Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMáme pro vás něco extra
23. 11. 2003
34
2
4000
Autor
Aarfy
"Dobrý den, tak vám neseme tu zásilku!"
"A kterápak to je?"
"Plstěný obušky,
hasící svíce,
nástěnné ponožky
a rybí plíce"
"Aha, tak to dejte do té místnosti pro absurdní věci. Támhle vzadu."
"Ale pane, za vámi je pouze okno..."
"Vždyť ano, vyhoďte to ven. Kdo by se s tím skladoval."
2 názory
Usmáty_autor
11. 01. 2007
Jako dobrý, ale zdá se, že ti povídky půjdou líp.
Nebo mně aspoň půjde líp jejich kritika.
Lucie_Lilly
16. 06. 2004
Dobrý, dobrý, jen mi to hodně připomnělo Rimmerova Rotvajlera v krychli projímadla. :-) Tip
Tom
jo, to nejsi sám (viz celá diskuze k dílu:))) ).
Fakt je, že jsem rotvajlera předtím nečetl a celkem mě to štve, ale mazat to kvůli tomu nebudu. Mmch. Rimmera bych si kopírovat ani netroufl, v tomhle směru je nedostižnej:)
moc vám všem děkuju za kritiky
Tohle se mi docela líbí. Má to neotřelý nápad, poentu, je v tom trošku filozofování. Tip.
Tropic_Bananova
03. 01. 2004
libi :-)) i kdyz jeste tam mohla byt sleha..nebo bych to mozna utala drif...ale libí...hlavne nástěnné ponožky...!!!
Igor_Indruch
13. 12. 2003
Výborný, rotvajlera jsem nečetla a ani ho neznám, takže mi to přijde i originální:-) (byl to rotvajler?):-)
Tak tyhle pičoviny (a jiné podobné kokotiny) - ty mám opravdu rád. tip
(PS: Omlouvám se za použité vulgarismy - ale když ty já taky rád...)
létající blázne jdi do háje.Nikomu neberu právo na negativní komentáře, ostatně proto taky STOJÍM o hlubší kritiku, ale myslím že stačí když to řekneš jednou.Jsem všímavý člověk, zaznamenal jsem to a beru to na vědomí..Ale proč to sem xakru píšeš dvakrát???Já ti taky nevnucuju jak je to boží (to si ani nemyslím).Jsou lidi kterým se to líbilo a taky mi to tu nezdůrazňují každý 2 týdny.
Augustin_Šípek
07. 12. 2003rozhněvaný_malý_muž
29. 11. 2003
že nečteš? tak poslouchej! Odteď ti s tím nedám klidu.Budu ti to posílat ve zprávách, každej den minimálně tři avíza, nechám ti to zahrát v rádiu jako básničku napřání a zajistím aby to proniklo do tvých snů.Dokud se ti to líbit nezačne!!!
.... o tom sakra přece rozhoduju já, ne???
jo, a mimochodem, píše se to howgh, amatére.....
a dík za kritiky.....všem
Nevím proč, je mi to blízké :))))))) Ne, fakt se mi to líbí. :)
Dero, dík za avi.
*tip
Romantická_dušička
23. 11. 2003
Hned mi to něčím připomnělo Rimmerova "Rotvajlera v krychli projímadla" ... :))
Ale ten to dotáhl ad absurdum. ;))
nejdřív si to objednal
a pak
kdo by se stím skladoval
....vystižený dnešní konzum ;-)
*
Udělali jste mi radost, díky
Dero: no jo, asi máš pravdu - rotvajlera jsem teď čet a je to stejná forma .....a já si myslel kdovíjak nejsem originální , zatra....:))))