Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seHlasem Mela Gibsona
Výběr: Print, oleandr
20. 05. 2007
33
90
5340
Autor
Norsko
90 názorů
sestricka.slunicko1
29. 05. 2007
Jistě, žena ti odpustí i nevěru, ale ztratíš její důvěru... Pro někoho věc důležitá a pro někoho bezvýznamná.
...šmarjá.
Úryvky z knihy "Moudrosti a perličky na každý den" bych na Písmáku fakt neuveřejňovala :)
Těch 18 tipů mi vlastně přijde celkem smutných. Já jsem už taková nepřející.
Kamil Havránek
21. 05. 2007
tak pokud toto platilo na nás, tak tě můžeme ubezpečit, že žádný jenyk nejsme a ani nechceme být.
jsme hodní a mírumilovní duchové a vztah k tobě ještě zcela vyřešen nemáme. Jinými slovy: něco se nám líbí a něco méně (co se tvorby týče)
(ale to je vlastně docela dobrý, ne?)
Tak zatím nashle, učiteli :))
milý jenyku, liž pravda nebo neliž pravda, z nějakého důvodu mne nemáš rád
a to ti jen tak lehce
neodpustím
:-)
probůh to my sami nevíme odkud přicházíme a kam míříme ........ ale to je na tom (ne)životě jaksi pozoruhodné, není-liž pravda?
:)
nebuď na nás tak hrrrr, jsme plaší.
a na víc nemáme náladu.
myslíme, že originální znění je ........ve francoužštině?
nepotrebujem
20. 05. 2007zpívající trávník pch, kandidát vět
20. 05. 2007
ano moje žena je normální píča co jde po pěnězích
tak musím mít dvě povolání
já jen, že minulou sobotu bylo něco většího nady v Šonově.....mě docela mrzí, že jsem tam nebyla...Tak třeba si Tě poslechnu někdy...čéče :o)
Pablo_honey
20. 05. 2007
Milá, to už mi dlouho nikdo neřekl....naposledy jsem slyšela, že jsem zlá bestie :o)
Pablo_honey
20. 05. 2007
..řekla bych docela, že vždy platí držet hubu a krok a pak je vše OK...
:))
což?