Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sebude něco jiného
15. 08. 2011
36
65
3399
Autor
avox
Pamatuji, když rybičky,
totiž, ty jejich krabičky,
bývaly ještě na klíčky.
Dnes marně klnu životu,
když dobývám se do šprotů…
Pokrok co vede nikam,
ne, já si nenaříkám,
i když si těžko zvykám.
Nevyčítám ti, osude,
že pomazánka nebude…
65 názorů
Za tvuj dotaz netrhám te v kousky,
jím skoro denne celozrnné housky.
Dnes budou k obedu rybí palce, ukazovácky, prostrednícky, prstenícky a malícky.
ne že bych ti chtěla vařit,
jsem jen zvědavá (a to dosti)
čím by ses nacpal do sytosti
když nechtěl bys hlad zažít? :-))
Já osobne sardinky i sproty
nepokládám za dobroty.
V jídle by na nervy sel ti Luba,
príserne zmlsaná je má huba.
tak to mne fakt nenapadlo,
jen kdo by pak jed´ to žrádlo?
tvoje rada, se vždy cení,
i když k použití není :-))
Na školním výletě bych to řešil tak, že bych v nestřeženém okamžiku někomu uzmul rybičky otevřené a jemu bych podstrčil svoje zavřené...
Nikdo se zde nezahloubal,
běžte vrátit školné!
Stačí rozpustit přec obal
v kyselině solné.
taky je loupu... a někdy bych si radši šla koupit hotové, i kdybych je pak musela otevírat majzlíkem :-))
tak broskve já trhám se stromu :-)) a zavařuji pod víčka, která se otvírají snadno... díky za čtení :-))
Jarmila_Maršálová
26. 08. 2011
nechci chlapa co má zbraň
chová se jak lítá saň...
až budu chtít šproty sníst
poradím si, buď si jist
- otevřu je za chvilku,
jen co najdu sekyrku :-))
pozvi chlapa s pistolí
ty šproty už to nebolí
vedle dírky když máš dírku
šproty budou na fašírku
:o)
díky, ale že ses mi tu proběhl, Davíčku, kde ses toulal takovou dobu? :-))
Marie s beránkem
17. 08. 2011
Avox to nemá chybku. jeden se aspoň usměje a heartrate to ještě zdokonalil. Bezva dílko.
aha, tak to by bylo opravdu přesně pro mne, díky :-)))
(nechtěl jsi být jedovatý, že ne? FAGOR znám, pár MAGORů taky)
avox: mně zrak taky moc neslouží, ale mám dojem, že se jedná o značku MAGOR. :-)
Edvin - dík za radu, původně to neměl být horor, ještě to promyslm :-))
heartrate - klídek, nepodezírám tě, že bys za to měla provizi a svým slabozrakem značku stejně nepřečtu :-))
já to nemyslela jako konkrétní značku, jen prostě elektrickej otvírák :)
Aby se zvýšil hororový efekt, doporučuji otevřenou a vyprázdněnou konzervu ještě vylízat.
Ed :-)
..ja musel rychle s ptackem na toaletu pospichat, abych se nepocural, nekecam..:D
teda... reklama na písmáku?! :-)) díky, já si už vystačím s tím starým, obyčejným, mám cvik, denně otevírám psí konzervy :-)))
jejej, tolik jásotu! jsem ráda, Honzyku, že tě to pobavilo :-)) na čundr ne, není počasí, jezdívala jsem zásadně pod širák...
...a NAZEV.... jezisi, s tebou bych jel na cundr..:D ...ja nemuzu se tolik smati, nebot delal jsem pred chvili sedy-legy:D
ze prej "Osude!"..veru, zvolani na miste--:D...,bys furt do sebe neco cpala, zeo?:D---*
vím, co vím... a jestli ten, co ví hodně, je otrávený, tak snad ani víc vědět nemusím, milý Eddie :-))
MM - kdybych byla stará (jako že jsem) a otrávená životem (a to teda nejsem) nepsala bych blbůstky, ale balady... každopádně dík za nakouknutí :-))
miláčkové, děkuji za všechny dobré rady i slova útěchy a hvězdičky, bylo vás tu tolik, že odpovídat jednotlivě je téměř nemožné... :-))
koupím si kousek kambaly,
co na pánev hodím snadno,
žel, nedobytné obaly
brání mi dostat se na dno... :-))*
Dneska máme jiné páky
jen "kvalitní" otvíráky
a když nepovolí ještě,
nakonec se vezmou kleště.
T*
blboun nejapný
15. 08. 2011Kiwagamo´ag
15. 08. 2011
MD: Uletěl vod toho vršek a ten ty uhlíky vymrštil. Žádnej supervýbuch vod toho ale nečekej...
aleš: Párky jsem si vždycky vohřejval tak, že jsem dal celou plechovku do vohně a když se mírně nafoukla, tak už byla vohřátá. Jednou jsem si takhle chtěl vohřát plechovku s polivkou, což se v UK běžně prodává. U nás to asi neni. Tušil jsem sice zradu, ale na nic jsem nepřišel. Došlo mi to až po chvíli. Plechovka měla nahoře takový tamto vodevírání. Správně jsem pochopil, že by to mohlo znamenat riziko. Když jsem se teda nad ní shejbnul, abych jí vyndat, tak mi strašlivě vybouchla do ksichtu. Dodneška mi chybí půl hlavy...
aleš-novák
15. 08. 2011
Jednou jsem se vsadil, co se stane s plechovkou sardinek, když jí hodim do vohně. Tak jsem jí teda zahrabal do žhavejch uhlíků. "Výbuch" byl tak silnej, že ty uhlíky lítaly do vzdálenosti několika metrů...
Nepochopeny
15. 08. 2011
Sardinky jsou výstižným námětem pro obraz, dokreslující klaustrofobii (zmiňovanou v prologu). Měly snad i ony (sardinky) v minulosti více prostoru, než se jim dostává nyní? :-)