Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNedostatek andělů
Výběr: hermit
11. 02. 2003
26
1
3566
Autor
Rowenna
Někdy si myslívám
že není dosti lásky
dosti Boha, dosti andělů
na tomhle světě...
Ale když dcera vykutá
v těch krutých mrazech
mou vnučku z těch zámotků
čepic, šátků, rukavic a plen
je to, jako by odlétl anděl
a zapomněl si své tělo
v teple mé kuchyně.
1 názor
já ještě nemám to světlo, snad se mi taky zadaří a vzhledem k tomu, že mám tři dítka a padesátku už za sebou, je to víc než pravděpodobné, moc se těším, tvoje báseňka je úúúúúúúžasná - T
Swedish_Nigg
13. 11. 2003Playwithfire
22. 09. 2003Navždy_Tvůj
16. 02. 2003
Jéje, ten pocit znám, když moje neteř vykutá z těch všech obalů svoje miminko, zazáří celej pokoj...... moc krásné*******
Někdy si myslívám
že není dosti lásky
dosti Boha, dosti andělů
na tomhle světě...
Tak potialto uplne suhlasim, na ten zvysok este nic...
Severkanova
11. 02. 2003
Severkanova: :-) Krásná myšlenka. Těší mě, že se konečně stanu andělem. :-)
Floyd: veď zakúrí :-))))
ZASE TY ANDĚLÉ... NESNÁŠIM JE. CHCE TO PŘIDAT ĎÁBLY... BUDE TO ROZPORUPLNĚJŠÍ A KU PROSPĚCHU VĚCI! Cs.
Cs: Ty truhlíku, vždyť už na tebe ti andělé koukali z názvu. Když je tak nesnášíš, proč jsi mě navštívil? :-))) Ale i tak děkuji za návštěvu. :-)
Jak "novějc?"Vzdyť Andělé jsou přece strašně staří,tedy vlastně věční,ale to my úplně nedoceníme,leda když přicházíme o víru v ně, to si pak vzpomeneme na věčnost...co kdyby,ta věčnost(a tak i Andělé)přece jen...BYLA??P.S.Líbí,jakoby ze dvou zvláštním způsobem příbuzných částí:jedna z nebe a druhá ze země,a obě ze Země.Ale Andělé si u nás nezapomínají jen těla,dám krk za to,že se nám pořád"pletou"do života!
Astalavista
11. 02. 2003
Malinko mi to připomnělo Holana: "Také andělů už není mnoho,/když po nich nikdo už nic nechce..."
T* Asi jí vytisknu mámě, bude se jí líbit :)
Kalais, dík. Já bych si děti tak neidealizovala. Spíš jejich pohled na svět, a jejich schopnost kouzlit a svým kouzlům věřit.
Myšlenky jsou jakoby nakažlivé. Určitě sis toho všimla, že se třeba tady dost často probírá v jednu dobu jedno téma, slovo.... Nejde o opisování, protože ta dílka se objeví ve stejný čas, den, hodinu. spíš nějaká telepatie na dálku. ***** Jsi milá.
Rowenno, andělů není nikdy dost a to ať už se díváme na nebe anebo do sebe samých.... :-)
kal: jsem si to přečet a neubránil se :-)))
Kali :o) ty ses andel i bez toho ditete...a nekdy je desne tezky najit jen tu odvahu-zacit hledat....