Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seErotické rozloučení..
Výběr: Empty
17. 01. 2004
29
0
9671
Autor
Lalinka
Ještě jednou
Schovat tě pod sukní
Přitisknout tvou hlavu
Na ňadra bílá
a
jemná
jako sníh
Tvůj šepot
Z listoví sladkých slov
Tvůj dech
S příchutí heřmánku
Ještě jednou vychutnat
Přivonět…
Okusit jahody
Z tvého jazyku
Střemhlav
Vrhnout se
K vrcholu
Naposled.
(kolikrát bylo již)
:) dekujiiiii a ja s Tebou za chvili zacnu! :D dekuji moc a jeste jednou dekuji moc, rozsvitila jsi muj dnesni chmurny den.. ach ne ja, TY JSI UZASNAAA ! :)
Slůůůníčko
29. 10. 2004
pro child: tak mi řekni proč by poezie nemohla vyjadřovat pocity?!
Mě se hodně uleví,když hodím pocity na papír...
Slouží všem..každej si napíše co chce...To neznamená,že když někdo něco napíše,že to musí posloužit aji tobě..
Já si ráda přečtu pocity jiných...
PA
v tom případě se úplně rozcházíme v názorech na poezii
to je možná dobře, ty máš svůj názor a já svůj
čau!:)
tak naposledy..
poezie není vyjádření pocitů
k čemu nám je že někdo vyjádří svůj pocit?
poezie má sloužit všem lidem..
Child , Lalinka : nenapsala sem nic k básni,páč sem se nechtěla opakovat,ale budiž....
báseň byla jak čisťounké a bezchybné hedvábí...originalita není potřeba...krásné sdělení pocitů postačí...hodně lidí tady křičí své pocity,třeba jako já,ale tohle bylo nenásilné jemné sdělení...
proč ne...proč by mělo být všechno originál...
toď vše..snad...
jo a už sem zapomněla posledně tip
Breto: s tou prvni vetou souhlasim, poezie je mnohem vic nez vsevedouci tvrzeni od child. No nicmene svou basen hodnotim nebudu, ale tesi me, ze se Ti libi. :-)
Lalinka: že bych teda nebyl kluk? Hmmm ... asi nejsem normální vzorek. A nebo jsem, jen to ti druzí nepřiznají ??? Ale třeba má "Labutí píseň" je přesně o takové chvíli, o tomhle pocitu.
Lasy: to me velice tesi, i Ty jsi me potesil.
Krasnoocko: dekuji
Noe1: nekdy bych velice rada zazila i pohled z druhe strany, ackoliv to je nemozne prani, musi to byt zajimave. Vzdycky na me dosud temer kazdy kluk, na kterem mi zalezelo, pusobil, ze mu to je jedno... (?) :-(
Tohle bych rád dal do erotického klubu. Co autorka na to?
Abych nezapomněl, ovšem tip
Krásnoočko
11. 04. 2004
Hodně osobní výpověď, (bohužel) znám, z druhé strany to vypadá podobně. *t + avi
zvláštní, všimla sis, že slovo naposled nádherně okoření jakoukoliv i sebezbytečnější věc . .
melancholie a nostalgie z náse dělají otroky své doby . . .
a báseň netřeba hodnotit . .
je dechberoucí . . .
Lasy*
Dnes ses pustil do mych dilek .. teeda to ti dekuji to je pro me pocta. No rekneme ze pri slove naposled mi naskakuje husi kuze.. nesnasim, kdyz je neco naposled a vem si, ze i naposled muze znamenat stesti optimismus.. a to rozhodne ne maly, nebot treba byt naposled s nekym, koho nesnasime nebo naposled delat neco, co delat nechceme.. stejne vsak vnimam slovo naposled nejak negativne nevim Ti proc..
A k te nostalgii, ta me vazne zabiji.. kolikrat mi vezme chut vubec jit dal, chut zit. Ach joo...
(jsem rada ze se ti libila basen, je i ma oblibena.., nu ale dech bych Ti nerada vzala, ponevadz s kym bych promlouvala ve chvilich hlubokeho smutku ? Kdo by mi tak rozumel? :-)
to jsem ráda,že tě to zahřálo,ale tvoje dílko si to opravdu moc zaslouží:-)
tak tahla je opravdu moc krásná,tip a s dovolením i jako nejoblíbenější:o)*
tak to slysim poprve ze mi nekdo rekl ze si dava do svych olibenych del, vazne :-) a to me tak zahralo u srdicka..
ani nemas tuseni jak jsem rada ze ses k tomu takhle vratil a zalibilo se ti to.. :)
Navždy_Tvůj
08. 02. 2004
Tady už bylo řečeno vše, s mnohým souhlasím. Schovej si to něžné, čisté, milé pro sebe. I pro něj. Pro Rowennu v dobrém: Dobrá básnička, zdůrazňuji, že je to jen můj soukromý názor a pocit (nechci, aby jste mě tady rozcupovali), je taková, co jsem napsal a líbí se mě. A takovou se mě ještě stvořit nikdy nepodařilo. Tím ovšem nepopírám, že se mě nelíbí poezie jiných. L. tip za odvahu.
Francois: no, přesto existují přece jenom ještě i jiná měřítka, než tvé soukromé líbení. Taky přátelsky šťouchám. :-)
Přestože básnička nepřináší nic objevného, přesto vidím jistou eleganci ve zpracování. Už první verš se mi líbí, ňadra bílá mě tedy nenadchla, notabene, když jsou ještě navíc jemná jako sníh, a když píšeš o těch svých. Přesto vidím potenciál se vypsat k lepším věcem. Neplýtváš slovy, držíš linii, máš určitý smysl pro ironii, podle toho závěru. Z toho se dá vařit dobrá poezie. Tohle ještě dobrá poezie není. :-)
Pán_pupenů
20. 01. 2004
tak to sem necekala, tolik rozporuplnych kritik, nicmene diky za ne, za ty dobre i za ty spatne...... (ackoliv me nektere z nich docela mrzi)
myslim ze i kdyz se omyla porad to same na sto zpusobu porad to pro autora ma jiny smysl, i kdyz to nekteri vidi stejne.Vzdycky je co zlepsovat, a i kdyby me se to nepovedlo, nemyslim ze se mnou budou ridit jini (at uz pseudoautori nebo kdokoliv). ADRIFT a ANGELIK mi mluvi z duse, je to naprosto tak jak bych to rekla ja..
hatlalinka (nekdy i mlceni povi co si o tom kdo mysli a mozna by v tomhle pripade bylo taktnejsi ale o to se tady nejedna.. bohuzel dat dilo posoudit verejnosti prinasi nejenom to kladne..)
tak v tomhle s tebou zase nemužu souhlasit. já si myslím, že když dá člověk dílo posoudit veřejnosti tak mu přicházejí BOHUDÍK záporné a kladné reakce. jinak totiž nevíš, jak se postavit ke své vlastní poezii. nejde o to ji podle těch kritik měnit. jde o to zjistit jak si stojí ty tvoje pocity.
jestli dostaneš dobrou kritiku ... dobře, potěší, některé poučí
když špatnou ... taky dobře, máš jistotu, že s tebou někdo nesouhlasí a dívá se na to jinak.
kdyby všichni psali dobré kritiky tak by byly tyhle servery zbytečné. všichni bysme totiž už vydávali básnické sbírky a prodávali je v knihkupectví vedle Bukowskeho, Wilda a Shawa =D
z pocitů můžou vycházet krásné básně, ale těm slabším se nevyhneme. kdyby nebyly špatné básně, jak bychom potom poznali tu dobrou?
není to o tom zlepšovat svou práci k dokonalosti. jde o to sdělit lidem pocity a nechat je ať sami posoudí jestli se jim to líbí nebo ne.
to je můj pohled na věc
NEPŘIPADÁ VÁM TŘEBA, ŽE TEN ZÁVĚR-KOLIKRÁT BYLO JIŽ..... CHARAKTERIZUJE CELOU BÁSEŇ? VŽDYŤ TYHLE METAFORY A VŮBEC JSTE URČITĚ ČETLI VŠICHNI NEVIM KOLIKRÁT A URČITĚ V DOST PODOBNÉ SOUVISLOSTI....
a lidi jako ví zabíjí poezii protože v podobných pseudoautorech vyvolávají pocit že není třeba cokoliv zlepšovat a že není třeba jít někam dál - zamrznete tady
myslíte si, že člověk musí pořád něco zlepšovat, aby dokázal psát dobrou poezii?
já myslím, že poezie vyjadřuje současný pocit člověka. nejde o to napsat něco geniálního a originálního. jde o to sdělit své pocity. vím to. taky to tak dělám =D
poezie není o tom sdělit pocity - poezie je ukázat lidem něco co sami nevidí, svoje vidění světa, pod jiným úhlem, zavést je někam kde ještě nikdy nebyli - není to sdělování svých smutných pocitů po tom co mi umřel pes - je to cesta
vykloubeny_loket
18. 01. 2004Pán_pupenů
18. 01. 2004
je to sice neobjevné, a nic novátorského v tom nevidim, ale to neznamená, že věci všední až běžné, dokáže takhle ztvárnit každý. Proto je docela nepodstatné o čem píšeš, ale jak. A ikdyž to před tebou takhle napsaly třeba tři, čtyři kotle lidí, člověk může být hrdý alespoň na to, že se mezi ně zařadil s méně nebo více povedenými gradacemi.
A mně se tohle líbí už i jen proto, že každý se skládá téměř celý jen z obyčejností a fádních věcí, ale takových, bez kterých se tak jako tak nedá být. A proto je nádherné o nich psát, ikdyž tím ničemu neprospěju, nepomůžu, nic nevylepším a ani nikam nic neposunu.
Tož tak:)
líbivé, co víc říct. Hezky zpracované, ale básníky už dávno oškubané téma.
hatlalinka
18. 01. 2004
jenže pokud je tu prostor pro kritiku... chceš snad odmítnout kritiku?.... je sice moc milý, že se někdo vyjádří, ale tolik věcí tak ničí umění..... že nehodláme jen přihlížet, mlčet, tleskat, to tu bylo bylo, je....