ještě neznamená dobré cukroví.
Víš, já se v tý první strofě vůbec nechytám. Nevím, jestli si mám představovat chlapa, to ty vousy, nebo ty hodiny, co v nich asi něco chrastí, ale nevim, jak by mohly vousy ze skrání chrastit v hodinách. Teda pokud to nejsou třeba hodiny aerobiku, ale to už se dostávám někam, kam by mě dílo nemělo nechat zajít.
Nechci :o)
...a dyť já se s Tebou nehádám, jsem rád, žes mi napsal, co si opravdu myslíš :o)
Na oplátku jsem čekal, že mi napíšeš, co si myslíš ty. No nic. Jsem rád, že jsi rád, děkuju, že děkuješ.
OK :o) ...je to o bezdomovci (nebo to nemusí být bezdomovec, ale každopádně je zanedbaný), který v určitém okamžiku už neunese tíhu vlastního údělu a tíhu vlivu společnosti...a celkem lehce (protože nic nemá a na ničem mu nezáleží) spáchá sebevraždu.
Teď už pro Tebe nebude problém to tam najít, nicméně už to postrádá efekt :o)
Někteří kritici považují za rozhodující aspekt v poezii právě a jen tu formu :o)
vůbec nejde o formu ale o ponor, prostory, dojmy
forma je přec jen nástroj a neee cíl:o(
první obraz je zajímavý. osičky pootevřely na prst aspoň okýnko do šachty:o)
kouzelná_květinka
21. 12. 2005
Tak to promiň, ale bezdomovce nevidim a únavu z tíhy vlastního osudu už vůbec ne.