Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seŠumperk
27. 01. 2008
24
39
4111
Autor
malinka_hvezdinka
Šumperk
s barvami krabiček od pastelek
Šumperk
tryskající do oblak
Šumperk
s deštníkem zaschlé vody
s ňadrem Venuše
a krvavými vlasy
Šumperk
s rozsypanými zápalkami
s pupíkem sovy
Šumperk
co tiše pokuřuje
město fontán a kopců
město které mne
vdechuje
39 názorů
už stráááášně dlouho jsem tam nebyl, dám si závazek, že příští rok to musím zvládnout, abych se přesvědčil, že nekecáš :-)
Sova, Šumperk.. A co že, to neni ta moje Praha. V Šumperku mam svoje všechno.
*
Kamil Havránek
21. 02. 2008
u nás jazdí zopár električiek zo Šumperku ;)
spojitosť to asi nemá, ale hneď som si na ne spomenul ;)
ale tuším mám tip na výlet ;)
podezdívka
04. 02. 2008pozorovatel
31. 01. 2008malinka_hvezdinka
31. 01. 2008pozorovatel
31. 01. 2008malinka_hvezdinka
31. 01. 2008pozorovatel
31. 01. 2008malinka_hvezdinka
28. 01. 2008
JSEM ŠUMPERÁK A KDO NEJSTE NEVÍTE NIC... každé město má svoji atmosféru, co na tom, že nahradíte jakýmkoli názvem vesnicë.... ale duši místa v tom najde jen ten kdo tu býval a je... nikdo by stejnou věc nenapsal, protože na každého dýchne něco jiné... mi příjde, že se někdo omezil jen na slova v díle...
Děkuji za sovu s knihou na fontáně a paní s deštníkem, za oko muže jež ji svléká ;o) za barvy radosti, za duhu po dešti uprostřed léta! za noční světelný rej a pohled z rozhledny, za radnici co jakoby vzlétá... to tam vše vidím a mnohem víc ;o) že není tedy pro každého...? JE! přijeďte na návštěvu!!!
sestricka.slunicko1
28. 01. 2008
Nahraď Šumperk jiným podhůrským městem a nikdo nemusí tu změnu postřehnout. To není dobře.
A já ,která jsem tam žila hezkou řádku let, můžu jen souhlasit a vidím v tom konkrétní věcičky:-) Prima:-)*
super, mohli by to tisknout na čelní stránky k průvodcům a plánku Šumperka :o) *
malinka_hvezdinka
27. 01. 2008
no, tohle nejsi moc ty, nějak si vymejšlíš :)To už ta předchozí se ti podobá víc. No, počkám na jiné :)
nonamebeast
27. 01. 2008malinka_hvezdinka
27. 01. 2008
Líbí!* (Přiznám se, že nevím, proč jsou vlasy krvavé. Možná to souvisí s něčím, co má jen Šumperk, který neznám :-)
Mám radost a nejsem Nezval - je fakt, že i on byl tlustej, ale o hlavu menší, než já...