Růženko, mám radost, že ses znovu zastavila u této básně. Děkuji a zdravím :-)))
Růženko, děkuji. To mě moc těší, že báseň Ti připomněla výstup na Vesuv. Já jsem tam byla fascinována květenou natolik, že jsem se začala zabývat rostlinami, které se uchytávají na mladých lávách i dalších vulkánů. Měla jsem možnost na Etně, Stromboli a Vulcanu, další dohledávám na internetu, a je to pro mě také inspirace k malování.
Nádhera. Připomíná mně to můj výstup na Vesuv.***
Růženko, zdravím Tě a děkuji za zastavení a milá slova i za Tip :-)))
Nádherný obrázek a pěkná báseŇ.***
a děkuji za milou návštěvu... jsem potěšen... :)
Děkuji, i já Ti přeji hodně inspirace k tvorbě :-)))
hodně zdraví, pěkných obrázků a básniček... :))
ruprechte, děkuji za přečtení, milá slova i tip.
Zdravím a přeji pěkného silvestra a všechno nejlepší v novém roce :-)))
** za obrázek i za text...
Feanor (omlouvám se, neumím napsat umlaut), děkuji za přečtení básně a milou odezvu. Moc mě těší, že se Ti líbí - přírodní vědy, obzvláště geologie a botanika, jsou pro mě velkou inspirací k tvorbě - kamení ke mně doslova promlouvá. Zdravím a přeji krásný den :-)))
Má to své osobité kouzlo, jak jsou přírodovědná fakta promísena s dotyky věčnosti (kamenná náruč hory čeká), nebo spíš jsou produktem věčnosti (trpělivost přináší Valeriánu, Trifolium, Rumex). :)
sveřep, děkuji za milé zastavení i slova. Moc jsi mě potěšila. Zdravím a přeji krásný večer :-)))
Alegno, děkuji za přečtení a milou odezvu :-))) O přírodu se zajímám od dětství a snažím se spojit přírodovědu s poezií a malováním, které je mým koníčkem. Posílám pozdrav a přeji krásný večer :-)))
Jani, pěkná báseň, děkuji, nejen hezky maluješ, ale hodně toho i víš T*
javavio, děkuji za milé zastavení a odezvu :-))) Zdravím :-)))
javavio, děkuji za milé zastavení a odezvu :-))) Zdravím :-)))
Moc pěkná báseň, krásný obrázek.T*
Marcelko, mám radost, že se Ti líbí, děkuji za milé zastavení a zdravím :-)))
synáčku, Taublo, foto -
potěšili jste mě svojí návštěvou, milými slovy i tipy. Děkuji a zdravím :-)))
Ahoj Vesuvanko, zdravím tě.. :-) Je to překrásné!
Krásná slovíčka i barvy... :o) *
Honzyku, díky :-)))
Adriano, mám radost, že se Ti líbí, děkuji za milé zastavení i slova a zdravím :-)))
moc hezké, jako vždy, děkuji za avízo i příjemný zážitek
Robinio, děkuji za milé zastavení a odezvu a zdravím :-)))
Honzyku, já mám někdy mezi obrázky přestávku i měsíc, kdy hledám a čekám na inspiraci. Věřím, že inspirace určitě přijde a moc Ti ji přeji a zdravím :-)))
..."na mě" obrázky nějak nejdou....třeba "to" zase přijde, nevim....)))
Zuzulínko, děkuji za návštěvu, milá slova i tip :-)))Zdravím Tě a přeji krásný večer :-)))
Honzyku, i já Tě zdravím a omlouvám se, že jsem přehlédla Tvůj dotaz. Díky za zájem, maluji. A co Ty, maluješ také? A nebudeš mít někdy výstavu?
Moc vám všem děkuji za milé zastavení a odezvy včetně tipů, které mě potěšily :-)))
Zdravím vás a přeji krásný den :-)))
...hezky, vesu !
... Zdravím. Pořád maluješ? To je fajn.....
malebná slova zachytila neuchopitelnou krásu...*
Poznám jen tulipán, ale nesmí být moc rozkvetlý*
...tak jsem o kus botaničtější*
U každé tvé básničky si uvědomím, jaké paradoxy, jaké zázraky jsou na zemi :-)*
http://i791.photobucket.com/albums/yy200/vesuvanka/2010/10.jpg