Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seEulálie
20. 06. 2007
26
28
3679
Autor
Smíšek:-)
probouzíte mé srdce
prokously jste nitro
stydlivé oči něžné tváře
miluji vás
vy to víte
vlnivost života bez konce
ach ta blaženost
v roztomilé tvary přírody
svlečená
já jsem váš
vy jste mé
myšlenky smyšlené
summertime
28 názorů
Vzdálený_hlas_moře
31. 08. 2007
Když se to tak veme všechno kolem-dokola, svět lidí je jen malinkatý pupík v nekonečném vesmíru mikrosvětů. Též naopak.
Dokonce i v tom našem světě postačí by v brazilském pralese mávnul motýlek křídlem, a vyvolá to uragán nad Karibikem.
Co vidíme, slepí, až na nepatrné okamžiky procitnutí? NIC.
Ještě že zrovna o tom píše, eulálie :)
No já skrze její praslovansky grandiózně rozložitá ramena pochopil zbytnělou tektoniku monumentálnich skic Mikoláše Aleše, i vzal ho na milost včetně literárního falzifikátora dějin Lojzíka Jiráska. Došlo i na objetí (ne žebych Aleše začal vobtahovat ...)
Lidi někdy živě objasní navyjevená tajemství zemřelých :)
-t-
sestricka.slunicko1
28. 06. 2007
Takové... no.... však to už bylo řečeno výše, pohladí, lehoučké, hravé, letní. :) *
Moc se mi líbí... hlavně "blaženost v roztomilé tvary přírody svlečená" :-) tip:-)
Moc se mi líbí... hlavně "blaženost v roztomilé tvary přírody svlečená" :-) tip:-)
Mě se právě to malé písmo líbí:) Sedí mi tam a jenom mi ten básnický požitek prohlubuje, aspoň u Tvých básní... Ale netuším, netuším proč:)
Asi se budu opakovat a ne jenom se, ale mě to nedá... Jééé:)
*
kudlanka_bezbožná
20. 06. 2007
...sice pro mne az presladka zmrzlina, ale libi se mi, kdyz ostatnim u stolu chutna, byt ja si dam klido pido neco jinyho:))....: *