Čárky jsou moje nejslabší stránka, Luboši, bývám na pochybách a do tvého posledního verše bych ji také nedala.
Bylo by hezké zapadnout spolu do hospůdky HOFR.(To kafe v klíně bys přežil, nemám vražedné sklony :-))
Ale musela jsem se zasmát. Tak díky!
Tak si lámu hlavu nad tím posledním rádkem. Ale spís se prikláním k tomu, ze ty dve vety nejsou ve slucovacím pomeru, takze by tam mela být cárka. Co na to ríká tvá mnohem studovanejsí hlavicka?
Kockodan s Dianou, hospudka v Blatinách,
ona tu hodinu dodneska proklíná,
blábolil nesmysly, zvrh kafe do klína,
chybelo málo a stal se z ní vrah.
Určitě! Jakobychom tam už byly! :-))
Diano - do té hospůdky mě musíš vzít! T****
Taky mám jedno takové místo, a tam čepují Démona :-)
Chareas. Nene, je mi líto. Hofrníčky neprodávají. Ale, když se tam někdy zastavíš, objevíš další "moc příjemné místo v nádherné krajině" - a to přece stoji za to! díky za návštěvu :-)
Dianko, prosím, prozraď, a prodávají tam Hofrníčky??? Jestli ano, tak jsem tam byla a je to moc příjemné místo v nádherné krajině! Ba věru :)) Dílko potěšilo.
Prošel jsem dříve ta místa. Dnes bych již do toho kopce nevyšel. Ještě tak u vody - v Mílovech...
Napsalas, že je jen pro radost a myslím, že i pro radost tvých přátel a ty kynuté buchty, no to umím ocenit.
Milý podnik. Udělalo se mi hned tepleji a to jsem zatím vlezla jen do jeho verbálního předsálí!
Bude toho hřání potřeba víc a víc. Ještě, že Tě máme sestřičko! :)
*
pěkně prosté a přímočaré a z Vysočiny Tip
Je to velmi milé,hned bych do té hospůdky šla.TIP
:-))) to je hezká básnička, asi ji pošlu svému učiteli ;-)))
mylence
(za inspirativní kritiku)
Včera večer zase
zdrhlo z chlívku prase.
Řádilo pak na dvoře,
až jsem z toho zmagoře
la.
Zacházím s ním lidsky -
udělá to dycky!
Ale teď má utrum!
zámky mu dám k futrům,
zlá.
;-)))
Anetté, tys mne potěšila! Mou největší ctižádostí je přinést kapku pohody(rozervanců je tu už dost). Jestli se mi to u tebe povedlo,stačí mi to ke štěstí :-)
Řízek: Máš recht. Ale i Mikulášek oslovil Vysočinu veršem: "Krajino, v slunci rajsky krásná..."
Ferry, díky.
Kubo, hej! Co jiného v tom můžeš vidět??? Ty máš ale fantazii! :-))
A já v tom zase vidím něco jiného :-)
Tipík ze pohlazení kancelářské dušičky.
nejsi ty na tu Vysočinu nějak vysazená? ;)
je to celkem zábavný
Diana: tak pokrotlý? :) Ano, bývám krotký, velmi krotký - a jsem takovým velmi rád. Půjčím si slova jednoho neobyčejného muže, říkával: "Když jsem byl mlád, byl jsem jako tygr, teď jsem jako kočka." A on byl velmi rád ... krotký jako kočka. :)
Pokrotlý vyhlížeti mohu, ale na paměti měj, že mám deset nožů v měkkých tlapkách :)
tohle je nádherný.)
nenásilný, bez velkejch slov, ale strhne úplně.) To dělaj všechny Tvoje básničky.)
a komu je co do rýmů, když je to pro radost a má to taaaakhle krásnej obsah.))) Kouzelný*
Kynuté těsto, zadělávané kysanou smetanou a bílým vínem, s dobrými domácími škvarky a takto několikrát přeskládané, z toho peču pagáčky, vynikající k vínu... jen jsem nevěděla, že se tomu říká "krumplované" :-))
nerýmuj prase - zasel... to mě učil můj učitel, kterého to učil ten jeho...
Mám tě ráda, to víš...viď ;-)
IVO, aleš, díky za milou návštěvu!
guy - pořád je tady fůra hezkých věcí, hlavně kolem hodných lidí, kterým o něco jde..:-)))
avox, Vesu - Honza ani Franta by tohle nečetli. Ale! Možná jim zveršuju recept na to jejich krumplované těsto. To prý se nakynuté těsto rozválí natenko, pak se poskládá na sebe a vytvoří se tak pseudolístkové těsto. Kuchařky, věděly jste to? Vrchní mi to ŠEPTAL! - tak pssst!
Smoli - ještě se tam vyskytuje pes-somrák, který je tak uvláčený životem, že ty kočky přehlíží!!! Ale ty se mi zdáš taky nějak pokrotlý - nebo se mýlím?
Díky, žes přišel, vždycky tě ráda vidím :-)))
nádherná... je znát že psaná s radostí. Proto ta lehkost... a překrásný, prostý konec. Děkuju :) *
"taky pár koček, co jdou na lup…"
vybavila se mi fůra věcí
hezkých věcí z dávné minulosti
netušil jsem, že něco takového existuje i v současnosti
ale věřím ti :-)
*
Moc hezká a milá básnička, Honza i Franti by z ní jistě měli radost :-))) TIP a dík
nejde o rýmy, rytmus místy trošičku škobrtá... ale tolik to zas nevadí, v básničce pro radost :-))
Honzyk - děkuji za upozornění, název OK.
avox - ale jen kritizuj, vždycky se ráda poučím. Rýmy aabb jsou děsně nevděčné, přesto jsem se o ně pokusila - jen tak pro tu legraci.
trilku - určitě se tam někdy zastav, úžasná atmosféra.
dadík-dík!
Nechci kritizovat,
ač místy by co trošku bylo,
ale čtení je to milé,
majitele by potěšilo...
Měla bys jim to věnovat Opět jsem si vzpomněla na trampskou hospůdky ve Staré Hlíně, byla vyzdobena fotkami, dopisy a plackami z potlachů... :-) */
...esi tam nemaj televici, je to v cajku....v nazvu preklep, skoda, si hod.."a"
*