Četla sem to znova a líbí se mi to ještě víc než posledně. Moc moc moc pěkný....
jeee...to je rozkosne :-) tip
Líbí se mi....pro představu....T
takova hodneslibujici
libi
t
Páni, četla sem od tebe zatím dvě díla a obě fakt dobrý! Dávám tip.
Ne, to není schválně. Díky.
celkem roztomilé, ten odstavec se závorkama má mít nějaký skrytý tvar, že je to tak zarovnaný? *
Tak to je skoro až na závist .. ;-))
Neboj - stejně to neumím - jen jsem to někde slyšel, že se to občas dělá v podobnejch případech ..
Halvně, že máš sílu na úsměv :) I když já pořád :)
Jo - je hnusně - ale - věřím, že bude sněžit a bude všude bílo a vánočno a tak, takže se usmívám na dluh .. :-)
Teda, tohle do takového zamračeného dne potěší :) Ještě jendou díky :)))
Júúú - už jsem to skoro rok nečet a pořád je to stejně krásný jako tenkrát - super .. :-)
815_0
Líbí, ještě se vrátím. avi
zní to pěkné, ale na tip to není - neoslovilo.
skvělé, mám ráda dílka, která lze číst křížem krážem :) a tohle se vyvedlo, T***
Děkuji za názory.. Myslím, že každý má v něčem pravdu...
Milan...: Vždy potěšíš :)
Opravdu si to takový počet tipů zaslouží.
Chtělo by to čas a klid, nechat rozvinout svou fantazii a přemýšlet...
Obohatí to v mnohém náš klub, nevadí zařazení ? ...
...a tip samozřejmě...:)
To je dobry. Hlavně ty dodatky ve žluté :)
*T
Souhlasím s ostatníma. Ať žije fantazie...tip
Jéééé ! :-)))
Krásňoučký - upřímný TIPík
zavřít oči a nevidět-pro pocit jistoty mi připadá jako nesmysl...a jasně, že se dalo na závěr napsat VE splnění a ničemu by to neublížilo, ale to je tvoje věc..jen mě do praštilo po hlavy...
myslim, že je to ukázkový dílo toho, že tipy neznamenají kvaůlitu, i když neříkám, že je to nějak hrozný...
Je to jednoduchý na čtení (každej to pochopí), má to smysl, ale přitom to má i hloubku!!
Neni tomu absolutně nic na vytknutí!!:)) Fakt nádhera!!
TIP!!:o))
Děkuji, všem kterým jsem ještě nepoděkovala :) Chvála se dobře poslouchá.
A myslím si, že tady u toho díla by nikdo chválou šetřit neměl!!:))
opravdu stojí za víc než jedno přečtení..
eťé..*
Tak, mas to pekny.Takove lehke.
Hele Pyrho nepřeháněj, jo?
tohle je lepsi nez Nemcova.
je to pjekný, takový milý :))
tip*
nádherný, takový..."volněvlající"...nedá se to popsat, moc krásné...T
Tohle se ti opravdu povedlo;) Doufám, že se ti přání vyplní:)
Pěkná představa a myslím si, že o ní to jenom není - hlavně promítnout to do svého života.
To je zajímavá myšlenka, ale někde opravdu nebezpečně vysoko, je ten pocit naprosto úžasnej. Z toho jsem vycházela. Nemám tolik příležitostí to udělat a možná si to uvědomuji anbeo jsem prosteě jen blázen ;-)))
Chce to odvahu a doufat. Bez komentáře ale s tipem
Víš když to můžeš udělat kdy chceš tak ti ani nepřijde, že je to vlastně krásný. Existuje spousta lidí, který si ani neuvjedomujou, že maj velký štěstí. Ne každej na tomhle světě tohle může udělat.
Nečekala jsem že se to bude až tolik líbit, takže všem díky!!!!
Wíš co to je WOW EFEKT, NE? TY píšeš samé WOW EFEKTY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
No tak tohle hodně povzbudí, dík ještě extra ;-)
Tohle je akorát na tip. *
..ja bych tam dodala jeste posledni radek. Verit.
Proroze v co verime, se stane! *
Tak to mě nenapdlo, ale je to moc dobrý nápad ;-)
Dokonce s ním i souhlasím.
to jsem rada. Protoze kdyz se lidi boji roztahnou kridla, zustanou dole. Kdyz doufas a veris...vezme te to zivotem hodne daleko.To jsem odkoukala od zivota...nekdy si pripadam desneee
staraaaa....:-)))) Nastesti jsem v rovnovaze, protoze nekdy jsem zase na urovni sedmileteho ditete....:-)
Tak teď mi nezbývá nic jiného než se usmát :)
moc se ti to povedlo, má smysl hledat v tom nějaký smysl, tak nějak
Skvělej nápad, dneska narážím na samé super věci.*
trošku mi to připomíná nějakou reklamu na pojištovnu nebo mobilní sítě...;)ne nic ve zlym, moc pěkný-tipík
líbí moc... miniatury byly lpší... možná dokonce i ty lyrické báaně nerým. by ušly..... TIP
Zvláštní forma, ale opravdu moc pěkné
Jo a možná bys mohla dát jinou kategorii. Nepřijde mi to jako blbůstka. Možná miniatura?
Jo díky, já si totiž nebyla jistá kam to zařadit. A díky za kritiky ;-)))
Moc hezký, takový milý...
tip
tak to je fakt moooc hezky!!!!*/*