Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jiříkovo údolí

25. 01. 2006
15
5
3686
Autor
StvN

kolotá voda

po kamenech ze zlata

padá na jazyk


5 názorů

Oldjerry
05. 01. 2007
Dát tip
To víš -zas...ý technokrat.. (:-D)

StvN
05. 01. 2007
Dát tip
Anebo slunce:)

Oldjerry
04. 01. 2007
Dát tip
Je to na hranici, ale je to pěkné... voda padá na jazyk přes zlaté kamení ? Tak to je v ní síran železnatý...

StvN
28. 11. 2006
Dát tip
To má být zlato.

megahit
28. 11. 2006
Dát tip
zvláštní, jen ta žlutá mi trochu vadí, ale asi to k tomu patří

vlastovka.
08. 11. 2006
Dát tip
Určitě tip, má to něco do sebe *

Moncheri
15. 09. 2006
Dát tip
zajímavé

palino8
15. 05. 2006
Dát tip
*

StvN
25. 04. 2006
Dát tip
Of course I am:)

kramny
25. 04. 2006
Dát tip
Ty jsi úsměvný týpek StvN...

kramny
25. 04. 2006
Dát tip
:o) Ty jsi úsměvný týpek StvN...

karmen
13. 04. 2006
Dát tip
*

StvN
18. 02. 2006
Dát tip
Neni.

Placidus
16. 02. 2006
Dát tip
*

Brzlík
16. 02. 2006
Dát tip
nu, je to takové nudné.

kvetanov
31. 01. 2006
Dát tip
StvN-Tvé veršování se mi docela líbilo,ale nemohu přejít jen tak Tvoji odpověď Eidamovi.Úroveň člověka se pozná i ve schopnosti zvládat ,pro něho leccos nepříjemné.Ty jsi tohle nezvládnul.

StvN
31. 01. 2006
Dát tip
To s tim blbcem bylo na astalavistu. O zvládání máme asi každý jiné představy. S tou tvou nesouhlasím.

pajuska
30. 01. 2006
Dát tip
Možná, ale třeba taky ne.

nimby
29. 01. 2006
Dát tip
vyborna diskuse :oj

pajuska
29. 01. 2006
Dát tip
Měla jsem pravdu, někdo tu neunese cizí kritiku, jen pak nechápu, proč o ni žádá

StvN
29. 01. 2006
Dát tip
Mýlíš se.

Elegán
28. 01. 2006
Dát tip
chtěl sem se zeptat co to je to kolotá.No pak sem to jako četl pod tim dilem a tam sem se to dozvěděl. HA HA.Teď su teda chytrej páč vim co to je .....hah ha a haha .Kdo to nevi tož je OUT!!!. Nebo né?. Jo a tá žlutá je supr barva....jo jo. a dílo je supr. mám rád vodopády.......jsou to vodopády ne?.... jestli jo tak su rád, ž esem to uhod . HA!!!!. jo tip . tady.

StvN
28. 01. 2006
Dát tip
Jasně že vodopády. Jsem rád, že se najde někdo, kdo neklouže po povrchu.

Elegán
28. 01. 2006
Dát tip
jo.

katugiro
27. 01. 2006
Dát tip
Vihare, probůh, teď jsem si přečetl tu kritiku od Havranky - za takovouhle prezentaci Ti asi nepoděkuje. Ta kritika je sice dlouhá a žlutá, ale úplně (dobře, úplně ne) hloupá, pokud ji chceš brát vážně. Ale řekl bych, že to psala lehkou rukou a sama se nad něčím jako Vlákno příběhu: Plynule odvíjené. pousmála. Mimochodem, tuhle jsi mi někde slíbil osm určitých avíz z jednoho dne... a přestože jsem to snížil na tři, abys to měl jednodušší, zdá se, že jsi zapomněl.

Lasy
27. 01. 2006
Dát tip
Vihar: už konečně chápu proč dostávám dvě avi na dílo, které jsem nečetl . . . nepustím se s tebou do debaty, stejně jak s havrankou . . . tvůj pocit, že se celý Písmák na Tebe domluvil a všichni ti škodíme se mi docela líbí . . budu si ho užívat . . a Ty se třeba na hlavu stav . . . katugiro: tak vidíš, člověk mu napíše pár výtek v kritice k dílu a hned je čtenář blbec stvn: přeháníš ad dílo: nepochopil jsem jej jsa čtenářem blbým až dementním Lasy

sidonia
27. 01. 2006
Dát tip
wow! tady to zije! jen tak dal, chlapci, bavim se dobre:))))

Nicollette
26. 01. 2006
Dát tip
semeno sem si mi volala bo co? :-)))) myslim, že poslední dobou na Písmáku jo.... že se mi vidí že dřív tu bylo haiku poskrovnu a teď to začalo frčet..... nebo ne é? :-)

Vihar
26. 01. 2006
Dát tip
25.01.2006 StvN Každé i sebelepší dílo pohřbí čtenář - blbec. hele, to by mělo být vyvěšeno na úvodní straně :o) tak za to tipa a obdiv, já to nedokázal takhle přímo říct (hajku - tento literární útvar jsem tipoval pouze Kvičislavě, vdově po Doudovi Kvičákovi, místo upřímné soustrasti, že jí nedávno smazali a blokli manžela) * mohu si tvůj trefný výrok zapůjčit pod svou poslední povídku? na Lasyho a katugira sedne :o)

j_i_r_i_k
26. 01. 2006
Dát tip
Ac znam slovo kolota a myslim, ze chapu i vyznam vyrazu Jirikovo videni, nechapu to, nelibi se mi to, neni to haiku (tedy ve smyslu, ze nesplnuje potrebne nalezitosti, jak je tu nekdo chytry nekdy sepsal)... Takze se omlouvam, ze jsem to vubec cetl :)

blekota
26. 01. 2006
Dát tip
Nějak mi to nesedlo, ale ta debata pod dílkem....mi mnohé objasnila.:-)

pozorovatel
26. 01. 2006
Dát tip
je to jen chytrý a nechovej se jako inženýr!:))

katugiro
26. 01. 2006
Dát tip
Vihare, Vihare... to jsi za celý týden nedokázal na moji kritiku vymyslet sám nějakou ublíženou odpověď o blbcích? Když ji špatně snášíš, tak o ni nežádej :) Když neumíš mluvit přímo, tak se to nauč. Je to lepší než někomu podmazávat.

StvN
26. 01. 2006
Dát tip
Jiříku, to je Jiříkovo údolí né vidění. Jíříkovo údolí je na třeboňsku, moc krásné místo. Vihar - nebude to zadarmo.

Vihar
26. 01. 2006
Dát tip
katugiro - pokud chceš vidět příklad, jak se píše nestranná kritika, zalov třeba tady (je to ta žlutá kritika od autorky, kterou všichni tři milujete, právě proto jsem jí pro vás vyštrachal :o) ) S tím podmazáváním StvNa jsi mě rozesmál. U něj za to, co jsem mu kdysi napsal pod Dášou, si to už nesrovnám ani za všechny ženy světa plus tipy a výběry písmáka :o) Jo, zamrzelo, a koho by nezamrzelo? Na druhou stranu jsem očekával přesně to, co jsi napsal, protože takové veskrze shazovací kritiky píšeš s Lasym i jiným už dlouho, ale nejste zdaleka jediní. Ukaž mi, kdo je schopen napsat srozumitelných třicet stránek majících hlavu a patu? :o) no, moc jich tu nebude, alespoň v měsíčním výpisu (teď mě nezapomeň vytknout pýchu a namyšlenost) StvN - tak za co ? :o) minulou středu jsem vypláz 1,5M za pozemek, sem teďka mírně švorc :o)

StvN
26. 01. 2006
Dát tip
Havranka je pyča, aby bylo jasno. Psychicky narušenej jedinec. A ty taky nejsi normální. Co si budem povídat. Nikdy nezapomenu na tvůj výrok, kdys odmítl mikrofon a pak sis mumlal pod vousy, který nemáš, že jsme tě měli potíže slyšet v první řadě. Ten čin tě skvěle charakterizuje. Sereš se do věcí, na který nemáš.

Vihar
26. 01. 2006
Dát tip
snad píča, ne? poslals jí avi? :o) Neseru se, Petula mě požádal nemusíš se bát, už mě tam neuvidíš, nejspíš

StvN
26. 01. 2006
Dát tip
Petula tě požádala, abys mluvil do mikrofonu.

Vihar
26. 01. 2006
Dát tip
nezvládl bych to, nerad mluvívám do vysílačky a ačkoliv mám normálně spíš potíže se chovat tak, aby mě nebylo slyšet, nešlo mi číst víc hlasitěji už je to beztak fuk je těžký číst cizímu davu natož věci, které se normálně ani nepíšou, třeba proto...

j_i_r_i_k
26. 01. 2006
Dát tip
No vida, navic ani cist neumim (ne nadpis, ale kritiky pod dilkem)... Tak ju, to obhaji dilko, ovsem tu kategorii ne... Ale ono o to ani nejde, ze?

katugiro
26. 01. 2006
Dát tip
Vihar: ale ale... :) Proč to podmazávání vztahuješ právě na tuhle situaci? Ale mohl jsem to říct jemněji, to zas jo. K Tvojí povídce: napsal jsem, že máš přehled, znalosti a že umíš psát. Když už se mermomocí chceš srovnávat s ostatními písmáky, tak věř, že dost z nich by si tohle pověsilo na nástěnku. A moje výtky? To, že všechno sešněruješ přívlastky a že jsi to mohl podat líp - zamyslel ses nad tím vůbec? Podívej, za to, že jsi napsal třicet stránek se oceňuješ dostateně určitě sám. Na zadek si ale jen kvůli tomu nikdo nesedne, to uznej. Moje kritiky nemají nikoho mrzet, natož aby měly někoho shazovat. Píšu, co si myslím - autor si z nich buď něco vezme, nebo ne. Myslím, že to dílo z autorské lásky zkrátka přeceňuješ. Ale jestli jsi stál opravdu o tohle, pak budiž: Letos jsem tu od nikoho nečetl lepší povídku delší pěti stránek.

Eidam
25. 01. 2006
Dát tip
má tam být opravdu kolotá?. jestli jo prosím o vysvětlení nejsem moc sečtělý. díky.

Astalavista
25. 01. 2006
Dát tip
Myslel jsem původně, že se to jmenuje Jiříkovo vidění... ale údolí je lepší, to jsem ještě nevlastnil... a je moje, jsem taky Jiřík...:)))

StvN
25. 01. 2006
Dát tip
Každé i sebelepší dílo pohřbí čtenář - blbec.

Eidam
25. 01. 2006
Dát tip
tak promiň že nejsem tak skvostný jako ty. nashle.

Norsko
25. 01. 2006
Dát tip
zvlášť když ho píše starostův syn Chytrolín :-((((

Astalavista
25. 01. 2006
Dát tip
No, hlavně, že si věříš...

abortér
25. 01. 2006
Dát tip
ústa ukrajince? ale to by tam asi byla spíše vodka

Kandelabr
25. 01. 2006
Dát tip
nějak se miniaturizuješ :) haiku je zvláštní útvar, tak malý, že se skoro nedá hodnotit. ale pocit je fajn. až na tu žlutou ta je taková jakási pouťová... jo a řekl bych, že čtenáře je líp vychovávat, než jim nadávat.

StvN
25. 01. 2006
Dát tip
Jak vychovávat? Jeden nezná kolotá, druhej nezná Jiříkovo údolí, ale debil jsem tu já. Kam jsme se to dostali?

Kandelabr
25. 01. 2006
Dát tip
myslím, že bys měl být nad věcí a tohle neřešit. ber to tak, že hážeš návnadu a chytit se nemůžou všichni. každému chutná něco jiného. a nevšiml jsem si, že by ti někdo nadával do debilů, tak je zbytečné se hned vztekat.

StvN
25. 01. 2006
Dát tip
Nemá cenu se o cokoliv snažit. Dnes potvrzeno a podepsáno.

Kandelabr
25. 01. 2006
Dát tip
nebuď takový tragik, o nic nejde. pokud píšeš, protože tě to baví/nutí, tak bys tohle fakt neměl řešit (zvlášť když ti to nikdo nesepsul, jenom nepochopil nějaký slovo nebo význam nebo cokoliv). piš jak myslíš, že to je nejlepší a doufej ve čtenáře na stejné vlně. pokud chceš aby tě milovali tisíce, musíš se přizpůsobit ty jim a být jako coelho nebo víveg. ale to ti přece musí být jasné.

StvN
25. 01. 2006
Dát tip
Nepotřebuju se zalíbit všem, ale proč má někdo potřebu rejpat do něčeho, čemu nerozumí a co se mu nelíbí? Navíc se jejich kritiky z větší části týkaj mé osoby a vůbec ne díla. To je na tom to nejhorší. To musíš vidět sám.

Norsko
25. 01. 2006
Dát tip
hahaha...promiň, že tě jako autora oslovujeme

Kandelabr
25. 01. 2006
Dát tip
já nevím, eidam se tě slušně zeptal na vysvětlení a místo toho dostal kopanec. tak se nediv, když ostatní na to reagují.

sidonia
25. 01. 2006
Dát tip
stvn.. se nerozciluj.. zatim sou z deviti slov nepochopeny jenom dve.. to je docela slusny.... to mas kolem 22 procent, rekla bych.. takze z nejakych necelych 80 ses pochopenej... jo a neprijde mi, ze by se kritiky tykaly tebe, kdyz se tykaji pouzitych slov.... ja nevim, mi to fakt pride smesne ta debata pod tim:)))))

Nicollette
25. 01. 2006
Dát tip
ty jo co seš zas protivnej...... tak napiš ať tě čtou jen lidi s IQ 130 a nemusíš si stěžovat haiku móda, mi se to ne é

Fidla
25. 01. 2006
Dát tip
Já sem asi idiot, ale mně se to líbí..a v barvě je to epesní.*

Semeno
25. 01. 2006
Dát tip
Haiku neni móda. sem

Micro
25. 01. 2006
Dát tip
Teda jsem tu asi po pátý, ale je fakt, že se mi to každým přečtením líbí víc a víc :). Nechci nijak rejpat, ale já to první slovo nenašel ani ve Slovníku spisovné češtiny :). Takže bys ho možná vysvětlit mohl (ano, i když to není obvyklé, aby autor tohle dělal, ale vzhledem k tomu, že od toho tu ta kritika je, tak proč to neobjasnit). Ale působí to na mě, takže *.

Andulka
25. 01. 2006
Dát tip
nemelo byt klokota voda...:-) Jinak je to prijemne...vyvolava to prijemne momentky ve ctenarove hlave...*

evalota47
25. 01. 2006
Dát tip
klokotá..klokočí.....kolotá...bubláááá...potůček....mě se to líbí a´t si říká kdo chce co chce.... Eidam-nevím co tím chtěl autor říct,ale kolotá je stará známá bublavá pravda... T

Eidam
25. 01. 2006
Dát tip
evalota47: jo už mi to bylo řečeno. Ale i tak díky za vysvětlení.

Rabb
25. 01. 2006
Dát tip
Kandelabře a StvNe, otevřeli jste mi oči.. děkuji.. ..to myslím vážně.

katugiro
25. 01. 2006
Dát tip
ničím mě to neoslovilo...

Wemi
25. 01. 2006
Dát tip
týjo, ale to je fantastický... i ta barva... nevim, většinou mi haiku moc neříká (k tomu se přiznávám), ale todle je moc dobrý....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru