Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seCirkulace; princip neurčitosti
Výběr: Zbora, a2a2a, Pacer, thalina, Markéta, Print, Danielane
25. 10. 2010
51
37
7335
Autor
egil
Cirkulace; princip neurčitosti |
|
|
|
Neslyšně pleskají o asfalt: nepatrné sebevraždy vody. Teď, právě teď prší vteřiny.
Látková výměna? Spíš drobné krádeže... Od úst se kouří jak z bojiště. Vše, co jsme svlékli a nechali být, sežrali strašáci. Mlčenlivé potkáme je na cestě domů – řídké jak listopad, když leká v kaštanech...
A ty mě žádáš o naději. Takže: jediným skutečným proroctvím je včerejší předpověď počasí. Takže: předtím, než zamrzne, měkčeji vydechne zem; a na nebi nakynou pobledlé duše.
Anebo – Buď |
|
37 názorů
rozdupanésrdce
18. 05. 2011Miroslawek
08. 02. 2011
první pro mě podstatně lepší než druhá
působí na mě intenzivněji, obrazotvorněji a příjemně nedořečeně, že si mohu dosadit to svoje*
škrt v tvém podání je něco jiného, než co předvádějí naši politici. nejen proto T
Píšeš jakoby na stejném místě, jako nebozez. A zavrtáváš se víc a víc, do hloubky, k pramenům...
Úžasné.
vindal drámo
30. 10. 2010
vracím se poněkolikáté, pěkná je, super nápad to škrtnutí - amputace smyslu, retence řečeného před chvílí, mimo rám a přesto přítomné, nazapřenou a to víc zdůrazněné, dobrá finta.
Také je text celkově jakoby méně osobní (tvůj) a více objektivní (svůj) alespoň v mém subjektivním čtení - zajímavý posun****
Trapný autor
26. 10. 2010
To je radost dopracovat se originality v době, kdy vše již tu bylo... :)
t*
Formálně nápaditá, nenucená a přitom mi poskytuje tu přívětivost, kterou od poezie očekávám i tehdy, když přívětivá být nemá.