Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seČekání
16. 02. 2006
21
5
6165
Autor
Markel
Dnes v noci se mi zdálo o jaru
důvěrně postaru
mrkalo na mne květem jabloňovým
tak řekla jsem si
že vám o tom povím
5 názorů
Usmáty_autor
08. 01. 2007
Usmáty_autor: ano, je taková prostinká, i já jsem někdy taková, trochu infantilní :-))
Usmáty_autor
08. 01. 2007
jenyk: máš pravdu, dám si propříště bacha, jen nemám ráda prázdné místečko pro prolog, ale je faktem, že lepší je to prázdné místo než přiblbej prolog, díky za názor a měj se překrásně :-))), jarně, ne podzimně :-))
jenyk: tak já nevím, snad přestanu psát prology, dík za názor, jsem ráda, že si se zastavil :-))
teda takové milé počtení v době kdy krajina kolem nás už pomaličku začíná zpívat písničky o jaru. moc dobré
Jarmila Moosová Kuřitková
17. 02. 2006
Craerassy: jé, to jsem moc ráda, že to tak vidíš, přesně tak jsem chtěla, aby to vyznělo, miluju :-)))
vesuvanka: Jani, ten kvíteček, tak to je přesně on, ten, co na mne v tom snu mrkal, díky moc :-))
Jarmila_Moosová: Jsi milá, díky :-))
Norsko: budeme se těšit spolu a když se budeme těšit moc, tak jaro to nevydrží a přijde počítám tak o měsíc dříve, než je zvykem :-))
Petrusha: no, je to možný, že už má zima na kahánku? ptáčci to vědí líp než my, to je dobrá zpráva, děkuji moc :-))
Lotoskadíky za kukýnka a *
Anyz: no, já mám taky spíš nedobré sny, výhodou je ale to, že je hnedle zapomenu a ty pěkné mi v hlavě zůstanou nadlouho :-))
Print: díky *** :-))
yzžet: čekej se mnou, kdo si počká, ten se dočká, :-))
blbjenka: jsem moc potěšena, zrovínka takhle jsem to chtěla :-))
Sarrah: díííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííík :-))
Nitram: díky za návštívení :-))
stanca: jsem ráda, že líbilo
dadíková: ne, měla jsem ponožky, květovaný šaty nad kolena a když jsem šla kolem internátu, kluci na mne pískali :-)))
dadíková: jen taková vzpomínka, příjemná, když si to přehrávám, mnogo lět tomu nazad :-))
Háber: viď? díky za humor a zastavení :-))