Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVnukovi
14. 12. 2010
30
59
3921
Autor
koloušek
Rok se s rokem sejde brzy,
co jsi spatřil světlo světa,
vůbec nevíš, jak mě mrzí,
že neumím sama létat.
Letěla bych, milý vnoučku,
tam kde právě slunce hřeje,
byla u tvých prvních krůčků,
uviděla, jak se směješ.
Žije se ti jistě blaze
tam v té zemi u klokanů,
kam se ani při vší snaze
nejspíš nikdy nedostanu.
Tak ti aspoň vzdušnou čarou
posílám tam do daleka
po obláčku zprávu malou,
že babička tady čeká . . .
59 názorů
Necháme se překvapit, Jari, třeba nás ještě čekají radostné věci a bude dostatek sil i zdraví.
Jari, děkuju moc. Strašně to letí, už bude mít pomalu dva roky. Škoda, že s ním dcera vůbec nemluví česky, takže nejen že ho nevidím, ale ani mu nebudu rozumět. Byla bych šťastná, kdyby se aspoň vrátili do Irska - tam bych se i vypravila.
Určitě se dočkáš a budeš babička, jistě ta nejlepší, a v dosahu.:-)
kolousek, paci sa mi tu...citam si roznych autorov a zistujem, ze su rozni, tak ako ludia...vidim, ze je tu viac zrelych zien, s podobnymi boliestkami... pises krasne, chapem tvoj smutok, i ja sa podobneho bojim, no ak to ma prist, pride to, potom musim s tym nieco urobit...
8hanka,
děkuji ti za všechny návštěvy a tipy u mých dílek. Moc mě to těší, musím se na tebe také mrknout, zatím čtu ze slov. autorů hlavně gabi a Kukučína.
Měj se hezky a ať se ti tady líbí.:-))
tohto sa bojim i ja...ze budeme vzdialeni ...
dufam, ze sa Ti podari stretnut sa s nim...
koloušku,
nic není jenom jako. Jednou si třeba tu cestičku k Tobě najde sám.
Měj se moc hezky.
Bosorko, děkuji za obě návštěvy i za takovou pochvalu, také Tě ráda vidím.
Musím se smířit s tím, že jsem babička jenom jako...
koloušku,
ta píšeš tak krásně...vždycky mě dostaneš. Mám taky vnučku a...je mi to tak líto, když čtu tvou báseň.TTT***
Alloha Hurro
23. 12. 2010
Lan, tak nevím, jestli nám napsat, že mě to těší, ale já jsem u toho také brečela.:-)Díky.
Shelmo, děkuju za pochopení a přání. Užívej si rodinné pohody a přeji Tobě i všem tvým blízkým krásné Vánoce a šťastný a spokojený nový rok.
javavie, opět moc děkuju, musela jsem si trochu ulevit, máš pravdu, srdce tu hrálo velkou roli.
Krásné, smutné, vypovídající o Tvém nitru, Koloušku. Chápu a moc přeju, ať se to nějak změní k lepšímu. Právě teď sedím u své rodiny a neumím si představit, že bych je měla na druhém konci světa. Hodně síly a naděje nejen do dalšího roku.
Pěkná od srdce psaná
Letěla bych, milý vnoučku,
tam kde právě slunce hřeje,
byla u tvých prvních krůčků,
uviděla, jak se směješ.***
ke klokanům ? není to tak daleko, tam krásně dolétneš a je tam prý krásně ...
Jsem stejného názoru, bohužel pro mě a spoustu dalších rozbitých rodin je už pozdě. Mladí se nechali nalákat, někteří se vrátili, jiní uvízli. Nic dobrého v tom také nevidím.
Byl jsem vždacky proti EU a historie mi dá zapravdu... Je to zločinecká organizace, která ééště nikdy nic dobrýho neudělala. Hlupák ten, kdo byl pro...
FAE, když dcera si nedala říct, může za to slavná EU (tam to začalo) a celá porevoluční propaganda. Být to jako dřív, tak byl klid. Co už teď, se dvěma dětmi...člověk si jenom přeje, aby se nic nestalo.
kol: Předně dík za toho ranaře...:-))) Vážně to fakt myslim, pže jsem ještě "z tý starý školy". Každej by měl sedět doma na zadku a snažit se, aby to tam vokolo bylo lepší. Nééé jít za lepším do ciziny. Stejně je to v tom "západnim" světě všechno na dluh. Je to prostě nafouknutá bublina, která jednou praskne...
nostalgiku, nevím nevím, jestli si něco česky přečte, ale já jsem to potřebovala napsat hlavně pro sebe.
blbjenko, lítání na Mars se už naštěstí nedožiju, s tou komunikací to také není žádná sláva. Díky za návštěvu.
FAE, od takového ranaře, je to co říct, pokud to myslíš vážně. Já si také myslím, že tam dcera měla houby co dělat, rodit mohla i tady a zadarmo.
Alegno, máš pravdu, kdoví co bude, hlavně ať je zdravý. Děkuji ti za návštěvu.
dadadík, pro někoho to dálka není, já z toho mám hrůzu a také na to jen tak nenašetřím.Dík.:-)
a mohlo by to být i horší, ne že ne. brzy se bude lítat na Mars - a tam hrozně blbě chodí pošta.
a nebo kdyby bydleli přes ulici a nekomunikovali s tebou, to by bylo horší.
*Člověk by hlavně měl žít tam, kde se narodil, a ne se stěhovat někam ke klokanům. Chudák babička...
jemná, citlivá, smutná a přesto krásná. Jednou bude vnouček na babičku pyšný, člověk neví, co bude, přeji jen, abyste jednou byli spolu :-)
Děkuji ti, Kiwagamo. No, vždycky nejde psát jen vesele, i když je to zábavnější.
Maminka ho asi ani česky nenaučí, ale poslala jsem jí to.
Kiwagamo´ag
14. 12. 2010sepotvkorunachstromu
14. 12. 2010
renegátko, děkuji za pochopení. Nějak se s tím musím vyrovnat, co nadělám.
Tohle se koloušku moc komentovat nedá, to je ze smutného soudku.Ty tady, on tam, rodina má být pohromadě.