Trefa. Ještě si to párkrát přečtu.
Vytkl bych tu centralizaci písma. Působí to chaoticky - doprava, doleva.
na pochopení těchto veršů bych si musel vzít tejden volna :) text rozbitý, nejasný, podle mého pouze kamufluješ prázdno, sry.. a to střídání osob je jako fackování čtenáře, hmm, pro mě tedy ne..
Máš pravdu, napsal o tom Singh. Důkaz jsem nepochopil a ani nečetl. Měl jsem co dělat, abych pochopil zjednodušený televizní dokument na dané téma.
Když už jsem dostal avízo, tak doplním, že ten chlapík se jmenuje Andrew Wiles. A peníze ti nepůjčím.
moc se mi líbí
hlavně ta myšlenka se strachem jako základním projevem života
*t*
Děkuju, přeju krásný večer.
děkuju
ač ošklivý slovo, byla to tehdy propiska, zrovna ona. neabstraktní tak, jako je v těch chvílích neabstraktní strach
A ještě tahle je výborná. *
(jenom, proč zrovna propiskou?)
to je krásné..za milion tipů,ale můžu jenom jeden..:-)
je mots osobni.. a je v ni ukryto daleko vits.. nez si asik dokazu predstavit.. le umis to mots pjekne vykreslit.. tak bys dovolila nahlednout.. le zaroven vse to osobni pozakryla cimsi nepruhlednym.
skoda, ze sem tu zastihla us enem tuhle jednu jedinou.. urco bych si rada precetla i predchozi vjetsi..:-)*
na vlastních postelích
ve vlastních tělech
tančí tak cizí lidé
......... takhle i ostatní myšlenky jsou ze života...t*
para :-) vzhledem k rychlosti načítaní děl spíše nasrán
pamätám sa na rok 1989, keď jeden Slováčisko
napísal odpoveď či vyriešenie Farmnatovej vety či ako je t o na strechu svojho domu, písal o tom
reportáž vo vtedajšej Smene novinár Em il Semanco,
to len tak na okraJ PEKnej a prekvapujúcej básničke
t
rozsekana tebou - jako vzdy
necham tu vydech
dobrý ale nepřekvapující*
mate mě to grafický uspořádání, takže nevím proč mě to zaujalo..
na hodinu mezi psem a vlkem tady proběhla svého času diskuze
k básni, osobně se mi nejvíc líbí ta vsunutá část, i když jí příliš nevěřím*
mravencům: bylo to původně mnohem delší a poslepovanější (leporelo)a bylo by drzý nezmínit okradenýho pana Fermata. máte pravdu. nenalňuje. ď.
všem: děkuju a hezký prázdniny
(podle mě je kategorie MIMO moc málo alibistická...)
Těžko mi je cokoliv doříct..., cítím se nahý v těch písmenkách a je mi tam dobře...*
Podle mne je tahle báseň velmi nadprůměrná.
Co k tomu napsat? (tak jen aby řeč nestála)
Mám za to, že se Ti podařilo výrazně, poeticky a s maximální úsporností vyjádřit, cos asi zamýšlela...a i když je z ní na první pohled patrný záměr...a toto téma (dá se bezesporu říci, že báseň má konkrétní sdělení) je často zpracováváno pomocí podobných výrazových prostředků, líbí se mi.
no...už jsme to četli před pár hodinama a pořád nevíme...
nejsme si jistý, jestli bez názvu by to jen tak neprolétlo kolem nás...a nakolik ten text název naplňuje a nakolik si tam domýšlíme něco sami...
tip určitě dáme ale...
pozorovatel: nechci diskutovat, myslím, žes to nepřímo řekl, ale to je fuk, prostě jsem měl pocit, že za daných okolností musím výběr nějak zdůvodnit, byť jsem se předtím vůbec nijak k dílu nevyjadřoval.. toť vše... pokud se cítíš dotčený, pošli mi své sekundanty... :-)
"ukaž mi nějaké jiné dílo z posledních měsíců, které se tomuhle vyrovná..."
např. předešlý dvě básně owerflow
pro mě je tahle báseň krok zpátky
ty v tom třeba vydíš posun, každej jsme jinej
já jsem třeba teď naštvanej
na tuhle hloupou diskusi:)
smetiprach: narážíš na něco, co jsem nenapsal
já psal o podobnosti, ne o vykrádání
a pokud se mi báseň nelíbí, nebo mě nezaujme, proč se do toho pleteš? jde o můj vkus
až mortecino tu něco napsal o vykrádání, NE JÁ
to je jak u blbejch
overflow: já jen napsal, že je mi to už hodně známý
a tenhle verš (jo, hrabě) mě první napad
proč to bereš jako útok?
takový reakce se mi nelíběj
smetiprach: narážíš na něco, co jsem nenapsal
já psal o podobnosti, ne o vykrádání
a pokud se mi báseň nelíbí, nebo mě nezaujme, proč se do toho pleteš? jde o můj vkus
až mortecino tu něco napsal o vykrádání, NE JÁ
to je jak u blbejch
overflow: já jen napsal, že je mi to už hodně známý
a tenhle verš (jo, hrabě) mě první napad
proč to bereš jako útok?
takový reakce se mi nelíběj
Nicol: matou mě jiný věci, třeba sobeckost mě vlastní. a pak krásný věci
děkuju
(já taky)
a vlastně je to jedno z dalších znamení, proč se přestat brát vážně, proč přestat psát tady a tohle.
ď.
ahoj overflow
nenech se zmást kecama zatvrdlejch nevědomců
jsou to sobci
tančí tak cizí lidé
(ráda jsem Tě opět posetkala)
*
pozorovatel: Lukáši, nic ve zlém, ale "hodina mezi psem a vlkem" se vyskytuje v literatuře někdy od čtrnáctého století (jenom co si vzpomínám)... dovolím si upozornit, že také některá písmenka se často opakují, zejména samohlásky, potvory... a nikoho nenapadne říct takovou pitomost, že někdo ukradl Verlainovi jeho oblíbená písmenka... ale abych neodbíhal, pro mě osobně báseň jakou jsem tu nečetl ani nepamatuji... sevřená obraznost, jasné vedení od A k B a navíc inovativní práce se zavedenou metaforikou... ukaž mi nějaké jiné dílo z posledních měsíců, které se tomuhle vyrovná... ale pokud je to jenom rýpnutí z autorské žárlivosti, potom to zcela chápu... taky bych chtěl někdy umět takhle psát! J.
je to pravda, když mnoho čtu (teď ani ne) mám při čtení téhle tvorby třeba na písmáku, nebo při psaní svojich věcí problém právě s tím, abych se "neopakoval" a to čímkoli, třeba jen neobvyklým slovním spojením - vyžaduji to pak hloupě i od děl, které považuji za dobré.. takže tak.. ale po dalším a dalším přečtení, tady budu tipovat. omluva za zmatky))
vůbec nevidim souvislost mezi citovanou větou a timhle. nebo snad každý text, kde se oběví (dobře, velikost) srdce, musí být nutně vykrádání/ve stejné souvislosti?
skácela znám maličko, ale vždycky jsem si myslela, že "hodina mezi psem a vlkem" je ta chvíle než se rozední, není už tma a není ani světlo.
toť vše. mrzí mě tohle. asi moc čteme, neměli bychom už nic psát. (patos ve vývoji)
díky
infekce, pozorovateli, moc dobrá.. a bohužel i hodina mezi psem mi tak připadá jako vykrádačka -
nebo, otázka na autorku - je to záměrný odkaz?
já nevím, chtěl sem říct JO, ale sou tam momenty který to sráží. fakt nevím, tady, ještě se vrátím.
ovšem fermata neznat, hlupak ja
pozorovatel:
ta věta (Hrabě?) to myslíš vážně?
("Je nemožné rozdělit krychli do dvou krychlí, či čtvrtou mocninu do dvou čtvrtých mocnin, nebo obecně jakoukoli mocninu vyšší než druhou do dvou stejných mocnin. Objevil jsem opravdu tak podivuhodný důkaz, že tento okraj je příliš malý, aby se do něj vešel.")
tzv. velká fermatova věta, s oblibou používaná/obměňovaná mym přítelem
/včera jsem objevila
tak podivuhodný důkaz
že moje srdce je příliš malé
aby se do něj vešel/
o tom se už psalo tolikrát
"máte příliš velké srdce na to, abyste s ním mohl žít"
to je jak skácel a další "v hodině mezi psem a jeho popelem" "hodina mezi psem a vlkem"
nene, to mě moc nebaví, moc v ní nevidim
je to vzdusne i zemite....zanmenite ***